Gå til innhold

Moren min skal til USA, hva skal jeg kjøpe?

uranus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En sånn 10pack Dunkin Donuts eller ka nå det heter. Fikk slike av min søster for ikke så lenge siden. Kommer ann på ka du skal ha. Høytalere er ekstrem billig der borte men verre å ta med seg sånne store tunge greier. :shrug:

Skrevet

Luftvåpen kan man kjøpe fra man er 7 år, er litt verre med å frakte det i flyet da 8) . Koster 500 for en CO2 pistol, ca. 20 for sikkerhetsbriller, 50 for en 5x større boks med kuler en de i Norge osv. Dritbillig i forholdt til Norge når det gjelder våpen (er jeg faktisk glad for ).

EDIT: Glemte å nevne det beste (eller var det værste): våpen kan man kjøpe på K-Mart!

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Kjøp DVD produkter,små gadgets,PC hardware og ja, det er vel det som lønner seg derfra som er mulig å frakte på et fly.

Skrevet
Kjøp DVD produkter,små gadgets,PC hardware og ja, det er vel det som lønner seg derfra som er mulig å frakte på et fly.

Norge er vell nesten like billig på data som usa?

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Det er ganske mye billigere i USA enn Norge. Moms og frakt på alt av utstyr og da blir fort 1$ = 10Nkr

Det gjelder alle. Bedrifter og private

Skrevet

Det er ganske mye billigere i USA enn Norge. Moms og frakt på alt av utstyr og da blir fort 1$ = 10Nkr

Ok, men er det låv å ta meg seg mye datautstyr inn til norge uten vidre?

Skrevet

Ok, men er det låv å ta meg seg mye datautstyr inn til norge uten vidre?

Ikke hvis du skal bruke det til atomvåpenproduksjon :lol:

Skrevet
Du får 10-15 engangskameraer (film-type) til samme prisen, og kvaliteten tipper jeg blir bedre på engangskameraene....

Jeg ville nok styrt unna det der... Vet ikke om jeg ville kjøpt noe i det hele tatt utenom å fylle kvota mi med røyk og alkohol. Om du kjøper noe dyrt og det ryker etter kort tid, så blir det svært vanskelig å gå tilbake med produktet og få reklamasjon eller garanti.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...