olegunnaro Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Mjo, sant nok. Får skylde på mangel på søvn eller noe
Zepticon Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Fremtidens ledere spiller WoW.Bullshit. Det finnes et FÅTALL personer i WoW som kanskje brillierer som "leder"-personer, men det er ikke grunnet WoW. Må vell ta hele saken med en klype salt ja. Overskrifte er vell direkte for å fange oppmerksomet og har heller lite med den egentlige saken å gjøre. Det å være Officer/Class-leader/Raid-leader er veldig god trening i hva du kommer til å oppleve ute i arbeidslivet. Både med tanke på å "lede" forlk, og takkle reaksjonene fra dem som blir ledet. Selvfølgelig vil ikke enhver wow-nerd være like egnet, men dem blir vell heller ingenting annet en "han som passer på at [circle] er sheep'ed hele tiden" Tilsvarende utsagn ville være "Fremtidens ledere er elever" der saken kjerne virkelig er at det å være med i elevrådet/andre elevorganisasjoner gir trening i ledelse.
Empire of the Sub Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Fremtidens ledere spiller WoW.Bullshit. Det finnes et FÅTALL personer i WoW som kanskje brillierer som "leder"-personer, men det er ikke grunnet WoW. Helt enig. Kjenner MANGE som spiller wow og som har vært med å lede raids osv, arenateams med masse gear osvosv, som er rett og slett dumme i hode. Alt fra skoleskulkere til alkoholikere som røyker 100g rev om dagen.
Phyx Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Framtidens ledere er stort sett flinkere i norsk/engelsk enn den gjennomsnittelige WoW spilleren Dette kan jo ha noe med at genomsnittet for en wow spiller er 15?
Slimda Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Dette kan jo ha noe med at genomsnittet for en wow spiller er 15? faktisk er den 28.. Bevis fra begge, takk!
Ducktoy Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 (endret) Ask Bob Rakin The Daedalus Gateway og det sier egentlig seg selv, et snitt på 15 vil være ganske umulig da spillet appellerer til alle aldersgrupper (Selv så spiller/spilte jeg med flere på over 50 år) edit: en kjapp goggel etter average age world of warcraft viser tallet 28 overalt. edit2: virker som at de fleste sidene baserer seg på researchet The Daedalus Project har lagt frem. Endret 8. august 2008 av Leken
Phyx Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Dette kan jo ha noe med at genomsnittet for en wow spiller er 15? faktisk er den 28.. Bevis fra begge, takk! mkay, /irony Men selvsagt så kan gode ledere komme av wow også ved å gi personer muligheten til og lede.
Erasus Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Fremtidens ledere spiller WoW.Bullshit. Det finnes et FÅTALL personer i WoW som kanskje brillierer som "leder"-personer, men det er ikke grunnet WoW. Støtter dette utsagnet 100%.
Poseboen Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 De er ikke gode ledere fordi de spiller wow. De er gode ledere i wow fordi de rett og slett er født gode ledere.
Christeven Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 (endret) Skulle likt å se den lederen/rekruterings ansvarlige som spør søkerene hvilken lv de kom til i wow. Det er rett og slett useriøst. Som flere har skrevet krever det også at personen selv har spilt wow eller har god kjennskap til det. Det er titusenvis, om ikke hundretusenvis av spillere som har vært/er raidledere, guildledere, offiserer osv osv.. Det beviser ingenting. Blir som å si at man var kaptein på fotballlaget sitt. Skal søkeren backe opp med progress screens? se her står i samlet foran et illidan kill. Det beviser at jeg er en god leder.. Endret 9. august 2008 av Christeven
Zepticon Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Det beviser ingenting. Blir som å si at man var kaptein på fotballlaget sitt. Skal søkeren backe opp med progress screens? se her står i samlet foran et illidan kill. Det beviser at jeg er en god leder.. I bunn og grunn beviser det like mye som om du blar frem en inntektskurve for butikken du var daglig leder i.
Christeven Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Det beviser ingenting. Blir som å si at man var kaptein på fotballlaget sitt. Skal søkeren backe opp med progress screens? se her står i samlet foran et illidan kill. Det beviser at jeg er en god leder.. I bunn og grunn beviser det like mye som om du blar frem en inntektskurve for butikken du var daglig leder i. er du seriøs med det eksempelet? for om du er det vet du fint lite om markedsøkonomi når du sammenligner inntektskurven til en bedrift med raiding. Det er så ekstremt mange fler variabler i buttikkeksemplet enn det er i raiding. Tar raidingen din litt for seriøst gjør vi?
Skugga Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Høyere sannsynlighet for at fremtidens ledere holdt seg milevis unna MMOs tror jeg.
DisplayName123 Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Mest sannsynlig er det vel at det ikke har en dritt å si om man har spilt MMO eller ikke.
Skugga Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Jawohl, jeg bare føler at fødte ledere er folk som helst opptar all tid i Ung Høyre og slike pastimes. Et suksessrikt guild er som oftest det pga. medlemmene og ikke THE LEADERRrrrrrrrrrrr. Men jeg tar nok feil, som med alt annet. Sier seg selv at jeg ikke er en fremtidsleder.
mad_arab Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Altså, det finnes uten tvil gode raid leadere. De som legger ned MYE arbeid, og alltid har satt seg inn i fightene, inkludert hva hver eneste klasse skal gjøre. De som vet alt om raid mechanics, buffs, gruppe setup. De som har enorm tålmodighet, og er positive når man wiper for nte gang. De som klarer å få folk til å prøve ekstra hardt det tiende forsøket når raid tiden egentlig er over. Jeg vet om leadere som scorer på noen av disse punktene, ikke alle, men som jeg likevel tror ville klart lederrolle veldig bra. Det er bare det at et fåtall av wow spillere vet hva de driver med, og det er fåtall av raidleadere som har det som skal også. Men det er definitivt noen av dem.
Zepticon Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 (endret) Det beviser ingenting. Blir som å si at man var kaptein på fotballlaget sitt. Skal søkeren backe opp med progress screens? se her står i samlet foran et illidan kill. Det beviser at jeg er en god leder.. I bunn og grunn beviser det like mye som om du blar frem en inntektskurve for butikken du var daglig leder i. er du seriøs med det eksempelet? for om du er det vet du fint lite om markedsøkonomi når du sammenligner inntektskurven til en bedrift med raiding. Det er så ekstremt mange fler variabler i buttikkeksemplet enn det er i raiding. Tar raidingen din litt for seriøst gjør vi? Det viser bare at du har peil på økonomi, sier ingenting om hvorvidt du kan lede folk. Endret 10. august 2008 av Zepticon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå