Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HJELP.. Har lastet den TOM TOM Navigator 7 (Freeware) med et gratis kart. Nå har jeg kjøpt scandinavia fra TOM TOM, problemet er at jeg ikke får kartet fram, når jeg åpner tom tom. Når jeg er inne på utforskeren så ligger den på telefonen. Stemmene jeg lastet ned funker. Er det noen som har en ide?

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg har fått HTC Diamond for en uke siden ca, og sliter med en ting:

Jeg får ikke hentet exchangemail fra wifi connection.. Den syncer bare mot exchange når jeg har telefonen aktivert!

Noen som kjenner til dette?

 

En annen ting, hvis jeg har både telefon og wifi aktivert, er jeg da 100% garantert at den går via wifi hvis jeg fyrer browser og taster www.google.no

 

Noen som har vært boti liknende, og kan hjelpe?

Endret av oyolsa
Lenke til kommentar

HAR HTC BEGYNT Å LEVERE NY TYPE SKJERMER?

 

jeg har hatt diamond i 3 måneder nå.. kjempegreier.. Men i går fikk en kompis av meg seg en diamond og jeg hjalp han med å sette den opp.. Det jeg oppdaget var at han har mye dårligere skjerm enn meg:

 

- Fargene hans er skikkelig blasse, dårlig kontrast rett og slett. jeg prøvde å skru av automatisk lysjustering, men uansett hvordan vi stillte det så var min telefon bedre... mye bedre.

 

- Skjermen hans føles mykere.. Og værst av alt.. Når jeg drar fingeren over skjermen hans så kommer det sånne "lcd-bølger".. slike du får når du stryker fingeren over pc-skjermen, spes når du trykker litt hardt.. På min mobil er det ikke tegn til slikt i det hele tatt.

 

Dette hører jo ikke hjemme noen plass.. er det noen forklaring på disse tingene?

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
HAR HTC BEGYNT Å LEVERE NY TYPE SKJERMER?

 

jeg har hatt diamond i 3 måneder nå.. kjempegreier.. Men i går fikk en kompis av meg seg en diamond og jeg hjalp han med å sette den opp.. Det jeg oppdaget var at han har mye dårligere skjerm enn meg:

 

- Fargene hans er skikkelig blasse, dårlig kontrast rett og slett. jeg prøvde å skru av automatisk lysjustering, men uansett hvordan vi stillte det så var min telefon bedre... mye bedre.

 

- Skjermen hans føles mykere.. Og værst av alt.. Når jeg drar fingeren over skjermen hans så kommer det sånne "lcd-bølger".. slike du får når du stryker fingeren over pc-skjermen, spes når du trykker litt hardt.. På min mobil er det ikke tegn til slikt i det hele tatt.

 

Dette hører jo ikke hjemme noen plass.. er det noen forklaring på disse tingene?

 

Dette har vært et problem på mange av touch diamond telefonene i USA og ser ut til å være ganske så tifeldig. Tror konklusjonen var at de bruker to forskjellige skjermprodusenter for å dekke etterspørselen og den ene er dårligere enn den andre. Personlig ville jeg prøvd å få byttet telefonen når den ene skjermtypen er klart bedre.

Lenke til kommentar

Skandale spør du meg.. skal foreslå til kompisen min at han bør vurdere å få den byttet. Høres jo logisk ut at det kan bli brukt ulike skjermprodusenter, men at det er så stor forskjell blir for dumt..

 

Om det er andre som har enda mer info om dette så setter jeg pris på det :)

 

ps: har sendt en forespørsel på dette til HTC-support. Håper de har noen gode svar..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Noen som har merket forskjell på hastighet på telefonen hvis man har av eller på Touchflo 3d? Merker at jeg går litt ned i ressursbruk hvis jeg tar den bort. 63% med 3d flo og 53% uten. Klart, desktopen blir jo litt døllere. Vet ikke om dette har noe å si i praksis, men synes i hvert fall telefonen generelt er veldig treg om jeg bruker msn og nettleser samtidig. Andre erfaringer?

 

Og blir det noe problem å legge inn WM6.5 når det kommer?

Endret av morgster
Lenke til kommentar

kan noen fortelle meg hvordan man skifter bakgrunnsbilde på denne telefonen??

Har gjort det allerede,men virker som den fullstendig har hengt seg opp nå å det er umulig å bytte.

 

Dette irriterer meg da det er et drit elendig bilde oppe med fisker på...

synes det er utrolig merkelig med hele greia at det gikk å skifte før 3t siden,men ikke nå.

 

Har gjort en soft reset av telefonen,men til ingen nytte...

 

Vurderer å levere inn dritten i morra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...