Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Æsj, jeg kan fortsatt ikke få oppdaringa. :nei: Må jeg sende mail? Den ble kjøpt på mpx i november i fjor.

 

Gå inn på www.htc.com

trykk på "Select Country"

Velg Norge

Velg Kundeservice

Velg Produktet ditt --> Htc touch Diamond

Velg Programvarenedlasting

 

bon apetit

Har prøvd det ørten ganger fra før av. Hjelper ikke. :no:

Lenke til kommentar
Kan ikke si jeg har merket noe særlig forskjell på ROM oppdateringen enda...

Noen som vet om det er mulig å oppdatere kart kjøpt fra TomTom? Merket at kartet mitt ikke har fått med alle de nye veiene i Rogaland. Eller må jeg kjøpe helt ny kartpakke?

Gå inn på tomtom.com å kjøp "map update service". Da får du nye kart når det er tilstrekkelig mange rettelser. Koster ca 350,-pr år. Du får en mail når nye kart er tilgjengelige.

Lenke til kommentar
Kan ikke si jeg har merket noe særlig forskjell på ROM oppdateringen enda...

Noen som vet om det er mulig å oppdatere kart kjøpt fra TomTom? Merket at kartet mitt ikke har fått med alle de nye veiene i Rogaland. Eller må jeg kjøpe helt ny kartpakke?

Gå inn på tomtom.com å kjøp "map update service". Da får du nye kart når det er tilstrekkelig mange rettelser. Koster ca 350,-pr år. Du får en mail når nye kart er tilgjengelige.

Så jeg må ut med 350,- per + de 350,- jeg allerede jeg har betalt for skandinavia pakken. Begynner å bli en dyr gps dette her.

Lenke til kommentar
Kan ikke si jeg har merket noe særlig forskjell på ROM oppdateringen enda...

Noen som vet om det er mulig å oppdatere kart kjøpt fra TomTom? Merket at kartet mitt ikke har fått med alle de nye veiene i Rogaland. Eller må jeg kjøpe helt ny kartpakke?

Gå inn på tomtom.com å kjøp "map update service". Da får du nye kart når det er tilstrekkelig mange rettelser. Koster ca 350,-pr år. Du får en mail når nye kart er tilgjengelige.

Så jeg må ut med 350,- per + de 350,- jeg allerede jeg har betalt for skandinavia pakken. Begynner å bli en dyr gps dette her.

Nå er kartene på tilbud så 350,- for kart er billig i forhold til vanlig pris, så da kan du velge om du vil kjøpe nytt, eller oppdatere gjennom året til samme pris.

Lenke til kommentar
flere enn meg som ikke får lyd i mobilen etter å ha instalert nye ROMen? litt krise siden jeg trenger vekkerklokken imorgen tidlig :p

Hvertfall lyd i min telefon etter oppgradering. Sikker på at du ikke har innstalert noe lyd codecer etter oppgradering. Jeg var borti et tilfelle at lyden forsvant helt til jeg slettet den igjen.

Lenke til kommentar
flere enn meg som ikke får lyd i mobilen etter å ha instalert nye ROMen? litt krise siden jeg trenger vekkerklokken imorgen tidlig :p

Hvertfall lyd i min telefon etter oppgradering. Sikker på at du ikke har innstalert noe lyd codecer etter oppgradering. Jeg var borti et tilfelle at lyden forsvant helt til jeg slettet den igjen.

 

Srs_wow_hd pakken gjør att lyden blir helt borte, dessverre. Testet fler ganger og samme problemet hver gang.

 

Men en kjempe oppdatering fra HTC sin side. Å da når de nye telefonene kommer blir det oppfølgeren til HD på meg :D Rom'n her reddet dem tror jeg.

Lenke til kommentar
Noen som kan sjekke om Windows Mobile er oppdatert på denne? Versjonen nå er 5.2.19965

 

Den nye versjonen er 5.2.20764.

 

For øvrig er det absolutt verdt å oppdatere ROM-versjonen. For min del er det viktigste "slide to answer", slik at man slipper å trykke feil ved uhell. Mulig jeg innbiller meg det, men jeg synes det begynner å ringe kjappere nå enn tidligere. Dvs. tidligere måtte telefonen ringe lenge før det kom opp noe/begynte å ringe, mens nå har jeg inntrykk av at det går kjappere.

 

Og ikke minst, nå har vi endelig norske bokstaver på fullt qwerty.

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Noen som kan sjekke om Windows Mobile er oppdatert på denne? Versjonen nå er 5.2.19965

 

Den nye versjonen er 5.2.20764.

 

For øvrig er det absolutt verdt å oppdatere ROM-versjonen. For min del er det viktigste "slide to answer", slik at man slipper å trykke feil ved uhell. Mulig jeg innbiller meg det, men jeg synes det begynner å ringe kjappere nå enn tidligere. Dvs. tidligere måtte telefonen ringe lenge før det kom opp noe/begynte å ringe, mens nå har jeg inntrykk av at det går kjappere.

 

Og ikke minst, nå har vi endelig norske bokstaver på fullt qwerty.

 

Jeg har ikke vært heldig med oppdatringen. Telefonen er plutselig tregere, meldingskriving/sending har blitt ett ork pga treghet, og responsen i skjermen er mye dårligere :cry:

For å ta punktene:

Meldingskriving: -Tlf henger ikke lenger med i skriving ved samme tempo som før.

- Jeg bruker telefontastatur, og den har de gjort mindre slik at det har blitt vanskeligere å treffe tastene.

 

Respons i skjerm: - Jeg må trykke mye hardere enn før, og noen ggr hjelper det nesten ikke samme hvor hardt jeg trykker.

 

Telefonen er generelt tregere, og spesielt hvis jeg er inne på meldinger. Der kan det noen ggr ta over ett minutt for å åpne eller slette meldinger. Det skal vel f... ikke være slik! :nei:

 

 

Dette er noen av tingene jeg har merket meg etter kort bruk. Har prøvd bæde hard og soft reset uten hell. Finner jeg ingen løsning, må jeg nok prøve å gå tilbake til den gamle rom'en...

Lenke til kommentar
Stemmer det. Da er det bare å ta en PIMbackup og oppgradere da. :)

 

Er det beste programmet til backup av wm ?

 

Kan det lønne seg å avinstallere programmer før man tar ROM update? Eller har det null betydning?

Jeg benyttet meg av PIM for første gang nå, og må si meg veldig fornøyd. Den tar backup av meldinger, email, kontakter, kalenderen og notater. Ganske genialt. Bare pass på at du har alle innstallasjonsfilene på internminne, ikke hovedminne. Så velger du bare restore etterpå.

Lenke til kommentar

Noen som vet om hvor man kan få kjøpt beskyttelses film diamanten?

Slik som den orginale er, som dekker hele altså. Hull til kamera og høyttaler..

 

Problemet med den filmen som ikke dekker hele skjermen er at den løsner. Tok mye lengre tid med den orginale.

 

Eller om det finnes en taske som er enkel og ta av og på, med tanke på at man sette den i holder i bilen og slik.

Lenke til kommentar
Noen som vet om hvor man kan få kjøpt beskyttelses film diamanten?

Slik som den orginale er, som dekker hele altså. Hull til kamera og høyttaler..

 

Problemet med den filmen som ikke dekker hele skjermen er at den løsner. Tok mye lengre tid med den orginale.

 

Eller om det finnes en taske som er enkel og ta av og på, med tanke på at man sette den i holder i bilen og slik.

Sjekk denne, den tåler alt.

http://www.zagg.com/invisibleshield/htc-to...ins-shields.php

Endret av texasen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...