Gå til innhold

Katt med asfalt under potene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Katten min har fått asfalt under potene sine, Virker som det plager den.

Hun prøver å fjerne det, Men klarer det ikke. Hun lar meg heller ikke ta det.

Tips? Sitter fast i pelsen på potene og litt på magen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta en saks og FORSIKTIG klipp det vekk.

hold fast katten godt mens du gjør det, under potene er ett sted de fleste katter ikke liker at andre driver.

evt kan du oppsøke veterinær, men du kan fint klare det selv...

Skrevet

Har fått av litt, Hun virker som hun vil det , men det gjør vondt vis jeg drar for hardt.

Har begynt å falle av litt smått ( i sengen min .. ;) ), men få prøve på saks eller/og olje

Skrevet

Olje funker vel ikke, hvis det er asfalt.

Zalo må være bedre.

Saks er tingen her. Få noen til å ha katten på fanget, eller hold potene, og klipp. Nekter den ? Vel.. gjør som meg, tving henne :!:

Skrevet

hmm, Prøvde istad (med saks), om noen melder seg frivilig til å holde den gale katten min, Lykke til!

Tror hun får få det av på egenhånd, Hun har fåt av litt ;)

Skrevet
Pakk inn katta i ett håndkle ;) Da får den ikke klort deg.

Det får ikke klort meg nei, Men jeg får heller ikke kommet til potene.

kakket henne i hodet, men hun reagerer ikke lenger? Skal det skje?

Neida.. hehe ;)

Skrevet

Startet litt smått nå, må nok ta hodet under teppet også, Prøde uten teppe, og gikk overaskende bra.. Hun lå helt rolig i et par klipp, så luktet hun på saksen, Og angrep den etter 2-3 forsøk på å dytte meg vekk med potene :wallbash:

Gjest Bruker-95147
Skrevet
Startet litt smått nå, må nok ta hodet under teppet også, Prøde uten teppe, og gikk overaskende bra.. Hun lå helt rolig i et par klipp, så luktet hun på saksen, Og angrep den etter 2-3 forsøk på å dytte meg vekk med potene :wallbash:

Ja, nå vil det vise seg hvem som er musen og hvem som er katten ...  :!:

Skrevet (endret)

Hvordan fikk hun asfalten på seg? Trudde katter var så lette og raske at dem ikke fikk noe særlig på seg.

Min katt hoppet oppi betongdekke for noen år siden, skal si han fikk fart og hoppet utav igjen :p

Ble litt gråhvit på potene men han ristet det meste av seg selv, og resten forsvant etter noen dager.

Det var iallfall litt morsomt akkurat da det skjedde for katten skulle jo bare gå inn i luka si, og forso ikke at gulvet var våt betong...tror ikke betongsjåføren skulle overleve latteren etter det... :!:

Heldigvis gikk det bra for pus :)

Edit;rette på

Endret av runerask

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...