saitek123 Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 jeg har CoD4 for Pc og lastet inn spillet, jwg ble ferdig med det sing, og skulle prøve meg på online jeg lagde bruker, trykket på refresh men ingen servere kom from, det stod bare servertime...bla bla bla og en dato, og ikke no skjedde mere. er det noen som vet hva man må gjøre....???
saitek123 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Skrevet 13. juli 2008 Har du kjøpt eller lasta ned spillet? kjøpt. jeg har også lasta ned alle patchene. takk for så raskt svar
saitek123 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Skrevet 13. juli 2008 men alikevell det virker fortsatt ikke
saitek123 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Skrevet 13. juli 2008 (endret) vent litt det står når jeg trykker på refresh list kommer : waiting for response from master servers, så blinker den linja litt. så kommer refresh time : jul 13,2008 23:09........ . Endret 13. juli 2008 av saitek123
02tom Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Det å finne servere med løsningen som er i spillet er noe drit, og funker ikke altid. Men last ned xfire fra xfire.com, så finner du mange flere servere og har mange flere muligheter. Dette programmet funker på masse andre spill også, som BF2 etc
saitek123 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Skrevet 13. juli 2008 Det å finne servere med løsningen som er i spillet er noe drit, og funker ikke altid. Men last ned xfire fra xfire.com, så finner du mange flere servere og har mange flere muligheter. Dette programmet funker på masse andre spill også, som BF2 etc takk for tipset men jeg skjønner ikke ossen jeg går inn på serverne ??. kan du forklare når du har tid??.
saitek123 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Skrevet 14. juli 2008 (endret) jeg lasta inn spillet på nytt og prøvde da, og da kom det getting information from 15'032 servers så slutta det men det kom ingen servere fram. kan det ha med internett tilkoblinga og gjøre, har det vel? jeg bruker ledning, tror heller ikke det har noe med saken og gjøre og jo, spilelt er innstalert in på en annen data allerede. Endret 14. juli 2008 av saitek123
Rikken1969 Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 jeg lasta inn spillet på nytt og prøvde da, og da kom det getting information from 15'032 servers så slutta det men det kom ingen servere fram. kan det ha med internett tilkoblinga og gjøre, har det vel? jeg bruker ledning, tror heller ikke det har noe med saken og gjøre og jo, spilelt er innstalert in på en annen data allerede. Tror ikke det er noe med Internettforbindelsen din. Brannmuren kanskje? Slå den av og prøv igjen.Pass på at du ikke filtrerer bort de forskjellige serverne da. Mulighet til å velge bare mods, ikke vise servere som har 0 spillere etc. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå