Gå til innhold

Årsaker til rasisme/xenofobi


Anbefalte innlegg

For en tråd. En trådstarter som kun er ute etter å påtvinge andre sitt særdeles forvridde syn på verden, slenger om seg med begreper han ikke aner hva er engang, men helt sikkert humrer og koser seg når trollingen bærer frukter i form av innlegg fra folk som lurer på hvilken planet han opprinnelig kom fra. Og det sa jeg uten skepsis til folkeslagene på nevnte planet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har redigert et par poster. Husk å holde dere til sak folkens. Å kalle hverandre for utdaterte medisinske termer kommer man ingen vei med.

 

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

 

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif-funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

 

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Alvorlig talt. Samtlige kriminelle handlinger har vært førsteside i dagesvis i avisene. Hvor mange er dette 15?

 

Hvor mange snakker dere om 400.000 ? At dere ikke har lært å telle er et problem, akkurat som at dere ikke har lært å lese og skrive er et problem. Det handler ikke om mangel på yttringsfrihet, det handler om det dere skriver er løgn og vissvass.

 

Psykopati er egosentrisme og egoisme, pluss en dose sadisme. At dere vil vri språkdefinisjoner som er fastsatt historisk er et uttrykk for dobbelt-pluss-godt nytale er bare irriterende og bryter ned kommunikasjonen og språket.

 

Samfunnsforskningen og statistikken taler for seg. Deres personlige erfaring er ikke verdt mye, den er subjektiv, liten og selektivt skrevet, dessuten har den en feilaktig forståelseshorisont og et kverrulerende utgangspunkt. Snøft og bli ferdig ikke hal dere ut inn i det absurde. Grin.

 

Mye er riktig når media skriver at unge asylsøkere klarer seg bra, at innvandrere er netto bidragsytere, at mødre går på norskkurs, at VGS og jobb-tallene er de samme som for etniske nordmenn. Og at kriminaliteten blant asylsøkere er lavere enn for etniske nordmenn. Samtidig er det negativt at så mange er rasister og ikke reagerer på sultne barn, ikke noe dere kan ta til inntekt for empatien akkurat. Dere snur sakene på hodet, det er untakene som raporteres av journalister.

 

Mye er galt når dere tror at samfunnet er kriminalsakene. Det er ren paranoid idioti, som stammer fra deres egne syke skyggedrømmer - og det vet naboene dine så alt for godt.

 

Og ikke for å glemme kom det et veldig viktig punkt fra Cevita, å blande religion inn i integrering er feil utgangspunkt. Religionsfrihet er en menneskerett og har ikke noe med integrering å gjøre. At dere vil leke misjonærer er tullete, det har dere ingen rett til og det er uvesentlig. Man kan leve side om side som ateist og muslim, og både hjelpe og trøste hverandre. At dere ikke fatter det er synd.

 

Det er dere kristne som er islamofobe, og hvorfor det lurer jeg på? Har det noe med at dere syntes bombing av sivile var underholdning på TV? Eller er det at Jesusverkebyllen blir litt for tydelig når man er konfrontert med noe uten han-du-veit døde på korset?

 

Her i Oslo kjenner vi oss ikke igjen i det dere skriver, men så baserer vi heller ikke verdens tilstand på påskekrimen eller pølse og lompe nattverd etter psykotiske fylla.

 

Ta dere sammen, skriv heller om noe dere faktisk har opplevd og gjort, så kanskje blir det riktig norsk og sant det dere skriver også. For det er flaut når folk logisk og retorisk uvitne innrømmer kriminalitet, familienazister, krigslyst, voldtektstanker, incest, vold, paranoia, aggresjon, kunnskapsmangel, skattesnyt, tyveri, ranstanker, våpenmisbruk, rasistisk voldsoppfordring, ensomhet, soningsproblemer, familieproblemer og kannibalismepsykoser i et åpent forum der tusenvis har lest, om dere så er anonyme eller ikke. Det som er skrevet står og det er lagret i nasjonalarkivet, flaut for dere når syndebukken ikke er til stede og dere aldri har noe annet sted å peke enn inn i speilet.

