Gå til innhold

Kulturo: McKellen blir Gandalf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
- Å få en internasjonal filmskaper av hans størrelse

Peter Jackson er vel ikke akkurat liten han heller. :roll:

Yay! Da er det håp for Hobitten.

Endret av Odd Ball
Skrevet

Jeg gleder meg mye til Hobbiten! Det ligger langt, langt fremme, men den kommer i det minste ;)

Men filmen ville ikke fungert 100% rett hvis ikke Ian McKellen hadde gått med på å være Gandalf. Håper også Andy Serkis og Ian Holm henger seg på lasset. Da hadde hobbiten blitt fullkommen!

http://www.imdb.com/title/tt0903624/

Gjest Slettet+12348972834
Skrevet

Yes! Uten McKellen, ingen Gandalf!

Skrevet

Luvely. For det første digger jeg McKellens skuespillerstil, og han var brilliant som Gandalf i Ringenes Herre. Gleder meg til Hobbiten, har stor tro på den. :)

Skrevet

Håper de får med så mange som mulig fra de som spilte i Ringenes Herre (rollene som er med i Hobbiten selvsagt).

Musikken i Ringenes Herre var jo fantastisk, har mye å si for en film. Håper de klarer å skape samme stemningen i Hobbiten.

Skrevet

Endelig. Så er det store spørsmålet, klarer man å få Ian Holm til å spille Bilbo? I mine øyne er det 3 stk som skal til for å få den 100% Middle-Earth følelsen tilbake. Mckellen som Gandalf, Holme som Bilbo og Seriks Gollum.

Skrevet

Hvorfor? Bilbo var rundt 50 når han fant ringen og som kjent er en av ringens bieffekter forlenget liv.

Og hva sa Gandalf i starten av Fellowship of the ring? "And you have'nt age a day".

Skrevet

Har vært spekulert lenge om Mckellen skulle returnere som Gandalf i The Hobbit men er først nå det er bekreftet at han faktisk blir å ta rollen. Så nå er det gått fra rykte til bekreftet.

Skrevet

Klarer meg fint uten Holm som Bilbo. Han ga meg lite i trilogien og er erstattelig for min egen del. Men er veldig glad for at McKellen er tilbake som Gandalv :)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...