Gå til innhold

Knights of the Old Republic-MMO på vei (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

det har vært kaos over hele nettet ikveld pga denne nyheten her... spesielt på SWG, bioware og swgemu sine forums... helt bananas.

 

ingen fra Bioware, Lucas Arts eller Electronic Arts har så langt bekreftet denne nyheten da.

 

men den er 100% ekte.

 

Om man er interessert er noe helt annet. Det forrige Star Wars MMO'et var jo ikke akkurat bra, og selv om BioWare lager geniale rollespill er det stor forskjell på singleplayer og multiplayer.

 

det første star wars MMO VAR tidenes beste mmo, før SOE forandra hele spillet.

Og swgemu.com kommer til å bevise det.

 

 

 

Og til alle dere som tenker på at kotor bare egner seg til SP, dere tar delvis feil...

 

kotor verden åpnet star wars for så utrolig mye mer enn det filmene alene gjorde, nå har vi en gigant historie å base et gigant spill på, og det hele satt 4000 år før filmene... mulighetene er endeløse og de trenger ikke forholde seg til filmene, så kreativiteten er ubegrenset når de lager spillet.

 

dessuten leste jeg et sted at bioware skal legge inn et SP spill inn i mmo'et, så det blir et MMO, med missions som kotor 1 og 2 hadde :)

 

win win situation ;D

Endret av JediMindTriks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så for å få med seg det neste kapittelet i KOTOR-historien så må man betale en jævla månedig avgift for en online-del man ikke har lyst på?

 

11 dollar i måneden er forferdelig det... 56NOK :)

 

men jeg forstår hva du mener, men sånn er det bare... kan godt hende at de lanserer Kotor3 også da :) da blir alle glade, meg inkl

Lenke til kommentar

Hvor mye gjenstår egentlig å fortelle i KotOR sagaen? For min del ble alt fortalt i det første, så selv det andre spillet var unødvendig og ganske kjedelig. Det blir som å lage Baldur's Gate 3. Teknisk sett kan det bli bedre enn de to første, men hva skal det handle om?

 

Når det gjelder "gjetting" var Diablo 3 og StarCraft 2 godt kjent lenge før de ble offisielt bekreftet. Uansett hvordan vi snur og vender på det er begge to bekreftet nå, akkurat som KotOR MMO. :) Det samme gjelder for øvrig Doom IV (bekreftet, men "alle" visste det ville komme flere), nytt Zelda og Mario (ikke bekreftet, men det vil være rent idioti å ikke lage flere) og Half-Life 3. Selvsagt kommer alle sammen etterhvert. Vi trenger ikke en offentlig bekreftelse for å sove rolig om natten. ;)

Lenke til kommentar

Quote:

Hvor mye gjenstår egentlig å fortelle i KotOR sagaen? For min del ble alt fortalt i det første, så selv det andre spillet var unødvendig og ganske kjedelig. Det blir som å lage Baldur's Gate 3. Teknisk sett kan det bli bedre enn de to første, men hva skal det handle om?

 

Jeg tror ikke du har fått med deg mye av spillet når du sier noe sånt... KOTOR 2 legger jo opp til at det skal komme en 3'er.

Lenke til kommentar
Så for å få med seg det neste kapittelet i KOTOR-historien så må man betale en jævla månedig avgift for en online-del man ikke har lyst på?

 

Ingen tvinger deg til å kjøpe spillet. Og om månedsavgiften knekker økonomien din fullstendig bør du jo ikke kjøpe noe du ikke har råd til. ;)

Lenke til kommentar

Hehe så lattlige dere som klager på at serien vil bli ødlagt..hva vil egentli ødlegge for SP serien? dere er klar over at det skjedde mye rundt omkring på den tiden også..historien dreia seg ikke baare om Revan og Malak, så det er mye å ta av. Ikke en gang sikkert de lager spillet fra perioden da de herja. Old Republic konseptet er nokså digert ..

Etterhvert vil de nok lage ett SP Kotor igjen..så til da får dere som suttrer spille andre spill i mens da kanskje, tydeligvis er ikke da dette spillet egna for dere uansett.

 

Det sagt, skulle mer hatt ett SP spill, men skal ikke klage over MMO heller. Nye historier, nye muligheter :p

Lenke til kommentar
For at det skal være mer penger å tjene må de nødvendigvis ha med PC som plattform.
Nja, si ikke det, MMO-markedet på PC er mettet, markedet for MMO'er på konsoll derimot er ikke utnyttet enda...

 

Forøvrig syns jeg ikke noe om dette, er drittlei MMO-sjangeren og hadde helt klart foretrukket et single player-spill fremfor 5000 jedis som løper rundt og plukker stein...ja, det blir sikkert fett! :roll:

Lenke til kommentar

Knights of the Old Republic sier jo bare at det omhandler den tidsepoken. Altså, Manalorian Wars. Håper vi får kjempe i den! Kanskje følge Revan og Malak inn i det store ukjente før de blir Sith.

 

Håper også at man får være Sith istedet for bare Jedi (men det tror jeg vel man kan ta forgitt ettersom Kotor serien er meget Light/Dark bevist)

 

Så, jeg tror ikke det blir dårlig. Kanskje ikke like bra som Kotor, heller ikke Kotor2, men bedre enn det SW:G.

Lenke til kommentar

Tror dette kan bli veldig bra hvis de jobber godt med det. Store muligheter når man legger det til tidsepoken i kotor.

 

Spillet kommer til å bli veldig annerledes enn de andre kotor spillene siden mye i kotor 1/2 ikke er mulig å bruke i et mmo.(tenker kampsystem etc). Men stiller meg positiv til dette å gleder meg til å se hva de ender opp med

Lenke til kommentar
Så for å få med seg det neste kapittelet i KOTOR-historien så må man betale en jævla månedig avgift for en online-del man ikke har lyst på?

 

Ingen tvinger deg til å kjøpe spillet. Og om månedsavgiften knekker økonomien din fullstendig bør du jo ikke kjøpe noe du ikke har råd til. ;)

Det som irriterer meg er det som JediMindTricks sa han hadde hørt, at det neste kapittelet i KOTOR-sagaen blir en del av MMO'et. Jeg hadde gledet meg til et skikkelig KOTOR 3, men ikke hvis det bare blir en nedprioritert del av et MMO. Da burde de heller laget et KOTOR MMO og et KOTOR 3, to adskilte spill.
Lenke til kommentar

Både kotor en og to er gode spill, og jeg har brukt mye tid på begge, spesielt enern. Djet er en serie jeg skulle ønske kunne fortsette i single player form. Det er jo noe Bioware har gjort i alle de år, så synd de ikke fortsetter det.

 

Men så er det vel bare å innse at piratkopiering på singleplayer spill er ett veldig stort problem, og dermed ikke like lønnsomt i lengden.

Lenke til kommentar

Ble veldi glad når jeg hørte dette, ett MMO i Star Wars universet sier jeg bare ikke nei takk til.

Jeg tviler på at det kommer til å ha noe særlig med SP spillene å gjøre. Bioware har jo ikke akuratt sagt en dritt om hvordan dette skal fungere og det kan godt hende det ganske enkelt bare er tids perioden som er den samme(noe som for MEG høres mest sansynlig ut). Tror egentlig folk burde roe ned noen hakk før de går loco over ting vi vet absolutt INGETING om :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...