Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Skrevet
Men altså, ingenting smaker godt lunkent. Så enten regner jeg med at dere har kjølebag, ellers hadde jeg heller drukket vann. Og det skal jeg.

Pleier varme opp energidrikk og brus ved å ha det nær PC'n.. 25-30 grader da er jo digg. Nå er jo jeg av den sære typen som synes varmt øl er best også, det sier vel sitt :p

Du er ikke bare sær men rett og slett motbydelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du er ikke bare sær men rett og slett motbydelig

Haha, takk for den :p

Sitter å prøver finne no grei musikk til TG nå. Forslag ??

Helst trance, hardstyle, jumpstyle etc. Liker også rockelåter fra 70-90 tallet :D

Skrevet

Bare hyggelig:D men en annen ting som er galt med deg er at du ikke hører på bra musikk :p ikke for å vøre en dritt assa. respekterer at folk liker forskjellig

Skrevet

Helst trance, hardstyle, jumpstyle etc. Liker også rockelåter fra 70-90 tallet :D

Sats på rock!1!1!!111

Spill Journey, Kansas, Kiss, Mötley Crüe, Skindred, Thin Lizzy, Led Zeppelin og så videre.

Trance? Næh.

Skrevet

Sats på rock!1!1!!111

Spill Journey, Kansas, Kiss, Mötley Crüe, Skindred, Thin Lizzy, Led Zeppelin og så videre.

Trance? Næh.

Hvorfor glemmer folk alltid Deep Purple?

Skrevet

Sats på rock!1!1!!111

Trance? Næh.

Fordi det er Deep Shit!! (satt litt på spissen men)

Led Zeppelin skal spilles!! Kanskje litt Kiss og Thin Lizzy :D ACDC må man heller ikke glemme, samt Frank Zappa, Dire Straits, Tom Petty ++

Skrevet
Skal ta en harry tur i mårra å handle noen brett med energi drikke og brus.

Noen som har noen energi drikker å anbefale utenom: Redbull.battery.burn, eller xray?

Shot er nam :)

Skrevet

Sats på rock!1!1!!111

Trance? Næh.

Fordi det er Deep Shit!! (satt litt på spissen men)

Led Zeppelin skal spilles!! Kanskje litt Kiss og Thin Lizzy :D ACDC må man heller ikke glemme, samt Frank Zappa, Dire Straits, Tom Petty ++

Dire Straits :new_woot:

Skrevet (endret)

Grøss alt for lite rock! skal høre på rock hele vegen til TG og hele TG! skal ikke ha NOE tecno dritt på min maskin <3

w00t inlegg 800

Endret av Guttersnipe
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...