Gå til innhold

Dexter sesong 3: Diskusjonstråd (SPOILERS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det kun en episode igjen i denne sesongen og hvilke tråder er det som må nøstes opp her?

 

De jeg kommer på i farta er:

Skinner må bli tatt, enten drept eller arrestert

Miguel er borte, og det må forklares helst ved at Skinner får skylda

LaGuerta må tro på denne forklaringen

Deb/Anton/Quinn: er Deb sammen med Anton, eller begynner hun å date Quinn?

Deb sin info om faren sin som hun spurte etter

Bryllup

Masuka på date :D

 

Kan bli en interessant sesongfinale dette. Om de klarer å nøste sammen alt dette :)

Lenke til kommentar

Forsåvidt bra at Miguel er død. Men likte han når han var sjarmerende og snill jeg! :p

Har veldig stor respekt for fyren som spiller Miguel, makan til skremselstaler skal du se langt etter ... Den der "you're not done with me yet Dexter .." eller hva det var i slutten fikk meg til å tenke, har Miguel noen planer annet enn King? Døde han virkelig så fort? (Trodde kvelning tok lengre tid jeg, men kanskje han gjorde det på en spesiell måte?)

 

Bra episode, men ikke så jaw dropping som den forrige. Dette sier seg forsåvidt selv, hadde det vært overraskelser i hver episode så hadde de ikke vært like store ... Gleder meg til sesongfinalen.

Lenke til kommentar

Weee var en kjempegøy episode ja. Ikke like bra som forrige uke men ellers var den syk :D Gleder meg til sesongfinalen nå neste uke men er det virkelig sånn at sesong 4 ikke starter før September 2009 igjen? :(

 

PS. Masuka er faen meg the bomb :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...