Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var ryktene halvveis bekreftet. Det ser ut til at det kan oppstå priskriger i skipet i år - da flere netshops kommer. Fra før av har vi fått "bekreftet" Datakjeden, men etter en telefon med Komplett nå viser det seg at også de kommer. Fra ukjent hold har det blitt nevnt at det vil komme enda flere webshops - så vi får bare lene oss tilbake og glede oss :)

Lenke til kommentar
Hvor er det best å plassere maskinen når en ikke har noe hylle?

 

Hvordan er det å sette den utenfor rekka når en har kantplass?

 

Du plasserer den der du føler at det passer best.. duh. Dersom jeg ikke hadde hatt hylle, så ville jeg plassert maskina oppe på pulten/platen, og bagger o.l under.

 

Det skal ikke være noe problem å plassere maskinen utenfor rekka, men du må huske på at den blir noe mer utsatt.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg kunne slenge ut et par bilder av hylla vår her :) Er første året så er sikkert mye vi finner ut at kunne vært gjort på en annen måte, men men :p

 

*Pics*

 

Er det mange som har hylle ? :D

 

Den der var jo NIIICE, da! :D Hylla mi er vel ikke sååå mye å skryte av, men det er i hvert fall ei hylle. Jeg får være fornøyd med det... :p

Lenke til kommentar

Vi har 6-mannshylle :D

 

Det blir digg med hylle.

I fjor var det kinda trangt med den stasjonære på bordet (Dell dimension, lite kabinett)

I år hadde det ikke gått, G11 + Antec 900 blir litt i største laget :p

 

Reiser herfra 09:00 på onsdag, framme rundt 12.

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...