Gå til innhold

nVidia GTX260 eller ATI HD 4870


Anbefalte innlegg

Heihei nattfolk. Satser på at det fortsatt er noken våken som kan hjelpe meg med eit lite problem. Skal til og kjøpe meg ein ny data, da den eg har no er på sitt 4. år og ikkje akurat leverer toppgrafikk i dei nyaste spela. Har alt klart, utenom skjermkort, og der ligger problemet, som hovedskrifta seie.

 

Blir eit Intelssystem (P45), men pga. av at eg ikkje hadde plana om å legge alt for mykje penga i maskina, helst ikkje meir enn 6k, så blir det eit hovedkort med plass til bere eit skjermkort. Og skal innrømme at eg er ein liten nVidia-fan, men vil so klart ha det beste for min pris. Legge maks 2100kr i skjermkortet, derfor står valget egentlig mellom GTX260 og HD 4870.

 

Og hadde tenkt og kjøpe Corsair 750W, men vil det holde med 650W? for vist eg kan spare litt der kan eg legge litt ekstra i skjermkortet.

 

Håper på monge greie svar.

 

Glenn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ATI vinner i mange situasjoner.

Som f.eks her:

17130.png

og her:

17132.png

Kilde <- Test av ATI-kortene.

 

Men spesifikasjonsmessig har GTX260 sine fordeler, bortsett fra at det kjører på GDDR3-minne.

 

EDIT:

Og hadde tenkt og kjøpe Corsair 750W, men vil det holde med 650W? for vist eg kan spare litt der kan eg legge litt ekstra i skjermkortet.

Om du ikke har så veldig mye ekstrautstyr (lydkort, 5-6harddisker osv) holder det med 4-500W fra en skikkelig strømforsyning (som corsair sine).

Endret av Kongklykken
Lenke til kommentar

Ok, kva slags fordelar har GTX260? Blir kun 1 hardisk foreløpig på 500GB, har ein ekstern på 400GB som eg lagrer filmer og sanne ting på. So blir det eit lydkort, X-Fi extreme music. Da velger eg bere 650W fra Corsair, so sparer eg litt der.

Endret av Glennrik
Lenke til kommentar

Noken andre som har noke og tilføye her? Har lest meg fram på en del tester og det er ikkje so mykje som skiller disse to korta, men er ikkje heilt sikker enda.

 

Da gjekk eg for HD 4870, reknar med at det er det eg kan ha lengst uten og måtte oppgradere alt for fort. Satsar på at etter et par driveroppdateringar så er det et sjukt bra kort. Sjølv om det er det no allereide.

Endret av Glennrik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...