Gå til innhold

gi meg dine topp 5 band/artister, så skal jeg fortelle deg hvor mye du er verdt som menneske


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden 3 av bandene dine er bra, og er de eneste jeg har hørt om der(Metallica, In Flames og SOAD) så blir ditt menneskeverd 8.9

 

Gratulerer, du er dagens høyeste. Du er ikke tilfeldigvis en attraktiv ung dame i alderen 19-30år som vil gå inn i ett seksuelt forhold? :)

Lenke til kommentar
Siden 3 av bandene dine er bra, og er de eneste jeg har hørt om der(Metallica, In Flames og SOAD) så blir ditt menneskeverd 8.9

 

Gratulerer, du er dagens høyeste. Du er ikke tilfeldigvis en attraktiv ung dame i alderen 19-30år som vil gå inn i ett seksuelt forhold? :)

sa ikke du at du stilte deg kritisk til denne praksisen? også gjør du akkurat det samme bare én side senere! kan du forklare meg hvordan dette ikke er hykleri av aller verste sort?!

Lenke til kommentar

Gjennom Tidene:

1. Metallica (spessielt de første albumene)

2. In Flames

3. Rise against

4. Three Days Grace

5. Guano Apes

 

 

Akkurat nå:

1. Disturbed

2. In Flames

3. Metallica

4. Nirvana

5. Three days grace

 

 

Får jeg en felles karakter for hvor mye jeg er verdt, eller vil du gi meg 2 forskjelllige i forhold til hvordan jeg er akkurat nå og hvordan jeg er all over?

 

Jeg beundrer virkelig din evner. Jeg har selv prøvd å opparbeide en slik dømmekraft og har utøvd det på mine venner, har fått bra respons for dem og håper jeg kan ta med denne egenskapen videre i livet.

Lenke til kommentar
Gjennom Tidene:

1. Metallica (spessielt de første albumene)

2. In Flames

3. Rise against

4. Three Days Grace

5. Guano Apes

 

 

Akkurat nå:

1. Disturbed

2. In Flames

3. Metallica

4. Nirvana

5. Three days grace

 

 

Får jeg en felles karakter for hvor mye jeg er verdt, eller vil du gi meg 2 forskjelllige i forhold til hvordan jeg er akkurat nå og hvordan jeg er all over?

 

Jeg beundrer virkelig din evner. Jeg har selv prøvd å opparbeide en slik dømmekraft og har utøvd det på mine venner, har fått bra respons for dem og håper jeg kan ta med denne egenskapen videre i livet.

 

Prøver å være dagens profet :

 

God : Metallica , Nirvana

Dårlig: Rise against

Diskutabel / aldri hørt noe av : In flames (noe går greit, men ikke på langt nær alt), Three Days grace, Gueno Apes.

 

Din menneskeverd : 6.3

Lenke til kommentar
Siden 3 av bandene dine er bra, og er de eneste jeg har hørt om der(Metallica, In Flames og SOAD) så blir ditt menneskeverd 8.9

 

Gratulerer, du er dagens høyeste. Du er ikke tilfeldigvis en attraktiv ung dame i alderen 19-30år som vil gå inn i ett seksuelt forhold? :)

 

Jeg må nok få dommen min fra den o-så-store-og-allmektige Immanuel Kant. Btw, alder 18 til 30? Ja. Attraktiv? Ja. Seksuelt forhold? Ja. Dame? Nei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...