 

Så hold dere unna. Gå vekk. Ro dere ned. Hvis ikke vil loven ta dere for dere er en samfunnsrisiko som er uakseptabelt med et slikt sinn som klikker til de grader. Jo mer dere kaster stein i glasshuset deres desto tydeligere hører vi dere banne, rope og lyve. Jeg vet ikke hva jeg skal si til dere, håper dere blir friske en gang - ta medisinene deres.

 

Innse det. Rasisme, fremmedfrykt, innvandringshets og gruppetenkning er feil. Vi er alle individer og det er ikke en eneste ting 4.500.000 mennesker i Norge har til felles. Dere er alene når dere skriver og dere tenker ut i fra dere selv. Jeg blir redd, litt kvalm, lei meg og noe hissig. Nå må dere gi dere, jeg gidder ikke si i fra lengre for jeg vil ikke ha psykosen eller psykopatien deres.

 

P.S. Om dette blir tatt for personangrep, så spiller det liten rolle. De som leser forumdebatter kan retorikk og logikk selv, jeg trengte ikke poengtere eller stave ut det opplagte for noen.

Endret av Fryday
Lenke til kommentar
Alvorlig talt. Samtlige kriminelle handlinger har vært førsteside i dagesvis i avisene. Hvor mange er dette 15?

 

Hvor mange snakker dere om 400.000 ? At dere ikke har lært å telle er et problem, akkurat som at dere ikke har lært å lese og skrive er et problem. Det handler ikke om mangel på yttringsfrihet, det handler om det dere skriver er løgn og vissvass.

 

Tror det er DU som kunne hatt godt av ett grunnkurs i matematikk. Speiselt siden du tolker SSB sine statesikker feil som i utsagnet ditt nedenfor. Folk som ikke kan lese og skrive deltar ikke i skriftlige debatter, det burde alle kjønne.

 

Mye er riktig når media skriver at unge asylsøkere klarer seg bra, at innvandrere er netto bidragsytere, at mødre går på norskkurs, at VGS og jobb-tallene er de samme som for etniske nordmenn. Og at kriminaliteten blant asylsøkere er lavere enn for etniske nordmenn. Samtidig er det negativt at så mange er rasister og ikke reagerer på sultne barn, ikke noe dere kan ta til inntekt for empatien akkurat. Dere snur sakene på hodet, det er untakene som raporteres av journalister.

 

Det har gang på gang i tråden blitt presentert statestikk på at ikke vestlige innvandrere er MER kriminelle enn etnisk norske, ikke mindre. Enten så tolker du grafene på SSB sine sider feil, ellers så har du aldri sett på de og forkaster ekte statestikk for dine egne overbevisninger

 

Samfunnsforskningen og statistikken taler for seg. Deres personlige erfaring er ikke verdt mye, den er subjektiv, liten og selektivt skrevet, dessuten har den en feilaktig forståelseshorisont og et kverrulerende utgangspunkt. Snøft og bli ferdig ikke hal dere ut inn i det absurde. Grin.

 

I løpet av de 14 siste sidene i tråden så har du mer en en gang blidt bedt om å vise til statestikker som støtter utsagnene dine, uten resultater. Dine påstander er verdt nada siden du ikke kan fremlegge statestikk. Alle både "rasister" og "anti-rasiters" som vi så fint kaller gruppene sine personlige meninger og erfaringer er verdt nada siden de er subjektive som du sier. Men uansett mening så taler satestikker uavhengig av det. Og det er slike statestikker som du i dette innlegget mener eksisterer som jeg savner. Foreløpig er det samfunnsforskning og statestikk som sier det motsatte av det du sier som er blitt presentert.

 

Resten av innlegget ditt var usaklig eller merkerlig relatert til debatten, har ikke noe kommentarer til det. Syntes vertfall det er underholdene å lese innleggene dine :)

Lenke til kommentar
Det har gang på gang i tråden blitt presentert statestikk på at ikke vestlige innvandrere er MER kriminelle enn etnisk norske, ikke mindre. Enten så tolker du grafene på SSB sine sider feil, ellers så har du aldri sett på de og forkaster ekte statestikk for dine egne overbevisninger

 

Jeg tror godeste Fryday, som vi alle gjør til en viss grad når vi ser statistikk, bruker en sterk grad av selektiv persepsjon når materialet blir presentert. Statistikk er aldri ensidig, og man kan ofte finne resultatet man ønsker om man bare ser lenge nok på en graf.

