Gå til innhold

Cryptic kunngjør Star Trek Online (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513
I AM DYSLEXIC OF BORG! YOU WILL ALL BE ASS LAMINATED!

 

Edit: jeg mener, om man ikke kan spille Borg blir jeg sur.

 

Kaptein på eget Borg skip? det blir vel mer et valg du får når du kommer til level 100 siden borg skip er like sterk som tre Voyagere minst.

Lenke til kommentar
Men herregud da. Fleste MMORPG koster 13.99 USD i mnd. Rundet av til 14 er det er 74,42 Kr mnd! I mnd 30 dager, så da blir det 2.5Kr dagen!!! Dyrt det? Nei.

Dette er en sannhet med modifikasjoner. Det er sant at de fleste amerikanske MMORPGS koster rundt $14. Saken er den at vi som bor i europa vanligvis er så heldige at vi får lov til å betale i euro. Koster vel som regel minimum 100kr/mnd.

 

Nå skal det sies at økonomien også er sterkere her, så det går vel opp i opp. Alltid like morsomt å høre amerikanerne grine over bensinpris på 5kr/litern :p

Lenke til kommentar
Hehe, da blir du nok sur. Dersom de tar over fra der de andre sluttet blir det ikke noe mulighet å spille Borg. Du starter i Star Fleet Acadamy og jobber deg oppover rankene.

 

Jeg er offisielt sur. :mad:

 

Kunne tenke meg Borg noe ala Savage, hvor man har en commander som fungerer som den samlede intelligensen og dirrigerer alle troppene. Så kan man selvfølgelig velge å ikke adlyde og bli kastet ut av RP-servere, men det hadde vært moro. De kunne også lagt inn morsomme RP-elementer som at du ikke kunne angripe folk som ikke var en trussel for deg, som f.eks. var lavere level og ikke angrep.

 

Edit: Eller enda bedre: Kommandanten har mulighet til å gjøre deg til en fiende av ditt eget lag om du ikke adlyder, slik de ville avlivet en ikke-fungerende drone.

Endret av bolt
Lenke til kommentar

Det er lov å håpe at STO fremdeles kan bli bra, selv om jeg sluttet å se den veien etter de siste store forandringene i planene. Jeg ønsker alltid et nytt sci-fi MMORPG velkommen.

 

I så måte ser jeg mer frem til det neste fra Funcom, for jeg synes Anarchy Online fremdeles er knallbra.

 

BTW.. replicators i Star Gate SG-1 > borgs i Star Trek :mrgreen:

Lenke til kommentar
Star Trek av alle ting.

 

Hvorfor kan ikke noen lage et western MMO eller lignende istede for å hvile på etabelerte merkenavn.

 

Bare det faktum at spillet allerede har blitt avlyst tidligere er jo en stor grunn til å være skeptisk.

 

Ening med deg at det hadde vært kult med World of Bonanza eller noe annet som ikke var lisensiert. (Pirates of the Burning Sea er det eneste vestlige av nyere dato jeg kommer på)

Men ikke enig med deg i at Star Trek er et dårlig valg av MMO, den har alle de tingene som skal til.

Godt utviklet lore, med raser, skip, planeter og intriger.

Stor fanbase (som jeg mistenker er svært lojal)

Muligheten for expansions (ettersom man i starten bare kan spille Klingon eller Star Fleet)

Et uendelig univers å jobbe i, bare fantasien setter grenser (og lore)

 

Minuset er at dette er et hovedsaklig amerikans fenomen, selv om TV2 sendte Next Generation lenge (nå er det vel TV4 som sender det?)

 

At et spill har vært kanselert betyr nødvendigvis lite, ta Warhammer Online vs WAR, Age of Reckoning. Eierne av lisensen var ikke fornøyd med hvordan utviklerne tolket materialet og bestemte seg for ikke å satse videre på prosjektet, er ikke verre enn det.

 

Så en kommentar til abonnementkostnader. Jeg enig i at å ta 500 kroner for å kjøpe spillet i starten kan virke mye, men dette er vel for å sikre seg et slags minstebeløp hvis det skulle vise seg å floppe.

Hvorvidt 70-100,- er mye vil jeg ikke legge meg opp i, dette er personlig. Diskusjonen bærer litt preg av en uttalelse fra EA (husker ikke hvem, og finner ikke artikelen igjen) hvor de mente at man ville bevege seg over til avgift i fremtiden (litt pay-per-view tror jeg) jeg tror ikke prisen for slik spilling vil være på nivå med MMO abonnementspriser.

Selv har jeg ikke problemer med 100 kroner i mnd, siden dette er to halvlitere, eller en tordags kveld med snop jeg alikevel ikke burde ha spist (uansett kommer jeg nok til å drikke de halvliterne og spise det snopet, det blir nok fornuftige ting som blir prioritert vekk.) Og hvor mange MMO kan man spille samtidig? Personlig har jeg såvidt tid til ett.

Endret av IceDale
Lenke til kommentar
Men ta den nye Street Fighter-filmen (Legend of Chun-Lee). Den har absolutt ingenting med den andre filmen å gjøre. Den lages av nye folk, har ny historie, nye skuespillere og alt det der, men likevel regner mange den for "enda en Street Fighter-film", eller enda verre, "Street Fighter The Movie 2". ;)

Skjønner argumentet ditt, men i dette tilfellet er det vel ikke snakk om en oppfølger, men en overtagelse. (selv om jeg tror de starter på nytt.)

Og Street Fighter hadde ikke akkurat mye rom for manus, du viste at det ville bli slåssing.

 

Ikke bekymret fordi noen andre fører skuta i havn. Om jeg kommer til å spille det vet jeg ikke, får se hva annet som er på markedet når/om det kommer.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...