Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Hvor finner jeg instillingen for å lukke et program ved kun ett klikk på x knappen, så jeg slipper å holde x inne, hadde dette før, men finner ikke denne instillingen igjen :/

Den letet jeg lenge etter da jeg satt opp telefonen, og lenge for å finne den igjen nå også...

Start -> Innstillinger -> System-tab -> Oppgavebehandling -> Knapp-tab

 

Godt gjemt!... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor finner jeg instillingen for å lukke et program ved kun ett klikk på x knappen, så jeg slipper å holde x inne, hadde dette før, men finner ikke denne instillingen igjen :/

Den letet jeg lenge etter da jeg satt opp telefonen, og lenge for å finne den igjen nå også...

Start -> Innstillinger -> System-tab -> Oppgavebehandling -> Knapp-tab

 

Godt gjemt!... :hmm:

Ah, takker, kjører engelsk ROM på min, og trodde Task Manager var det siste steded den ville være.

Selvom det nå gir litt menig at den ligger der :p

Endret av Babality
Lenke til kommentar
Ny rom tilgjengelig 16/01-09 :DDD SEPNDT!!! *laste ner*

 

nei, bare å ønska død over heila htc.. isshe nødvendigt å oppdatere... isshe ein dritt forskjell... utenom ett dårligare tastatur enn eg hadde å lagg når en legger klokkå bak, nå håbe me di får fiska android heller..

Lenke til kommentar
Hvor er oppdateringa? Finner den ikke på htc.com! :scared:

 

Den er på htc.com .... hverfall der jeg fant den. Velg land norge så er den der.

http://www.htc.com/no/supportdownloadlist....=sd&cat=all

 

ååå--- okey.. jeg gir meg litt... htc har vært flinke.. tror di nesten har ordna alle tinga jeg skreiv i min søte mail til dem. :DDDDD :DDDD :DDDD

- Hvis du hører musikk å telefonen ringer, kommer det ringe lyd både i telefonen og headsettet nå :DDD kan sovne å rive av seg headsettet i søvne å alikevell våkne til at noen ringer eller alarmen om man skal pigge til jobb går..

Så.. tror opera går raskere.

- Kalenderen viser minst 2 avtaler + 1 heldags hendelse. og når en velger den skal vise uke visning når den starter opp, gjør enn det :D

- SLIDE til svare samtalene :DDD

- Lyden i 3d flo er flott :DDD endelig...

Endret av Johnti83
Lenke til kommentar
"Beklager, denne programvarenedlastingen passer ikke til din enhet." Jeg har ROM 1.93.409.1 NOR. 100% sikker på at S/N, serienummer er riktig. Man skriver det vel bare rett fram (HT***GN***** er min og det skriver jeg i et ord uten mellomrom eller bindestreker osv)?

 

jeppz, skal gå da, send mail til support da.. eller, mulig du må registrere telefonen på det der htc-e club tingen.. kanskje først`?

Lenke til kommentar
"Beklager, denne programvarenedlastingen passer ikke til din enhet." Jeg har ROM 1.93.409.1 NOR. 100% sikker på at S/N, serienummer er riktig. Man skriver det vel bare rett fram (HT***GN***** er min og det skriver jeg i et ord uten mellomrom eller bindestreker osv)?

 

jeppz, skal gå da, send mail til support da.. eller, mulig du må registrere telefonen på det der htc-e club tingen.. kanskje først`?

 

Klikk på rom-kategori, der ligger det to rom oppdateringer.

Lenke til kommentar

Hei

 

Takk for en kjempemessig FAQ. Har tidligere vært inne på linken til programvare for Diamanten (http://www.diemetrix.net/diemetrix/.....cab), men når jeg skulle inn nå og hente noe mer, så funker ikke linkene lenger. Er det noen som har kuppa dns-navnet ditt? Har du en eventuellt oppdatert link/ip-addresse?

 

 

[20012009]

Der var den på plass igjen. Fikk lasta ned det jeg skulle ha. Takker og bukker.

Endret av osunnarv
Lenke til kommentar

Wow, etter denne ROM oppdateringe, så merker jeg stor forskjell i reaksjonstid i touch flo. Så og si helt uten lagg. F.eks, viss jeg går til programmer og trykker "alle programmer" og scroller, så går det supersmooth!

 

En annen ny ting jeg har lagt merke til, er når du plugger inn usb'n så har det kommet et nytt valg. "Bruke telefon som internet modem"

 

Går nå også ann å kalibrere g-sensoren, og man kan bruke telefonen som vater :)

 

En bug jeg har lagt merke til, er når jeg starter Opera Mobile, så starter den alltid med 2 tomme faner.

 

Er også ny versjon av JAVA programmet, så nå vises endelig Opera Mini en del større en før :D

Endret av ironman666
Lenke til kommentar
Æsj, jeg kan fortsatt ikke få oppdaringa. :nei: Må jeg sende mail? Den ble kjøpt på mpx i november i fjor.

 

Gå inn på www.htc.com

trykk på "Select Country"

Velg Norge

Velg Kundeservice

Velg Produktet ditt --> Htc touch Diamond

Velg Programvarenedlasting

 

bon apetit

Endret av ironman666
Lenke til kommentar
Va er det nå som går tapt i gjen når en oppgraderer ROMen? Er det innstalerte programmer på internminne + hovedminne + meldinger?

 

alt blir slettet, også meldinger, men alle filene som ligger på internminnet beholder du, men du må likevel installere programene på nytt

 

Så i praksis betyr det at du beholder dokumenter/musikk/video og div ting du har lagt på internminnet

Notater blir lagret viss du har valgt ,internminne, i settings

Endret av ironman666
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...