 

Klart, harde tall er vanskelig å benekte, så jeg stiller spørsmål til hvorvidt Fryday rett og slett ikke klarer å lese tallene på riktig måte, meningene kan være så sterke.

Lenke til kommentar
P.S. Om dette blir tatt for personangrep, så spiller det liten rolle. De som leser forumdebatter kan retorikk og logikk selv, jeg trengte ikke poengtere eller stave ut det opplagte for noen.

Det er ganske klart at nesten hele posten din besto av personangrep og veldig usaklige argumenter hvor du ikke tok i betraktning hva vi har skrevet og linket til tiderligere. Allikavel er det godt mulig at ingen kommer til å moderere posten din, og det er fordi at absolutt ingen kommer til å bli såret av angrepene dine. "dere kan ikke lese og skrive", hva er det for noe argument? Det blir litt det samme som å bli kalt dum av en som du mobber.

 

Annet enn personangrepene ligger jeg på samme linje som Ceburger.

Lenke til kommentar

Lett feil å gjøre da. Når man snakker om skrivefeil, så skriver man ofte feil.

 

Når det gjelder hva jeg har oppfattet av statistikk har jeg brukt følgene metode. Jeg leser er vilt slengt ut tall, jeg er kritisk, oppsøker SSB og samfunnsfaglig litteratur og utdannete personer. Finner straks tallene på SSB fordi jeg kan søke blant hundrevis av rapporter, ser at de er tatt ut av sin sammenheng og egentlig ikke sier noe av den teksten de har blitt vedlagt i debatten. Finner de egentlig konklusjonene og siterer dem, så nøyaktig som mulig i den konteksten de er satt i og helst med kildehenvisningen. Motdebattanten skjønner ikke noe, det var ikke konklusjonene eller samlet tallmateriale han lette etter.

 

Jeg synes det er rart at man kan linke til en rapport og forvente at jeg finner den ene setningen blant hundre sider xenofoben har gått igjennom med lupe for å finne. Jeg gjør ikke det uten "find funksjonen" og selv da klarer jeg faktisk å lese setningen over og under.

 

Og når man skal få inn i nøtta si at en innvandrer ikke er en asylsøker eller flyktning eller at nylig ankomne 1. generasjon nødvendigvis har lavere jobbdeltakelse, mens man skulle kaste ut dansker og ikke filipinere? Gi oss fred fra klipp og lim avisoverskrift brev i forum, please.

Lenke til kommentar

Jeg ser at trådstarter kjører den samme debatten på VG sine debattsider, og at alle innleggene trådstarter kommer med er en copy/paste av innleggene derifra.

 

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=193...isme&Page=0

 

Ut i fra det tolker jeg det slik at trådstarter ikke er ute etter å debatere årsaker til rasisme/xenofobi, men at trådstarter gjør dette ut i fra et annet motiv som for meg er ukjent.

 

Jeg velger derfor å se bort i fra samtlige innlegg fra bruker Fryday, da jeg ikke lenger anser brukeren Fryday som et seriøst medlem av dette forum.

Endret av 40mm
Lenke til kommentar

La oss heller se på islamofobien siden den virker innprentet hos enkelte. Vi kan trekke dette ned til det absurde hvor det hører hjemme, la oss få fram hårballene fra nettsidene av amerikanske evangelister litt for fulle av kaffe, bønn, avhold, blingbling, prayse the lord, TV helbredelse og cannabis i en salig blanding med en gammel freaker som tok LSD.

 

Dere mener vel også at 24% av VG.no sine lesere vil brenne og steine homofile etter siste online måling? Og vi må straks utplassere hæren for å stanse dem.

 

Eller at det virkelig er pyramider og et ansikt på Mars?

 

Kan hende er den 10. planet Niburu på vei for å utrydde oss etter bare en 12.000 årig syklus?

 

Og i 2012 kommer Ragnarrokk etter at Maya kallenderen tar en ny side? Forøvrig er den siden brent av den katolske kirken.

 

Eller Poseidon vasker bort New York, eller var det Island, Spania, Atlanterhavsmittryggen, Karribien, Kreta, Helegoland eller Moses som delte Nilen?

 

Hva om Tor vifter med penis i friluft for å lage lyn og torden?

