Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del hørte jeg bare Norbitsradens "I love my sex" når han jazzet opp. Rimelig heftig lyd han hadde, koselig kar også ;) Morro å prøve å spille over han med det "lille" annlegget jeg og kompisen min dro med oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Var det bare jeg som hørte mye metal og old rock i 08 ?

Var noen gamle gubber (nesten like gamle som bestefar Bytex :ph34r:) som spilte gammel rock og metal noen rader bortenfor meg.

Skrevet
Å sitte i 5 dager med dancetrancemegadance musikk i øret så jeg ikke hører hva sidemannen sier, høres ikke som særlig moro.

Er fint at det ikke er slik i hvertfall. :) Vet ikke helt hvor du har det fra at det er slik.

Skrevet
Å sitte i 5 dager med dancetrancemegadance musikk i øret så jeg ikke hører hva sidemannen sier, høres ikke som særlig moro.

Er fint at det ikke er slik i hvertfall. :) Vet ikke helt hvor du har det fra at det er slik.

Det er ikke til å komme unna at man må klare å sovne til bassgangen av Boten Anna og Popcorn, men det er innslag av skikkelig musikk nå og da.

(Jeg er glad jeg har hottelrom i 2009)

Gjest Slettet+5432143541
Skrevet (endret)
(Jeg er glad jeg har hottelrom i 2009)

!

Hva slags hotell? Hvor mye koster det? :ohmy:

Endret av Slettet+5432143541
Skrevet

@Ajaco og alle dere som spør, når billettene blir lagt ut eller om det er noen som kommer til og få vite det på forhand - så blir det nesten helt sikkert lagt ut i tråden her!! - følg heller med på tråden, istedenførr og spørre det samme spørsmålet hele tiden!

Skrevet
Steingulvet i tribunen er da vel så bra bare man er trøtt nok. :p

sukk, husker den gangen jeg ikke gadd rulle ut liggeunderlaget og sovnet på murgulvet oppå albuene på en skikkelig ekkel måte. Brukte den første timen etter jeg våknet på å klare og rette ut armene :)

Skrevet
Dobbeltmadrass fra biltema + elektrisk pumpe er win.

Indeed!

Pris på den fra biltema? Samt holdbarhet?

Kjøpte min på Europris, den holdt til 3. natta da den begynte å sige litt på lufta etter en natts søvn. Prisen var "utrolige" 499!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...