HDSoftware Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Heisan folkens Jeg har laget et slags publiseringssystem for firmaet og trenger en enkel måte å legge inn artikler. I Joomla så finnes det jo helt greie HTML editorer som sikkert er gratis. Finnes det noe tilsvarende i .NET også? Noen som vet om noen? Må selvsagt være gratis ;-)
HDSoftware Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Skrevet 3. juli 2008 Glimrende!! Akkurat hva jeg var på jakt etter ;-) Takker
HDSoftware Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Skrevet 3. juli 2008 www.freetextbox.com Æsj. Gratisversjonen har nesten ingen funksjoner annet en på localhost :-(
j000rn Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 (endret) Æsj. Gratisversjonen har nesten ingen funksjoner annet en på localhost :-( Tja, jeg har ikke savnet de funksjonene.... Men pro versjonen koster jo 250,-...., så du blir ikke fattig av å betale for dette. Endret 3. juli 2008 av jorn79
HDSoftware Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Skrevet 4. juli 2008 Æsj. Gratisversjonen har nesten ingen funksjoner annet en på localhost :-( Tja, jeg har ikke savnet de funksjonene.... Men pro versjonen koster jo 250,-...., så du blir ikke fattig av å betale for dette. så litt nærmere på listen og det var kansje ikke så viktig alikevel ;-) Men for oss blir det nok en distribution license og da er det straks litt dyrere, men overlevbart. ole
j000rn Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Slik jeg har fortstått det kan du distribuere gratisversjonen i produktet ditt med de begrensede featuresene. Det er kun om du vil låse opp alle mulighetene at du trenger en Distributor lisens... ?
HDSoftware Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Skrevet 4. juli 2008 Slik jeg har fortstått det kan du distribuere gratisversjonen i produktet ditt med de begrensede featuresene. Det er kun om du vil låse opp alle mulighetene at du trenger en Distributor lisens... ? Da leser jeg den slik også ;-)
Moskus Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Jørn, takk for tipset! Er det mulig å bruke denne på Windows Forms også?
j000rn Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Jørn, takk for tipset! Er det mulig å bruke denne på Windows Forms også? Ja, om du lager en wrapper rundt Cassini f.eks. og hoster den i en WebBrowser kontroll... Enklere og bedre er kanskje denne: http://www.codeproject.com/KB/edit/editor_...dows_forms.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå