Gå til innhold

Ny i Kristiansand - What to do


gaaserud

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Sorry, hvis du vil finne på ting - er Kristiansand feil by. Makan til høl skal du lete lenge etter. Ekle folk, stygg by og ikke minst fotballaget som er en skam. Dog, har du først begitt deg ut kan jeg anbefale å slåss med gothere på en eller annen drittklubb. Den eneste gangen jeg har hatt det gøy i Kristiansand, med unntak av alle gangene vi voldtok de latterlige dårlige fotballagene de har.

Lenke til kommentar
Jeg flytter siste uke i denne månden til kristiansand.

 

Her er noen av mulighetene, kanskje?

 

Kommunens tilbud:

 

By the way: Jeg er sikker på at Club Leopål er den største drittutestedet i byen. Bare 18årsprit, falleferdig rønne.

Hjørnet hadde jeg sansen for :)

 

Jeg er 99% sikker på at en romkamerat fra armyen er bartender der. På Hjørnet, altså.

 

Vurderer selv kristiansand, har en kompis der og har hørt mye bra om byen. Hvordan er det der nede?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...

Som trådstarter vil jeg gjerne få fortelle hvordan jeg har hatt det i mitt første år i kristiansand, for dere som lurer på å flytte hit.

 

Det er en fantastisk by, akkurat passe størrelse hvis man er ute etter en storby uten storbyfølelsen på en måte, lite bråk, ganske bra student og uteliv og trivelige mennesker. Kan absolutt anbefale kristiansand!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg er fra Sørlandets hovedstad, dette er ikke byen man vil flytte til! Når jeg er ferdig utdannet så bærer det av sted til Østlandet. Skal man bo noen steder her i landet, hvor det skjer litt, så må man til Oslo, Bergen, Trondheim eller Stavanger. Jeg tror faktisk det skjer mer i Haugesund enn her...

Lenke til kommentar
Som trådstarter vil jeg gjerne få fortelle hvordan jeg har hatt det i mitt første år i kristiansand, for dere som lurer på å flytte hit.

 

Det er en fantastisk by, akkurat passe størrelse hvis man er ute etter en storby uten storbyfølelsen på en måte, lite bråk, ganske bra student og uteliv og trivelige mennesker. Kan absolutt anbefale kristiansand!

 

 

Jeg har fått samme inntrykket! Noen av Kristiansandfolkene kan være litt spesiell da (Jeg kjenner deg ikke, da liker jeg deg ikke!). 

 

Bor i Vennesla (nabokomunen) Jobber som serviceelektriker i hele Agder, lett og finne frem her nede. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg er fra Sørlandets hovedstad, dette er ikke byen man vil flytte til! Når jeg er ferdig utdannet så bærer det av sted til Østlandet. Skal man bo noen steder her i landet, hvor det skjer litt, så må man til Oslo, Bergen, Trondheim eller Stavanger. Jeg tror faktisk det skjer mer i Haugesund enn her...

For no tull, da er det deg selv som er begrensningen.

 

Nevn 8-10 viktige tilbud trondheim, bergen og oslo alle har, som Kr.sand ikke har(om enn i mindre omfang/skala)?

 

Live-musikk er en ting det skranter veldig på her, kristiansandere er utrolig seige i ræva når det gjelder å kjøpe billetter med mindre det er en verdenskjent artist/band. Men det finnes likevel, om enn kanskje mye i den tyngre, og andre mer marginale sjangere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...