Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer denne mobilen med hovedgrunn pga. Outlook. Regner med at den fungerer 110%

Men ser også at det er GPS på den? Hvordan er det å bruke den som en bilgps?

 

Er det mulig å få tak i kart til jaktbruk også? :!: Ikke akkurat den optimale friluftsgpsen da, men muligheten?

 

Det er ingen mulighet for å "skrive" på skjermen som gjenkjenner bokstavene? Hadde det slik på SE P800 for lenge siden..

Endret av Liestöl
Lenke til kommentar
Vurderer denne mobilen med hovedgrunn pga. Outlook. Regner med at den fungerer 110%

Men ser også at det er GPS på den? Hvordan er det å bruke den som en bilgps?

 

Er det mulig å få tak i kart til jaktbruk også? :!: Ikke akkurat den optimale friluftsgpsen da, men muligheten?

 

Det er ingen mulighet for å "skrive" på skjermen som gjenkjenner bokstavene? Hadde det slik på SE P800 for lenge siden..

 

1. outlook funker 110%

 

2. Bilgps: Du kan kjøpe/laste ned TomTom bilnavigasjon.. dette er 100% samme software som ligger i TomTom gpsene du kjøper til bil feks på expert.. funker altså 100%. kan laste ned fotobokser, points of interest osv..

 

3. jaktbruk kan du glemme, for dårlig batteri. har heller ikke hørt om at du kan laste den typen kart.

 

4. du kan ikke drive med gjenkjenning når du skriver, det var uansett en HELT meningsløs funksjon på P800 :p går kjappere å faktisk trykke på knappene med pennen da.. noe som også går meningsløst tregt.. bruk fingrene :) I "notepad" saken kan du skrive for frihånd med pennen, dette funker bra..

Lenke til kommentar
Det er ingen mulighet for å "skrive" på skjermen som gjenkjenner bokstavene? Hadde det slik på SE P800 for lenge siden..

 

Det kan du faktisk. Du kan bruke Transcribe, som kan lastes ned fra Microsoft. Denne er ikke helt optimal til WM 6,1 men fungerer på ett vis og er gratis.

Ellers kan CalliGrapher brukes, men dette er igjen ett shareware program, og du får kun 30 dager å teste det på og koster.

 

...og som Fenixen sier, det er helt meningsløst. Har ikke brukt noen av disse programmen noe videre. Var kjekke å teste då. :cool:

Lenke til kommentar
Sliter med at diamonden rebooter seg om natta.

 

Så når jeg våkner så står den på pin kode siden. Utrolig irriterende.

 

Noen som har gode forslag?

 

Bumper den og enda et spørsmål under.

 

På alle nokia jeg har hatt har det vært en ekstra pil når et inkommende anrop er viderekoblet.

 

Noen som veit hvordan man kan få til dette på diamond?

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg har en touch diamond og har hatt den i ca et halvt år.

 

Synes den er litt tungvint, men det er vel mere en vanesak.

 

Har fått mye info igjennom denne tråden.

 

Da jeg installerte det "svarknapp" programmet, så får jeg ikke til og svare på innkommende programmer, mens jeg sitter i en annen samtale. Det kommer ikke opp slik at jeg får låst opp tlf igjen. ( Har installert tastelås på tlf)

 

Noen som kan hjelpe meg med dette?

 

Mvh Robert.

Lenke til kommentar
Bruker du virkelig alarmen som følger med WM, joaksle? Skaff deg for all del en ny. Klaxon fungerer veldig bra.

 

Jeg prøvde denne en gang, og avinnstallerte etter at jeg oppdaget at det ikke ringte når tlf står på lydløs. Er dette fikset? jeg bruker pTravelAlarm nå, funker bra, men knotete å bruke med fingrer...

Lenke til kommentar
Jeg har en kompis som bruker jobb og privat nr, dealen er at jeg sender mye txtmld til han med jobbnr. hvordan kan jeg da velge å sende til jobbnr hans uten å måtte slå opp i kontakliste?