 

Kan hende går sola rundt jorden og AIDS er lagd av USA?

 

Pyramidene i verden er bygd etter stjernetegn og henger egentlig sammen i et trommenettverk, som strekker seg helt til Orkenøyene?

 

Stone Henge bare må ha blitt konstruert av en flyvende UFO? Enten det eller Obelix.

 

Israelittene var virkelig i Egypt og ble ledet av Moses?

 

Jorden står på en elefant som står på en skillpadde?

 

Alt blir ødelagt når Vishnu og Kali danser?

 

Nordmenn er beslekta med Neandertalere fordi vi har hår på brystet.

 

Du må betale fergemannen gullmynter for å dra til Hades og hente en sjel, mens den gylne værskinnet faktisk finnes etter at du har blitt blindet av Medusas slangehode og måttet kjempe mot en drage med tre hoder.

 

Hva om Herodes faktisk tok livet av alle førstefødte, men historikerne bare unlot å skrive noe om det?

 

Jesus gikk på vannet, fikk blinde til å se, delte en loff og en bolle vin på 10.000.

 

Jorden er egentlig 6000 år gammel og dinosaurene og fossilene er bare en test fra Satan.

 

Noas ark har blitt funnet på Arrarat, resten av de millionene dyrene kunne svømme i 40 dager.

 

Det neste er vel at du påstår at Afrika ikke hadde verdens ledende sivilisasjoner i årtusener og århundrer.

 

At atenerne virkelig hadde demokrati.

 

Romerne var koslige siviliserte okkupanter og ikke nazister eller kolonialister?

 

 

Slike ting dere har lest/sett må og skal betraktes som kuriositeter fra de konspiranoide og spesielt interesserte og showpreget *underholdning* ikke noe annet, og da synes jeg dere kan ta det opp i bladet Alternativt Nettverk eller noe slikt.

 

Rull inn tåpelighetene og snakk om virkeligheten vi lever i dag,

 

Der Jordan er verdens mest avanserte genteknologiland. Pakistan har atomvåpen. Indonesia, Tunis, Marocco og Egypt er et turistmål, noe Lebanon også var. Nigeria er en stor oljeeksportør og har 120 millioner innbyggere der halvparten er muslimer eller kristne, og resten tror på stammereligionene. Flertallet i Brasil er mulatter og Rio har verdens største gateparade i fred og erotisk fordragelighet. Libya har verdens største saltvann til ferskvannsverk og det igangsatt det største irrigasjonsprosjektet i verdenshistorien. Israel bruker 22% av budsjettet og har 4 års verneplikt for både kvinner og menn til hæren sin, samtidig som de har 200 atomstridshoder og flere jagerfly og tanks enn et samlet Midt-Østen. Finansimperiene ligge på den arabiske halvøy sammen med verdens høyeste bygninger. Og folk studerer i Midt-Østen fra Europa og USA. Samtidig som 20% av India fortsatt er muslimsk, og det er kristne Russland og USA som bomber/startet krigene i Tjetsjenya, Somalia, Irak, Sudan, Bosnia, Afghanistan og Indonesia. Optikk, lysets natur, kompass, seilskip, algebra og moderne krirurgi var bare ikke lagd i middelalderen i de muslimske kalifatene?

Endret av Fryday
Lenke til kommentar

Nei, men virkelig når jeg legger det irriterende, men akk så meningsløse usannsbare til side fra denne debatten har jeg dyptfølt sympati for situasjonen. En desperat ensomhet etter bare å ha fulgt det man trodde var samfunnets regler og malt seg opp i et hjørne der man stort sett, med noen få unntak er alene. Et behov for oppmerksomhet som bare kan komme til uttrykk i et offentlig fora for politikk til en avis av alle steder.

 

Hadde dere bare ligget lavere i hatten og heller sluttet å ruse dere på tabloid, fotball og hjemmebrent eller øl - så ville verden sett ganske anderledes ut, kanskje til og med mulighet for ferie, men vinterstid er dere nok dømt for livstid til å holde dere i Skandinavia, men kanskje ikke Sverige akkurat nå og Danmark er vel som alltid risikabelt, der tar de demokrati med den største fandenivoldske schnapsete alvor.

