Gå til innhold

Fortsettelse:"Hentelappen (sms) kommer "alltid" ...."


Anbefalte innlegg

Hvor får du "Sofapotet" i forbindelse med deg fra? Det ble nevnt til slutt i en helt annen forbindelse.

Det fikk jeg fra et par paragrafer over der du siterte mitt innlegg. Det var eneste jeg fant som kunne være en grunn til at du tok med mitt innlegg siden jeg beveget meg noe off-topic.

Resten av innlegget ditt har forøvrig ikke noe med meg å gjøre, jeg er ikke Insty

 

Edit:leif

 

Du har fullstendig rett, jeg legger meg flat og beklager veldig veldig mye!

 

Men når det er sagt, skrev du ikke dette da og hvor er det noe om "sofapotet" her?:

 

"@arnakke:

Hvorfor angriper du alle og enhver som hjelper deg på dette forumet? Dette forumet er ikke ikke Posten sin kanal for hjelp, ta heller direkte kontakt med Posten. Vi på forumet kan ikke gjøre noe med at du ikke klarer å finne frem på posten.no

 

Det er utrolig til kverrulering på deg; feks. om man er vikar i en stilling i Posten, så er man jo like fullt ansatt av "Posten AS".

 

Og et lite tips til slutt; skal du avslutte med mange punktum, så gjør du det på denne måten ... "

 

Er dette ikke en utskjelling, så vet ikke jeg: jeg angriper alle og enhver, utrolig til kverrulering på meg.

 

Igjen, beklager feilsiteringen/referansen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
L4r5 skrev "Remember kids, internet is serious buisness." i #26. Hvorfor 'kids' og ikke 'people'. Jeg tør våge å påstå at L4r5 brukte 'kids' bevist, han ville ha fram det 'barnslige' og det var myntet på meg. Nei, jeg var ikke navngitt, men det var meg han siterte og det var meg hans innlegg var rettet mot.
Ja, jeg valgte "kids" bevisst. Det er fordi jeg spilte på et bilde som er en slags oppfordring til å ikke ta alt som står på internet så seriøst. Eller egentlig flere bilder. Det jeg tenkte på i stad brukte den formuleringen og da var det naturlig for meg å bruke den også i posten. Det var ikke ment som et personangrep på deg, men mer en oppfordring til å ikke ta ting så personlig.

Her kan du se et utdrag av slike bilder.

Blant webdebatanter så er uttrykket veldig innarbeidet og godt kjent.

Beklager at du følte deg støtt.

Var også et forsøk på å bringe inn litt humor. Må vel nesten nevne at jeg slett ikke følte meg spesielt støtt av svaret du gav meg heller. Trakk faktisk litt på smilebåndet i stedet.

For å prøve å være litt morsom igjen kan du kanskje ta en titt på dette bildet. Det har en dyp mening. ;)

 

Peace out.

 

Lars

Lenke til kommentar

Denne tråden ble startet fordi du mente det var feil av (bruker)moderatorer å kunne skrive som privatpersoner på forumet, evt. ønsket et bedre skille mellom når vi skrev som privatpersoner og moderatorer. Det er et helt fair ønske, og vi har forklart hvorfor det er som det er. Du gikk mer og mer tom for argumenter (veldig mange gode svar det ikke virker som du tar til følge), og nå synes jeg dette virker mer og mer som en klage fra deg på at du føler deg urettferdig behandlet. Eller så kan det være et forsøk på en videre diskusjon fra den nå stengte tråden. Jeg vet ikke... du blander emner om hverandre, så jeg skjønner ikke lenger hva du egentlig snakker om/klager på.

 

Det virker som du endrer emne etter eget ønske, og da vanligvis i forbindelse med at du ikke svarer på andres forsøk på å forklare ting. Du kan ikke bare endre emnet når du ikke lenger har argumenter, og forvente at du kommer unna med det.

 

Hvis vi nå går tilbake til emnet, så ville jeg satt stor pris på det. For dette virker for meg mer og mer å dreie seg om at vi moderatorer behandler deg dårlig, og at vi av en eller annen grunn har bestemt oss for å bedrive heksejakt på deg, noe som verken har rot i virkeligheten, eller har noe med det opprinnelige emnet i denne tråden å gjøre.

 

Dette blir mitt siste innlegg.

 

Nå har du vel egentlig skrevet ditt siste innlegg 2 ganger; en gang her og en gang i din siste PM til meg.

 

Vi er nesten enige...

Jeg mener å vite hvor saken begynte å skjære seg. I tråden :'Hentelappen (sms) kommer "alltid" rett etter stengetid' opplyste 'trusk' i innlegg #30 at en kunne registrere en klage på nettsiden til posten. Jeg svarte i #33 at jeg ikke hadde fundet frem til det såkalte meldeskjemet, hvis jeg ikke visste det fantes.

