Gå til innhold

Morgan Freeman alvorlig skadd (Bilulykke)

DannyVice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, kjipern for Freeman dette. Får håpe dette årner seg for fyren. Ikke akkurat den mest varierte skuespilleren der ute, men gud så herlig det er å ha han på skjermen likevel.

God bedring.

Skrevet

En solid skuespiller og dette var veldig trist å høre. Jeg håper så inderlig at dette går bra, men utifra beskrivelsen av ulykken så må vi kanskje innse at noe mer av han på den store skjermen kan bli tvilsomt. Tankene går til hans familie og andre som står han nært.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

En 11 år gammel sedan roterte flere ganger med en gammel mann i førersete. Det kan neppe ha gått særlig bra.

Lykke til og god bedring.

Skrevet

Ifølge utenlandsk media skal han ha vært bevisst og spøkt med både redningsmannskap og publikum. En som prøvde å ta bilde av han fikk visst et spøkefullt "no freebies" til svar. Er jo bra han er med godt mot.

Skrevet

Huff, håper det går bra med han. Han har jo fortsatt flere filmer han skal være med i. (De jeg håper på er Rendezvous with Rama og muligens nok en Batman film)

Vil bli en trist dag den dagen han dør. :(

Skrevet

Får håpe at karma gjør han frisk fort, med tanke på at han kjørte en 1997 Maxima istedet for en eller annen bil til over millionen.

En av verdens beste skuespillere gjennom historien, håper han blir frisk nok til å spille, hvertfall som narrator.

Skrevet

The Free Man shall prevail.

TDK har lidd nok. Håpar det går bra med Freeman, han har vore ein av mine favorittskodespelarar heile livet. Håpar han endå har mange gode rollar å levere.

Skrevet
Oppdatert på VG. "- Han hviler og har noen brudd. Ingenting livstruende, ikke noe permanent, forteller Bill Lucket."

*Lettet*

Godt å høre. Hvis vi hadde mistet Freeman nå hadde det vært et kraftig slag for skuespillerstanden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...