 

Det er ikke så mye jeg kan gjøre med det dere har fundert og tukulert ut i hodet deres, men jeg kan foreslå at dere slutter med aviser og nyheter, helst TV og media generelt. Gjerne kontakter den psykologen det har blitt mast på at dere skulle ta en prat med så alt for lenge og vurderer ruskutt og medisiner mot den sosiale fobien. Det tror jeg generelt er gode råd, verden er ikke alltid enkelt på TV.

Lenke til kommentar

Jeg er usikker på om Fryday er et troll, eller bare dum? Du kan seriøst ikke mene at man har sosial fobi bare fordi man kan se problemer når flere kulturer skal leve sammen.

Og jeg må bare legge til at enkelte setninger ikke gir mening overhode.

 

f. eks

 

Det tror jeg generelt er gode råd, verden er ikke alltid enkelt på TV.

 

Hadde dere bare ligget lavere i hatten og heller sluttet å ruse dere på tabloid, fotball og hjemmebrent eller øl - så ville verden sett ganske anderledes ut, kanskje til og med mulighet for ferie, men vinterstid er dere nok dømt for livstid til å holde dere i Skandinavia, men kanskje ikke Sverige akkurat nå og Danmark er vel som alltid risikabelt, der tar de demokrati med den største fandenivoldske schnapsete alvor.

 

:wow:

 

Hvor gammel er du?

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Et troll, og usedvanlig patetisk et. Virker som om eneste poeng er å spre edder og galle. Hvert eneste poeng han bruker i sine angrep er jo det han selv feiler på. Ikke særlig godt kamuflert heller.

Fryday, hold deg til vg du. Her har du gjort deg selv nok til latter allerede.

Lenke til kommentar
Et troll, og usedvanlig patetisk et. Virker som om eneste poeng er å spre edder og galle. Hvert eneste poeng han bruker i sine angrep er jo det han selv feiler på. Ikke særlig godt kamuflert heller.

Fryday, hold deg til vg du. Her har du gjort deg selv nok til latter allerede.

 

Jeg mistenker også et troll, det har jeg gjort lenge i tråden. Tingen er at det faktisk underholder meg ganske mye å lese inleggene hannes. Jeg har flere ganger opp gjennom tråden kommet med seriøse innlegg, da er det faktisk morsomt å vente og se hva for slags sprell han kommer opp med :)

Lenke til kommentar
Jeg mistenker også et troll, det har jeg gjort lenge i tråden. Tingen er at det faktisk underholder meg ganske mye å lese inleggene hannes. Jeg har flere ganger opp gjennom tråden kommet med seriøse innlegg, da er det faktisk morsomt å vente og se hva for slags sprell han kommer opp med :)

 

Jeg mistenker at Fryday er et tenkende menneske. Bare ikke like A4-frp-frossenpizza-og-forbanna-fordi-man-er-feit-og-dum som Ola Dunk.

 

Men det er bare min mistanke.

Lenke til kommentar
Jeg mistenker også et troll, det har jeg gjort lenge i tråden. Tingen er at det faktisk underholder meg ganske mye å lese inleggene hannes. Jeg har flere ganger opp gjennom tråden kommet med seriøse innlegg, da er det faktisk morsomt å vente og se hva for slags sprell han kommer opp med :)

 

Jeg mistenker at Fryday er et tenkende menneske. Bare ikke like A4-frp-frossenpizza-og-forbanna-fordi-man-er-feit-og-dum som Ola Dunk.

 

Men det er bare min mistanke.

La oss ta en titt. Jeg spiser ikke frossenpizza, jeg stemmer ikke på FRP, jeg er ikke forbannet, jeg er heller ikke feit, og jeg blir ikke regnet som dum.

 

Med tanke på at han skriver nøyaktig samme poster på begge forum er urovekkende. Når jeg sier nøyaktig de samme, mener jeg nøyaktig de samme. Postene er til forskjellige svar, men er prikk like. Det er tydlig at han ikke leser gjennom svarene våres, og det er derfor han svarer sjeldent på det vi sier. Det er ingenting å tjene på å diskutere med han når svarene hans er en kopi fra hans svar på VG.