 

Så melder Super8 seg på diskusjonen med innlegg #36:

 

"Jeg fikk det for meg å prøve å sende en klage til Posten, og fant frem til en måte å sende en henvendelse med tittel "reklamasjon, tips til forbedring" i løpet av 10 sekunder.

 

Kontakt oss -> privatkunde -> send e-post. Med andre ord... tre naturlige lenker fra førstesiden, og der finner du "reklamasjon..." som et valg i dropdown-menyen. Kan ikke gjøres stort enklere enn det."

 

Hva oppnådde Super8 som bruker eller moderator å dele denne opplevelse med oss andre? Jeg opplevde det som skryt, hovering og at jeg ble sagt imot, ikke bare av en bruker, men en moderator.

 

Fram til dette punktet hadde det vært 5 innlegg som forhold seg til trådemnet: #3, 6, 22, 31 og 32. 5 av 36!

Endret av arnakke
Lenke til kommentar
L4r5 skrev "Remember kids, internet is serious buisness." i #26. Hvorfor 'kids' og ikke 'people'. Jeg tør våge å påstå at L4r5 brukte 'kids' bevist, han ville ha fram det 'barnslige' og det var myntet på meg. Nei, jeg var ikke navngitt, men det var meg han siterte og det var meg hans innlegg var rettet mot.
Ja, jeg valgte "kids" bevisst. Det er fordi jeg spilte på et bilde som er en slags oppfordring til å ikke ta alt som står på internet så seriøst. Eller egentlig flere bilder. Det jeg tenkte på i stad brukte den formuleringen og da var det naturlig for meg å bruke den også i posten. Det var ikke ment som et personangrep på deg, men mer en oppfordring til å ikke ta ting så personlig.

Her kan du se et utdrag av slike bilder.

Blant webdebatanter så er uttrykket veldig innarbeidet og godt kjent.

Beklager at du følte deg støtt.

Var også et forsøk på å bringe inn litt humor. Må vel nesten nevne at jeg slett ikke følte meg spesielt støtt av svaret du gav meg heller. Trakk faktisk litt på smilebåndet i stedet.

For å prøve å være litt morsom igjen kan du kanskje ta en titt på dette bildet. Det har en dyp mening. ;)

 

Peace out.

 

Lars

 

 

Peace in

 

Jeg følte meg ikke støtt, selv om jeg ikke har et forhold til de 'bilder/forstillinger' du omtaler, men takk likevel. Btw, lenkene var morsomme.

Vet ikke om du er klar over det, men i mitt svar til deg forsøkte jeg å svare med litt tilsvarende humor...det innlegget fjernet moderator. Det var overfor moderator jeg ville si: at hadde jeg trådt over en grense, så hadde du også, da jeg mente jeg svarte i samme myndt.

 

Peace out

 

 

 

 

Jan

Lenke til kommentar
Denne tråden ble startet fordi du mente det var feil av (bruker)moderatorer å kunne skrive som privatpersoner på forumet, evt. ønsket et bedre skille mellom når vi skrev som privatpersoner og moderatorer. Det er et helt fair ønske, og vi har forklart hvorfor det er som det er. Du gikk mer og mer tom for argumenter (veldig mange gode svar det ikke virker som du tar til følge), og nå synes jeg dette virker mer og mer som en klage fra deg på at du føler deg urettferdig behandlet. Eller så kan det være et forsøk på en videre diskusjon fra den nå stengte tråden. Jeg vet ikke... du blander emner om hverandre, så jeg skjønner ikke lenger hva du egentlig snakker om/klager på.

 

Det virker som du endrer emne etter eget ønske, og da vanligvis i forbindelse med at du ikke svarer på andres forsøk på å forklare ting. Du kan ikke bare endre emnet når du ikke lenger har argumenter, og forvente at du kommer unna med det.

 

Hvis vi nå går tilbake til emnet, så ville jeg satt stor pris på det. For dette virker for meg mer og mer å dreie seg om at vi moderatorer behandler deg dårlig, og at vi av en eller annen grunn har bestemt oss for å bedrive heksejakt på deg, noe som verken har rot i virkeligheten, eller har noe med det opprinnelige emnet i denne tråden å gjøre.

 

Dette blir mitt siste innlegg.

 

Nå har du vel egentlig skrevet ditt siste innlegg 2 ganger; en gang her og en gang i din siste PM til meg.

 

Vi er nesten enige...