Dette er et problem med WM. Av en eller annen grunn har de ikke støtte for at folk kan ha to mobiltlf/nr. Helt utrolig spør du meg!! :mad: Løsningen er å legge inn en oppføring for privat, og en for jobb.

Jeg sliter selv med dette (særlig at jeg ikke får opp hvilket nummer sms kommer fra, men kun kontaktnavn)...når jeg sender sms til folk med 2 nummer, går jeg inn i kontakt, markerer nummeret jeg vil sende til, og går inn i menyen - send sms. Ganske knotete...

Lenke til kommentar
Jeg har en kompis som bruker jobb og privat nr, dealen er at jeg sender mye txtmld til han med jobbnr. hvordan kan jeg da velge å sende til jobbnr hans uten å måtte slå opp i kontakliste?

Dette er et problem med WM. Av en eller annen grunn har de ikke støtte for at folk kan ha to mobiltlf/nr. Helt utrolig spør du meg!! :mad: Løsningen er å legge inn en oppføring for privat, og en for jobb.

Jeg sliter selv med dette (særlig at jeg ikke får opp hvilket nummer sms kommer fra, men kun kontaktnavn)...når jeg sender sms til folk med 2 nummer, går jeg inn i kontakt, markerer nummeret jeg vil sende til, og går inn i menyen - send sms. Ganske knotete...

Hos meg trykker jeg bare til høyre/venstre for å velge de andre nummerne til kontakten når jeg er i "telefonmodusen" (der du kan taste nummer/navn).

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man får sendt et bilde man har tatt tidligere?

Når jeg prøver å sendte et bilde da, får jeg bare opp at bilde er for stort til å sendes..

Så er det noe løsning på dette, borsett i fra å ta et bilde når du skriver mms`en..

 

Velg meny -> komprimer, når du får opp skjermbildet som forteller deg at bildet er for stort

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man får sendt et bilde man har tatt tidligere?

Når jeg prøver å sendte et bilde da, får jeg bare opp at bilde er for stort til å sendes..

Så er det noe løsning på dette, borsett i fra å ta et bilde når du skriver mms`en..

 

Velg meny -> komprimer, når du får opp skjermbildet som forteller deg at bildet er for stort

Jeg lagde denne løsningen til tytn ii i sommer, dere finner nok svar i den hacken der ;)

http://forum.xda-developers.com/showpost.p...mp;postcount=39

 

Verd å få med seg er at enkelte operatører har størrelse begrensning på MMS.

Lenke til kommentar
Jeg har en kompis som bruker jobb og privat nr, dealen er at jeg sender mye txtmld til han med jobbnr. hvordan kan jeg da velge å sende til jobbnr hans uten å måtte slå opp i kontakliste?

Dette er et problem med WM. Av en eller annen grunn har de ikke støtte for at folk kan ha to mobiltlf/nr. Helt utrolig spør du meg!! :mad: Løsningen er å legge inn en oppføring for privat, og en for jobb.

Jeg sliter selv med dette (særlig at jeg ikke får opp hvilket nummer sms kommer fra, men kun kontaktnavn)...når jeg sender sms til folk med 2 nummer, går jeg inn i kontakt, markerer nummeret jeg vil sende til, og går inn i menyen - send sms. Ganske knotete...

Hos meg trykker jeg bare til høyre/venstre for å velge de andre nummerne til kontakten når jeg er i "telefonmodusen" (der du kan taste nummer/navn).

 

 

1. Når jeg sender SMS, så går jeg inn på melding og taster inn nr der. men jeg får leve med det enn så lenge. Har testet det med høyre/venstre i telefonmodusen, men jeg får likevel valget om å sende SMS til jobbnr.

 

2. Har dette blitt spurt før? Er det mulig å utvide favoritt-kontakter? skulle gjerne hatt mer enn 15 favoritter schø

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...