Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Jeg spør igjen jeg, Bevegelses-sensoren som er i HTC Touch Diamond virker ikke på min. Når jeg snur den f.eks i Opera så reagerer den overhodet ikke, selv ikke etter 2-3 minutt. Den fungerer heller ikke i spillet Twitter. Jeg har mistet den i gulvet en enkelt gang, men kan dette ha noe med det og gjøre ? :ermm: Å er det noen som kan si meg hvordan jeg i tilfelle kan få fikset dette ? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg spør igjen jeg, Bevegelses-sensoren som er i HTC Touch Diamond virker ikke på min. Når jeg snur den f.eks i Opera så reagerer den overhodet ikke, selv ikke etter 2-3 minutt. Den fungerer heller ikke i spillet Twitter. Jeg har mistet den i gulvet en enkelt gang, men kan dette ha noe med det og gjøre ? :ermm: Å er det noen som kan si meg hvordan jeg i tilfelle kan få fikset dette ? :)

 

Vurdert og levere den tilbake?

 

Virker som om det er løsningen...

Lenke til kommentar

Hvis du mener det er dårlig burde du kanskje kjøpt en telefon som er laget for å tåle det. Garanti dekker ikke fysiske skader som følge av fall, slag, vridninger.

 

Hvis du sender den inn, og de "finner" slagskaden, vil du antakelig få 3 valg; et prisoverslag på hva det vil koste å reparere, alternativt få den tilbake ureparert (koster normalt 300-500 for frakt og forundersøkelse), eller så kan de skrote den påverkstedet uten at du betaler noe.

Lenke til kommentar
Hvis du mener det er dårlig burde du kanskje kjøpt en telefon som er laget for å tåle det. Garanti dekker ikke fysiske skader som følge av fall, slag, vridninger.

 

Hvis du sender den inn, og de "finner" slagskaden, vil du antakelig få 3 valg; et prisoverslag på hva det vil koste å reparere, alternativt få den tilbake ureparert (koster normalt 300-500 for frakt og forundersøkelse), eller så kan de skrote den påverkstedet uten at du betaler noe.

Hvordan kan de finne ut om dette har skjedd som følge av slagskaden og at den ikke var slik fra begynnelsen eller plutselig sluttet og virke? :)

Lenke til kommentar

Etter å ha googlet litt med dette problemet jeg har med en gul flekk nederst på skjermen min, så kom jeg over denne tråden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=411487

Det er en 12 sider lang tråd hvor det er personer fra hele verden som har samme problem som meg. Det er tydeligvis kjent for HTC, og jeg har inntrykk av at hvis jeg sender den inn så er det stor sannsynlighet for at jeg får en som er like dårlig eller verre. Mange i tråden som er på sin tredje og fjerde telefon med samme problem, så det må vel være flere her som har dette problemet?! Jeg synes nemlig skjermen min er ganske klar og fin, men det ødelegges av en slik gul flekk/sky nederst på skjermen (som stort sett kun er synlig på hvit bakgrunn). Jeg har lite lyst til å gå gjennom mange telefoner og vente lenge, ettersom at det virker sannsynlig at feilen gjelder hele "batchen" nettbutikken har fått...

Lenke til kommentar

Nå har jeg lest og lest og lest. Funnet mye matnyttig og mer kommer nok. Kommet til side 45 og har fått i gang TomTom med en valgfri by. Prøvde først å legge over det kartet som jeg har i min One XL men det gikk jo selvfølgelig ikke. Ikke at det er noen fare, har jo nærmeste omland nå så og skal jeg lengre avgårde så vil jeg nok uansett bruke min one xl. Hvem som vet, kanskje TMC begynner å virke skikkelig snart også. Uansett mye fin hjelp å få i denne tråden og takker alle som har bidratt til å holde den så ryddig å fin.

Lenke til kommentar
Kan jeg få lov å spørre om noe? :)

Jeg fikk tlfen i går så jeg er veldig nybegynner på den.

*Går det ann å få bort den store klokka som blokkerer for bakgrunns bilde mitt? Hvordan?

Dra fingeren opp over klokka.

 

Liker denne tråden bedre og bedre, full av enkle fine tips hvis man gidder å lese alle sidene. Eneste minuset er at det er ingen kultur på dette med sitater. Hvis folk hadde gidda editert sitatene sine, eventuelt latt være å sitere når det ikke var nødvendig så hadde tråden vært enda mere oversiktlig. sitat på sitat på sitat ødelegger mye.

Lenke til kommentar
Hei! :D

Jeg fant en bra side der man kan laste ned noen themes til diamanten. Themes

 

Men er det noen som kan forklare meg hvordan man laster theme.-filene inn på telefonen?

Du trenger Diamong TF3D Config

 

Jeg har Diamond TF3D Config, men hva skal jeg gjøre?

Start programmet, velg Appearance taben, finn fram til .theme-filen på mobilen din og trykk på apply

Lenke til kommentar
Hei! :D

Jeg fant en bra side der man kan laste ned noen themes til diamanten. Themes

 

Men er det noen som kan forklare meg hvordan man laster theme.-filene inn på telefonen?

Du trenger Diamong TF3D Config

 

Jeg har Diamond TF3D Config, men hva skal jeg gjøre?

Start programmet, velg Appearance taben, finn fram til .theme-filen på mobilen din og trykk på apply

 

Suverent! Takk :new_woot:

Lenke til kommentar

Kom meg omsider gjennom alle trådens sider, flott tråd for oss som har gått til anskaffelse av denne telefonen. På slutten ser jeg at mange med fordel kunne lest gjennom tråden før man stilte spørsmål, mine spørsmål ble hvertfall besvart gjennom denne tråden. Fikk hjelp med internett/mms opsettet til Tele2 (Ble linket til smartmobil) Fant ut hvordan jeg skulle få i gang TomTom7, hvordan jeg skulle bli kvitt den enorme klokka. Samt at den nye comm-manageren var flott. Samtidig så legger jeg også merke til at mye av det som tidligere har vært problemet er ordnet for oss som kjøper telefonen nå. Ser også at det langt fra er alle tweaks jeg blir å bruke, men det er jo noe av det som er det fine med en Windows mobil, man kan stort sett få den til å bli akkurat slik som man vil ha den. For meg så ser det foreløpig ut som dette er en kjempetelefon, men så er jeg da også meget bevisst på at det er nettopp en Windows-mobil ikke en vanlig mobil.

Lenke til kommentar
Vet det har blitt skrevet om før, men hva er dine beste tips til å få tomtom7 å fange opp satelittene kjapt?

Er ofte det går 5-10 minutter før den fanger opp satelittene, men når den først gjør det funker gpsen utmerket.

Veldig rart igrunn og veldig irriterende.

Du kan forkorte denne tiden ganske mye med å gå inn på "Programmer" så velge "Hurtig-GPS" så laster du den ned, det er et program som gjør at den finner satelittene en god del raskere. Men husk at du bør være under åpen himmel og ikke inne i et hus, for da blir det ikke lett for mobilen og finne dem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...