Gå til innhold

Lenovo hiver seg på Atom-bølgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå må jeg si at aluminium heller ikke gir meg noen goodfeel på kvalitet, det er liten forskjell på aluminium og plastikk på HP og Dell.

 

Lenovo har jo kledt sine maskiner helt i plastikk, kan ikke akkurat påstå at kvalitetsfølelsen er høyere på dell eller HP. Men jeg er enig i det du sier, jeg bare poengterte at det faktisk ikke finnes noen alternativer :/

Håper at lenovo drar thinkpadtradisjonen videre inn i deres netpc. Med titanforsterket magnesiumskjellet og hardplast.

Lenke til kommentar
Ja, men er det verdt mer enn dobbel pris, da er du nesten oppe i prisnivået til en lenovo thinkpad x61, som igjen er mye råere og bedre bygd enn de her.
Hva? ThinkPad X61 på Komplett: 10000kr, HP 2133 som ikke har kommet til Norge ennå: fra 500dollar, norsk pris blir rundt 3500-4000 tipper jeg.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Har sittet på gjerdet og ventet på «det riktige kjøpet» i denne bærbar-klassen. Har hele tiden funnet noe jeg ikke likte med de forskjellige produsentenes maskiner. Har troen på at Lenovo kan få til noe, og da spesiellt mtp. byggekvalitet som vil være viktig for meg.

Har også troen på Lenovo. Min 5 år gamle T42 fungerer fremdeles som ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...