Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leste en par sider, men fant ikke noe om "problemet" mitt.

 

Sliter litt med at når jeg tar den opp av lomma når den ringer, så kommer buksa borti enten ignorer eller svar.

 

Noen løsning på at skjermen holdes svart selv om det ringer til jeg trykker på skjermlåsen?

 

På forhånd takk :)

På HTC Touch HD er det en veldig god løsning på dette. Når noen ringer kommer det opp en tast man kan skyve til venstre for å svare, eller høyre for å legge på (tenk åpning av iphone). Dette er tilnærmet umulig å gjøre ufrivillig, og samtidig veldig raskt å gjøre det frivillig. Kanskje dette kommer som en oppdatering til diamond/TF3D.

Lenke til kommentar
Har hatt min diamond i noen måneder nå, men nesten ikke brukt den fordi den har så dårlig dekning i forhold til min Nokia. Er dette noen mulighet for å fikse? Altså er det en HW eller SW-feil?

Merker dette selv, der hvor Telenors dekning egentlig er bra, men på Diamond'n er det ubrukelig dårlig.

Lenke til kommentar

Hei sann folkens, da har jeg nettopp bestilt med Diamond. :w00t:

 

Det jeg lurte på er om de som er kjent med den kunne gi meg et par tips. Det første jeg vil gjøre er å legge inn siste oppdateringer på alt. Det er ikke det at jeg ikke kan finne det selv sikkert, men hvis noen hadde giddet å tatt seg bryet så hadde jeg vært svært takknemlig.

 

Også på noen sider tilbake så var det snakk om noe tastelås. Skulle gjerne hatt en slik en.

 

Er det noe annet jeg bør ha på den? :)

Endret av mx1000
Lenke til kommentar
Hei sann folkens, da har jeg nettopp bestilt med Diamond. :w00t:

 

Det jeg lurte på er om de som er kjent med den kunne gi meg et par tips. Det første jeg vil gjøre er å legge inn siste oppdateringer på alt. Det er ikke det at jeg ikke kan finne det selv sikkert, men hvis noen hadde giddet å tatt seg bryet så hadde jeg vært svært takknemlig.

 

Også på noen sider tilbake så var det snakk om noe tastelås. Skulle gjerne hatt en slik en.

 

Er det noe annet jeg bør ha på den? :)

 

.net oppdatering - .net Compact Framework 3.5

 

Nyeste ROM er på den fra før, så det trenger du ikke bry deg med. Tror jeg? :!:

 

Noe som er bra å ha er:

 

TF3D Config. - Last ned her.

 

Diamond Tweak - Last ner her.

 

Så er den jo tonnevis av andre kule og nyttige programmer der ute. Sjekk ut xda-developers og freewarepocketpc :thumbup:

 

Good luck med Diamond'n din, så håper jeg at dette hjalp deg en smule :)

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer dette med reset på telefonen. La inn et par nye programmer på telefonen men nå låser de seg der telefonen loader i dag menyen. Har prøvd å trykke den røde reset knappen, men da kjører telefonen en restart kun.

 

Edit.

 

Fikk kjørt reset på telefonen. Utrolig irreterende og måtte gå til det steget. Miste hele kalenderen, smser osv. Må visst ta frem backup program igjen.. sukk

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Visst du ikke kommer inn på "start" menyen på telefonen, eller ikke gjennom ActivSync fra pcen, for å kunne fjerne programmene, så er det vel ingen annen vei enn en hard reset.

Har kjørt hard reset nå. Fjernet ikke det som lå på minnekortet, men kun intern minne. DEt jeg ser når jeg legger inn mail osv, er at jeg får opp noen få elementer på kalenderen, men ikke alt. Noen som vet hvor dette legger seg og eventuelt om jeg kan få tilbake kalenderen slik som den var før hard reset?

Lenke til kommentar
Går det ann å koble telefonen opp mot pcen slik at jeg kan surfe med pcen via telefonens 3g?

 

Ja. Og et annet fancy alternativ er å bruke "WMWiFiRouter". En app. som lar deg opprette en WiFi hotspot hvor som helst med mobilens internet!

Testet trial på det programmet nå, og det fungerte jammen meg bra. Men ett problem: Telefonen blir veldig varm. Vet ikke om det er farlig, men det er irriterende, hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...