Gå til innhold

gi meg dine topp 5 band/artister, så skal jeg fortelle deg hvor mye du er verdt som menneske


Anbefalte innlegg

Kant: Hva legger du i et dårlig band?. Hvorfor er bandene Ulrikke nevnte dårlige?. Er de for komersielle?.

Lurer bare på hva du legger i et dårlig band, da du "har opparbeidet meg en imponerende kompetanse på musikkfeltet iløpet av de siste ti årene"

 

Chokke: Er du med på HW Live i helga?

Endret av Dalh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kant: Hva legger du i et dårlig band?. Hvorfor er bandene Ulrikke nevnte dårlige?. Er de for komersielle?.

Lurer bare på hva du legger i et dårlig band, da du "har opparbeidet meg en imponerende kompetanse på musikkfeltet iløpet av de siste ti årene"

 

----

 

Chokke: Er du med på HW Live i helga?

Haaaallooo, ikke kom med den du og :wee: . Dette er ikke en seriøs tråd for fem øre.

 

----

 

Lørdag kanskje. Finnes det en tråd om dette eller no?

Lenke til kommentar
har egentlig lagt opp

 

tror vi får vente litt med et evt comeback

 

jeg synes vi heretter skal bruke tråden til å hylle meg

HAHAHAHA, hylle hva? Din fantastisk gode personlige musikksmak som skal slakte alt annet enn det DU personlig LIKER? Og fordi du bruker en tråd her på forumet til å tiltrekke deg "attraktive" jenter i alderen 19-22(aiit?) som du kan gå til sengs med. For meg virker du kun desperat =)

 

Nei takk, tror du kan legge opp din forumtid jeg :) Ingen hyllest her iallefall, sorry  ;)

Lenke til kommentar
har egentlig lagt opp

 

tror vi får vente litt med et evt comeback

 

jeg synes vi heretter skal bruke tråden til å hylle meg

HAHAHAHA, hylle hva? Din fantastisk gode personlige musikksmak som skal slakte alt annet enn det DU personlig LIKER? Og fordi du bruker en tråd her på forumet til å tiltrekke deg "attraktive" jenter i alderen 19-22(aiit?) som du kan gå til sengs med. For meg virker du kun desperat =)

 

Nei takk, tror du kan legge opp din forumtid jeg :) Ingen hyllest her iallefall, sorry ;)

 

synes han skal få en liten pose med creds, han har hvertfall gitt litt liv til et ellers ganske kjedelig forum

Lenke til kommentar
har egentlig lagt opp

 

tror vi får vente litt med et evt comeback

 

jeg synes vi heretter skal bruke tråden til å hylle meg

HAHAHAHA, hylle hva? Din fantastisk gode personlige musikksmak som skal slakte alt annet enn det DU personlig LIKER? Og fordi du bruker en tråd her på forumet til å tiltrekke deg "attraktive" jenter i alderen 19-22(aiit?) som du kan gå til sengs med. For meg virker du kun desperat =)

 

Nei takk, tror du kan legge opp din forumtid jeg :) Ingen hyllest her iallefall, sorry  ;)

feil. 19 til 30.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...