Gå til innhold

Dexter sesong 3: Diskusjonstråd (SPOILERS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig episode! :D

Inkludert noen bra sitater:

 

Masuka: What's you working on?

Dexter: I ... Found a gray hair, was curious.

Masuka: Oh, dude. I have totally done that.

Dexter: You're bald.

Masuka: *Peker ned*

Dexter: Oh.

 

Miquel: I accept you Dexter, like a brother.

Dexter: I killed my brother. ... I killed yours too.

Lenke til kommentar

Å herregud for en fantastisk episode! Alt var bare helt perfekt. Den siste scenen var så bra at jeg måtte se den flere ganger. Herlig å se Dexter i full kontroll!

 

Men trodde at han skulle legge skylden over på Skinner ved etterligne drapene hans? Burde han ikke da kuttet Miguel opp før han kvelte han? Nå kan jo politiet finne ut om liket til Miguel har blitt tuklet med post mortem..

 

Må ha med en Masuka-quote og: :wee:

 

Deb: Thanks for not inviting me to Dexter's bachelor party, you ass.

Masuka: It was a bachelor party, dongs and gongs required..

unless you want to be talent, in which case..

Deb: Gross, he's my brother!

Masuka: Not by blood..

Endret av SkinnyT
Lenke til kommentar

Fantastisk episode. Hadde egentlig lagt meg og så det på senga med kjæresten, og var stuptrøtt, men våkna fort av det der for å si det sånn. Satt nesten med en tåre i øyet når han kverta miguel.

 

Spørsmålet nå blir jo om LaGuerta ikke er oppegående nok til å koble det her. Dexter la jo igjen beskjed på svareren hennes, og jeg regner jo med at hun dro til den puben kl 8, noe som var grunnen til at hun ikke var hjemme når Dexter snatcha Miguel. Burde ikke være så vanskelig for henne å gjennomskue det her da dexter var den eneste som visste om hårprøven som hun fant i bilen til Prado.

 

Noen andre som så previewen til siste episode etter denne?

 

 

Regner med det er lillebror Prado som binder ham fast til det bordet. Kan jo bli en satans spennende episode

 

Lenke til kommentar

Regner med det er lillebror Prado som binder ham fast til det bordet. Kan jo bli en satans spennende episode

 

 

Hm, så vi den samme? I den jeg så kom Dexter hjem til en rasert leilighet med masse politifolk. Vet ikke om han drømte eller hva, var så rar lyd. Men tror nok det var lillebror som hadde vært innom.

http://www.sho.com/site/dexter/home.do

 

 

 

Noen som har prøvd dette spillet forresten? :p

 

Dexter body bag toss

Endret av André.RS
Lenke til kommentar

på slutten av previewen etter 720p episoden var det et par klipp fra siste episode av sesong 3, bl.a. Dexter som ligger fastspent på et bord med armene bundet under bordet i noe som ser ut som et lager, og han bemerker at omgivelsene er så kjent for ham, men at perspektivet er nytt

 

Ok, får ta meg en titt. Dexter inspirert avatar forresten? :!:

Lenke til kommentar

Folkens, jeg sier det hver eneste gang det kommer en ny epiosode:

 

La være å prate om warez-relaterte ting! Det er ikke lov, det kommer heller ei til å bli lov og det skaper bare total forvirring blant brukerne om hva som er lov og ikke lov så kan dere holde hvor dere laster ned, fake releases og annet slikt prat unna denne tråden og forumet generelt?

Lenke til kommentar
Skinner må bli tatt, enten drept eller arrestert

Miguel er borte, og det må forklares helst ved at Skinner får skylda

LaGuerta må tro på denne forklaringen

Deb/Anton/Quinn: er Deb sammen med Anton, eller begynner hun å date Quinn?

Deb sin info om faren sin som hun spurte etter

Bryllup

Masuka på date :D

Ganske mange tråder ja! Skjønner nesten ikke hvordan de skal klare å nøste opp alle, med mindre det er to-timers sesongavslutning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...