Gå til innhold

TRENGER HJELP PÅ COUNTER STRIKE:S !


Anbefalte innlegg

Hei folkens ;)

LAgde me en ny bruker, bare for ha som hjelp greie :-p

 

Trenger hjelp med en problem på CS:S !

 

Hver gang jeg prøver og åpne CS, så for jeg denne meldingen:

 

 

[/img]

 

 

 

 

Noen som kan hjelpe!!??

 

PS: har prøvd og slette både steam og CS, men funker ikke! :(

 

HELP ME !! :'( I need to kill terrorists!!!

Help_.bmp

Endret av NeedHelpOnCS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å slette alle DLL filene og BLOB filene i C:\programfiler\steam\steamapps\ditt brukernavn\countr-strike source\cstrike mappa :)

 

Tar alt av husken, har ikke spilt på flere år. Men jeg husker samme feilmeldingen så dette har virka for meg.

 

Når du sletter disse filene, vil de lages igjen neste gang du starter css på steam :)

Lenke til kommentar
Prøv å slette alle DLL filene og BLOB filene i C:\programfiler\steam\steamapps\ditt brukernavn\countr-strike source\cstrike mappa :)

 

Tar alt av husken, har ikke spilt på flere år. Men jeg husker samme feilmeldingen så dette har virka for meg.

 

Når du sletter disse filene, vil de lages igjen neste gang du starter css på steam :)

 

 

Skal prøve ;)

 

Melder ifra om jeg ikke for fiksa etter det heller ;)

 

Thanks anyway mate ;)

 

PS: har du CSS konto? (:

Lenke til kommentar

Eit lite tips til trådstartar (har ingenting med problemet ditt å gjere, der kan ikkje eg hjelpe): Når du skal leggje biletet ut på internett, ikkje bruk BMP. Det vert svært store filer, og her på forumet får ein som du ser inga miniatyrbilete. Bruk i staden JPG eller PNG. Ditt bilete vert 90KB i PNG24, i staden for over 1MB i BMP:

post-21406-1217103461_thumb.png

Lenke til kommentar
Prøv å slette alle DLL filene og BLOB filene i C:\programfiler\steam\steamapps\ditt brukernavn\countr-strike source\cstrike mappa :)

 

Tar alt av husken, har ikke spilt på flere år. Men jeg husker samme feilmeldingen så dette har virka for meg.

 

Når du sletter disse filene, vil de lages igjen neste gang du starter css på steam :)

 

 

Skal prøve ;)

 

Melder ifra om jeg ikke for fiksa etter det heller ;)

 

Thanks anyway mate ;)

 

PS: har du CSS konto? (:

Har 3.

 

Og hør på fyren over meg. He is speaking the truth.

Endret av iNeo
Lenke til kommentar
Prøv å slette alle DLL filene og BLOB filene i C:\programfiler\steam\steamapps\ditt brukernavn\countr-strike source\cstrike mappa :)

 

Tar alt av husken, har ikke spilt på flere år. Men jeg husker samme feilmeldingen så dette har virka for meg.

 

Når du sletter disse filene, vil de lages igjen neste gang du starter css på steam :)

 

 

Skal prøve ;)

 

Melder ifra om jeg ikke for fiksa etter det heller ;)

 

Thanks anyway mate ;)

 

PS: har du CSS konto? (:

Har 3.

 

Og hør på fyren over meg. He is speaking the truth.

 

 

Har prøvd og slette alle BLOB, og DLL filer... fortsatt samme feilen!!! sletta også alle baner, og mange unødvendige lyder... fortsatt samme problemet :')

 

Noen flere ideer??

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...