Gå til innhold

gi meg dine topp 5 band/artister, så skal jeg fortelle deg hvor mye du er verdt som menneske


Anbefalte innlegg

Siden 3 av bandene dine er bra, og er de eneste jeg har hørt om der(Metallica, In Flames og SOAD) så blir ditt menneskeverd 8.9

 

Gratulerer, du er dagens høyeste. Du er ikke tilfeldigvis en attraktiv ung dame i alderen 19-30år som vil gå inn i ett seksuelt forhold? :)

sa ikke du at du stilte deg kritisk til denne praksisen? også gjør du akkurat det samme bare én side senere! kan du forklare meg hvordan dette ikke er hykleri av aller verste sort?!

vel, innlegget mitt var egentlig en slags protest :) Men for all del, lykke til med å "ta over forumet".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Metallica

Rammstein

Ennio Morricone

Queen

Bruce Springsteen

 

Håper du tar deg tid til en siste vurdering, Kant. Etter tidligere slakt vet jeg ikke om jeg kommer over 2 engang. :p

jeg har egentlig sluttet å vurdere verd. men jeg kan fortelle deg at det å se rammstein og morricone nevnt i samme åndedrag er tungt. tungt for sinnet. jeg lider.

Lenke til kommentar
Metallica

Rammstein

Ennio Morricone

Queen

Bruce Springsteen

 

Håper du tar deg tid til en siste vurdering, Kant. Etter tidligere slakt vet jeg ikke om jeg kommer over 2 engang. :p

jeg har egentlig sluttet å vurdere verd. men jeg kan fortelle deg at det å se rammstein og morricone nevnt i samme åndedrag er tungt. tungt for sinnet. jeg lider.

Begge er jo geniale på hver sin måte.

Morricone har jo nærmest blitt en legende innenfor filmmusikk, mens Rammstein vet å provosere og de leverer jo et forrykende sceneshow!

For at du ikke skal slite med nattesøvnen i natt så kan jeg fortelle deg at jeg skal opp til Trondheim til våren når Morricone kommer. :)

Lenke til kommentar
Metallica

Rammstein

Ennio Morricone

Queen

Bruce Springsteen

 

Håper du tar deg tid til en siste vurdering, Kant. Etter tidligere slakt vet jeg ikke om jeg kommer over 2 engang. :p

jeg har egentlig sluttet å vurdere verd. men jeg kan fortelle deg at det å se rammstein og morricone nevnt i samme åndedrag er tungt. tungt for sinnet. jeg lider.

Begge er jo geniale på hver sin måte.

Morricone har jo nærmest blitt en legende innenfor filmmusikk, mens Rammstein vet å provosere og de leverer jo et forrykende sceneshow!

For at du ikke skal slite med nattesøvnen i natt så kan jeg fortelle deg at jeg skal opp til Trondheim til våren når Morricone kommer. :)

morricone er selvsagt framifrå

 

mens det at det eksisterer mennesker som klarer å unngå å innta fosterstilling når rammstein spilles gjør at psykologregningen min når nye høyder

Lenke til kommentar
Riiiight.....

 

At du ikke har hørt på Sonata Arctica er da ganske skremmende, de andre er jeg med på at er ganske ukjente ;)

 

Sonata Arctica is a Finnish power metal band from the town of Kemi, originally assembled in 1996. Their later works (most notably Unia) contain some elements typical of progressive metal.

 

låll.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...