Gå til innhold

Radeon 4850, 4870 og 4870x2 Ytelse og OC egenskaper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det va nært reservert gikk te H******

 

 

:grin: Flotte resulatter!

 

 

Keep it coming!

 

 

Hvilken kjøling bruker du på Cpuen?

 

 

Hehe, hadde flaks der gitt :D

 

Bruker en TRUE kjøler, med en 120mm vifte som går max på 1200rpm. Fikk tilfeldigvis tak i en "golden cpu" :mrgreen:

Lenke til kommentar
og Radeon x2 + vmodda 7900gt :p

 

Kjøpte den e8500 brukt. Handpicked from intel :whistle:

 

Tester ikkje for noen sider. Tester bare for meg selv, slik at jeg blir tilfredstilt :!:

 

 

 

Haha, "tilfeldigvis"

 

 

Visste du hadde juksa eller kjøpt mange!

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar
Hvordan får man kjøpt "intel handpicked"? er det ES vi snakker om?

 

Det er ikkje ES vi snakker om. Men disse prosessorene kan man kjøpe av f. eks Overklokkere som får sine direkte fra Intel. Kjente navn som Stoolman, K|np|n, hipro5, dinos22.

 

Tror det er best med lavt produksjonsnummer. Altså de som er laget i midten av wafferen.

Lenke til kommentar

I spill som har god støtte kan du få opp mot 80-100% forbedring. (faktisk litt over 100% også)

50% i spill som ikke har alt for god støtte.

 

Kan faktisk være dårlige med ett x2 kort enn ett vanlig enkeltkort hvis spillet ikke støtter multiGPU.

Lenke til kommentar
I spill som har god støtte kan du få opp mot 80-100% forbedring. (faktisk litt over 100% også)

50% i spill som ikke har alt for god støtte.

 

Kan faktisk være dårlige med ett x2 kort enn ett vanlig enkeltkort hvis spillet ikke støtter multiGPU.

ok, er det bare gamle spill som ikke støtter dette? Vil vel være naturlig at spill som ennå er under utvikling bør ha støtte? Jeg spekulerer nemlig på om jeg skal skaffe meg et x2 kort for å spille grafikkmonsterspillene (eks. FarCry 2) som slippes i høst :yes:

Lenke til kommentar

Gamle spill fungerer som regel godt nok på x1 versjonen, så selv om x2 ikke får en så kraftig boost så vil du ha nok av FPS.

 

Det er ofte nyere spill som kan slite litt til å begynne med, ihvertfall i de første patchene, men det blir litt bedre etterhvert

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...