Lenke til kommentar
Jeg mistenker også et troll, det har jeg gjort lenge i tråden. Tingen er at det faktisk underholder meg ganske mye å lese inleggene hannes. Jeg har flere ganger opp gjennom tråden kommet med seriøse innlegg, da er det faktisk morsomt å vente og se hva for slags sprell han kommer opp med :)

 

Jeg mistenker at Fryday er et tenkende menneske. Bare ikke like A4-frp-frossenpizza-og-forbanna-fordi-man-er-feit-og-dum som Ola Dunk.

 

Men det er bare min mistanke.

 

Greit nok at jeg er på den politiske motpolen når det gjelder innvandrings politikk. Jeg stemmer FrP men det er det eneste du treffer med av beskrivelsen din (jeg varmer grandien først :p )

 

men uavhengig av politisk standpunkt så er det mulig å si om en i en debatt har seriøse/saklige inlegg eller ikke. Det at alle inleggene er kopiert fra en anen blogg/forum forklarer en god del av manglende svar på spørsmål :)

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar

Det interesante her er at dere endelig viser deres sanne ansikt. Dere *vil* at *rasisme* skal være *korrekt.* Da er det ikke så mye mer som trengs å sies. Dere vil ha slaver, holocaust, krig og kolonier.

 

Man kan ikke argumentere med patologiske psykopater. Dere mangler kjærligheten, og sånn vil det alltid være, som de kreftsvulstene dere er på menneskerasens kropp.

 

At dere ikke ser hva dere skaper for dere selv nå, og at vi fortsatt prøver å hjelpe dere er absurd. Hva er det ikke historien og avisene prøver å fortelle dere om enn at dere ikke skal tenke slik?

 

Vi kan aldri ha det samfunnet dere ønsker dere, for det vil bety vår arts genetiske død.

Endret av Fryday
Lenke til kommentar

Det virker på meg som at trådstarter har et totalt feil syn på hva rasisme faktisk er og er mer opptatt av å stemple "motstanderne" enn å få til noen konstruktiv debatt.

 

Jeg ser at du i hele denne tråden stempler etniske nordmenn som rasister uten noen kilder eller statistikker som sådan bygger oppunder dine forestillinger, og regner med at dette er fordi det ikke finnes noe bevis for den massive rasismen du mener finnes blant nordmenn og da særlig oss som vil stemme FRP i 2009.

 

Jeg tror mange andre nordmenn enn meg er lei av latterlige beskyldninger om "islamofobi" og "rasisme" fordi man mener at innvandringen bør begrenses og angriper Islam som den barbariske religionen den er.

 

Jeg tror derimot at folk med de overnevnte oppfatningene føler seg ennå mer overbevist etter at angrep som tar mannen stendenfor ballen, peker mot det faktum at angriperen ikke har noen egentlige argumenter og må ty til hersketeknikker for å "seire" i debatten.

 

For å oppsummer synes jeg tråden i sin helhet er så useriøs at jeg ikke ser poenget med å ta del i diskusjonen, at trådstarter poster det nøyaktige samme både på VG og Aftenposten gjør meg nokså overbevist om at formålet er en form for trolling.

Lenke til kommentar

Det er lite poeng å diskutere årsaker til rasisme med folk som heller vil definere en virkelighet der man selv ser pen ut enn å løse en særdeles alvorlig psykologisk sykdom.

 

Man kan altså ikke bare snu på fliser og så få vann. Rasisme er rasisme, og det er et ord og en sykdom med en klar definisjon. Å diskutere årsakene og symptomene til sykdommen for å informere til selvhjelp har liten verdi når mottaker av obervasjonene ikke vil erkjenne sin sanne valgte rolle i samfunnet fordi den er for ubehagelig til å gi noen gevinst eller fortjeneste.

 

Om dere så vil si "kvasi filosofi" eller erklære at dere ikke er rasister for seksuell syns skyld spiller det fryktelig liten rolle. Dette er bare kverrulering og ingen debatt, alt dere oppnår er å vise at dere ikke har evnen til å motta kritikk eller lytte til andre. Det er forøvrig et klart symptom på psykopati å skrive sin egen virkelighet.

 

Jeg vil derfor fortsett å holde meg til vitenskapelig fakta, erkjente fakta og observerte psykologiske problemer hos rasistene. I det håp om at noen lesere i hvert fall vil forstå at løgn er løgn, språk er språk og virkelighet er virkelighet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...