Jeg mener å vite hvor saken begynte å skjære seg. I tråden :'Hentelappen (sms) kommer "alltid" rett etter stengetid' opplyste 'trusk' i innlegg #30 at en kunne registrere en klage på nettsiden til posten. Jeg svarte i #33 at jeg ikke hadde fundet frem til det såkalte meldeskjemet, hvis jeg ikke visste det fantes.

 

Så melder Super8 seg på diskusjonen med innlegg #36:

 

"Jeg fikk det for meg å prøve å sende en klage til Posten, og fant frem til en måte å sende en henvendelse med tittel "reklamasjon, tips til forbedring" i løpet av 10 sekunder.

 

Kontakt oss -> privatkunde -> send e-post. Med andre ord... tre naturlige lenker fra førstesiden, og der finner du "reklamasjon..." som et valg i dropdown-menyen. Kan ikke gjøres stort enklere enn det."

 

Hva oppnådde Super8 som bruker eller moderator å dele denne opplevelse med oss andre? Jeg opplevde det som skryt, hovering og at jeg ble sagt imot, ikke bare av en bruker, men en moderator.

 

Fram til dette punktet hadde det vært 5 innlegg som forhold seg til trådemnet: #3, 6, 22, 31 og 32. 5 av 36!

 

Nei, hva han viste deg her, var hvor enkelt det var. Enkelt og greit. Du maste om hvor vanskelig det var å få gitt en skikkelig tilbakemelding til noen som ville ta deg seriøst.

Det han oppnådde, tydeligvis, var å gjøre deg støtt, uten at han siktet etter det på noen måte.

Lenke til kommentar
Så melder Super8 seg på diskusjonen med innlegg #36:

 

"Jeg fikk det for meg å prøve å sende en klage til Posten, og fant frem til en måte å sende en henvendelse med tittel "reklamasjon, tips til forbedring" i løpet av 10 sekunder.

 

Kontakt oss -> privatkunde -> send e-post. Med andre ord... tre naturlige lenker fra førstesiden, og der finner du "reklamasjon..." som et valg i dropdown-menyen. Kan ikke gjøres stort enklere enn det."

 

Hva oppnådde Super8 som bruker eller moderator å dele denne opplevelse med oss andre? Jeg opplevde det som skryt, hovering og at jeg ble sagt imot, ikke bare av en bruker, men en moderator.

Herregud... du vrir og vender på ting for å få det til å virke som hele verden er mot deg.

 

Grunnen til at jeg skrev det innlegget, som bruker, var for å hjelpe deg, og andre, til det jeg så som den enkleste veien å finne frem til siden der man kan levere en klage. Du var ikke klar over "reklamasjon" som valget i menyen... jeg gav deg ikke det tipset for å skryte.

 

Er det rart at folk, både i den tråden og i denne, viser en tydelig oppgitthet over måten du oppfører deg på når de forsøker å hjelpe deg? Har du lest tilbakemeldingene du får fra en rekke brukere og moderatorer? Det bør kanskje gå et lys opp for deg om at du kanskje bør tenke litt over hva du faktisk har skrevet i disse to trådene når så mange reagerer negativt på det?

 

Dette innlegget er skrevet som bruker, ikke som moderator. Så hvis noen moderatorer mener jeg går over streken, så er det bare å fjerne innlegget.

Lenke til kommentar

Det jeg ikke forstår med deg arnakke er hvordan du i det ene øyeblikket mener at det er rett og rimelig at brukeren opplyser om hvordan du skal gjøre ting som for eksempel her:

Mener du man kan bruke "siteringsfunksonen" mellom forskjellig tråder? I så fall, kan du være så snill å peke meg i retning av en veiledning?

 

Mens du i andre tilfeller ser på det som skryt og hovering om de hjelper deg med å finne ut noe du ikke har gitt tydelig inntrykk for at du vet hvor du kan finne om du kan det, noe det ikke virket som om du kunne for Super8 (Om du visste det eller ikke er jeg usikker på, for jeg er rimelig forvirret av hele diskusjonen her). Siden han forsto det slik at du ikke fant det selv, eller mente det var vanskelig ville han hjelpe deg med å forklare at det slett ikke nødvendigvis var tilfelle, jeg ser forøvrig ikke det minste spor av at han der gir inntrykk for å være moderator.

Jeg fikk det for meg å prøve å sende en klage til Posten, og fant frem til en måte å sende en henvendelse med tittel "reklamasjon, tips til forbedring" i løpet av 10 sekunder.

 

Kontakt oss -> privatkunde -> send e-post. Med andre ord... tre naturlige lenker fra førstesiden, og der finner du "reklamasjon..." som et valg i dropdown-menyen. Kan ikke gjøres stort enklere enn det.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...