Gå til innhold

Metallica - Death Magnetic: hva mener du?


Marbash

Anbefalte innlegg

The Day that Never Comes er gørr kjedelig og en møkkasang.

Tullprat. De 2 sangene vi har hørt er det beste de har lagd siden ..AJFA. Denne gangen høres de faktisk mer old school ut. Den tunge instrumental-delen i sangen er jo helt fantastisk. Og solo'ene er tilbake! Og de er råe!

 

(Jada, Kirk suger sikkert mener noen andre)

Endret av fBlikeng
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The Day that Never Comes er gørr kjedelig og en møkkasang.

Tullprat. De 2 sangene vi har hørt er det beste de har lagd siden ..AJFA.

 

lolwut? Selv tittelsporet på St. Anger er bedre enn det nye rælet de har gitt ut. Sorry, men for min del kunne de like gjerne gitt seg etter Load og ReLoad (som tross alt var særdeles bra album, såfremt man ikke fortsatt sitter fast på åttitallet) hvis de ikke klarer å få til noe bedre enn dette.

Lenke til kommentar

Jeg driter i hva folk måtte syns om den nye plata! Tror den blir kanonbra! :D :D

 

Og det minner mye om en plate som skulle vær sluppet rett etter AJFA! Å hardnakket PÅSTÅ at denne plata blir fullstendig møkk syns jeg faktisk blir for dumt! Det er lov å tro den blir møkk.... alle har lov til å syns hva de vil!

 

Jeg håper og tror de er tilbake! ;)

Lenke til kommentar
Jeg driter i hva folk måtte syns om den nye plata! Tror den blir kanonbra! :D :D

 

Og det minner mye om en plate som skulle vær sluppet rett etter AJFA! Å hardnakket PÅSTÅ at denne plata blir fullstendig møkk syns jeg faktisk blir for dumt! Det er lov å tro den blir møkk.... alle har lov til å syns hva de vil!

 

Jeg håper og tror de er tilbake! ;)

 

Det håper vi vel alle ;)

Lenke til kommentar

Som nevnt i en annen post her.... KONGESANG! Og nok en sang for "sutrejentene" å klage over! :lol:

 

YESSDA! Blir et KONGE album dette!! :thumbs:

 

Hvis dette hade vært debyplata til Metallica ville de ikke en gang fått platekontrakt.

 

Nemmen så bra at det ikke er debyplata da gitt..... :rofl:

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...