Gå til innhold

gi meg dine topp 5 band/artister, så skal jeg fortelle deg hvor mye du er verdt som menneske


Anbefalte innlegg

Orker ikke å quote maso for å ungå begynnelsen på ett massivt quote tårn ; Han postet sin top 5 når han sluttet å vurdere(noen vurderinger har dukket opp).

Og om dette bare er en spøk fordi han ikke er det perfekte mennesket, såååå

 

"eheheheheheheheheheheheheheh"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå var han tøffere enn toget gitt, men men jeg vet iallefall at det er garantert flere folk som har samme musikksmak som meg i forhold til Kant her, som igjen gjør meg til en person som er letter å ha med å gjøre.

 

In your face Kant, jeg er mer populær enn deg! ;)

Lenke til kommentar
Nå var han tøffere enn toget gitt, men men jeg vet iallefall at det er garantert flere folk som har samme musikksmak som meg i forhold til Kant her, som igjen gjør meg til en person som er letter å ha med å gjøre.

 

In your face Kant, jeg er mer populær enn deg! ;)

Du har fortsatt lavere menneskeverd.

 

Var det noen gang noen som likte han, MaSo?

jeg liker han :) .

Lenke til kommentar

Jeg har lavere menneskeverdi ifølge en person som er så evneveik å inkompetent at han ikke kan begrunne svarene sine.

 

Hurra jeg er et dårliger menneske enn en kar som hører på led zeppelin, men ikke på noe av det jeg hører på. Tror du er redd for å bli noe bedre enn du er Kant... Det er mulig, det er bare fantasien som setter en stopper

Endret av MaSo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...