Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Vil man miste spill og lagrede spill på 1 player?

Som Gomers sier, man mister bare spill oppdateringer, og det tar ikke lang tid å laste ned på nytt ;)

Hvis det er noen som tviler fordi ingen har lagt ut video med clearing av cache på NXE, så er det bekreftet at det fungerer :)

når du installerer NXE sletter den automatisk cachen

Skrevet
dritt da, gidder ikke laste ned alle våpnene til bf bad company med de kodene

Ikke ekstrainnhold. Oppdateringer, som "an update is avaible for your 360 game, you must update to play online" eller noe sånt.

Skrevet

Har lest ganske langt tilbake her, men finner ikke noe svar på spørsmålet til X91_Al_CaponeX:

Hvordan aktiverer man automatisk innlogging? Hadde det før, men jeg skjønner ikke hvordan jeg gjør det :blush:

Skrevet
Hmm. Booter opp Xboxen min nå.

Trykk på Xbox knappen på kontrollen:

Settings -> Profile -> Auto Sign-In

Takk! :thumbup:

Sjekka bare på xbox dashoboard jeg...

Skrevet (endret)
Faen nettverks adapteren er fucka og vil faen meg ikke finne Nettverket mitt , er det noen annen måtte og få den nye updaten på Boxen ?

Hvordan ødelagt er den?

Lyser den bare rødt uansett hva du gjør? Prøv å skifte usb port til en av de foran.

Hadde problemer med min mottaker, men skiftet usb port og etter det har alt vært i orden igjen.

Vet ikke om det hjelper i ditt tilfelle, men kan jo være verdt et forsøk ;)

Endret av archongamer
Skrevet
Faen nettverks adapteren er fucka og vil faen meg ikke finne Nettverket mitt , er det noen annen måtte og få den nye updaten på Boxen ?

Ikke foreløbig, men Major Nelson har sagt at den vil bli lagt opp på xbox.com etterhvert.

Skrevet (endret)

Hvordan ødelagt er den?

Lyser den bare rødt uansett hva du gjør? Prøv å skifte usb port til en av de foran.

Hadde problemer med min mottaker, men skiftet usb port og etter det har alt vært i orden igjen.

Vet ikke om det hjelper i ditt tilfelle, men kan jo være verdt et forsøk ;)

prøvde det akkurat og det funka ikke :p . men adapteren har funka før lissom :p

Endret av Shabina
Skrevet

Mulig dette står tidligere i tråden, men fant ikke noe etter et kjapt søk.

Er det mulig å installer originale xbox spill? F.eks Star Wars: Knights of the old Republic, eller er det begrenset til kun xbox 360 spill?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...