Gå til innhold

Gutter og langt hår.. Er det attraktivt?


Anbefalte innlegg

Synes du det er attraktivt med langt hår?

 

Jeg har ingen planer om å klippe håret mitt, men heller ingen planer om å få hår ned til ryggen eller gå med hestehale.

 

 

Kort eller langt? :)

 

Dæven, akkurat som å se mitt hår.

Endret av Disorder
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Som jente synes jeg langt hår er drit sexy! Men med forbehold.

Ikke alle gutter kler det, og jeg tror generelt at jeg synes at ganske maskuline menn kler det best.

Og med 3-dagers skjegg blir det fantastisk!

Enig med deg :p

Lenke til kommentar

HoLy_CoW: Jeg synes "ekstrem nått"-en var den desidert kjekkeste av dem på håret. Langt hår er definitivt attraktivt! Jo lengre, jo håttere, som regel. Helst skal det også være mørkeblondt/blondt, for å treffe min smak. Petri Lindroos(Ensiferum og Norther) er et finfint eksempel:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
PetriLindroos.jpg
Endret av .sere
Lenke til kommentar

Spørs hvor langt og hvordan de har håret sitt da.

Det er mange jeg synes er fine med langt hår, men er mye rart med langt hår og.

 

Som det her f.eks:

 

LongHairKristianDowlingC.jpg

Blir for femi for min del. Men så er det ganske langt og da.

 

Noe som det her syns jeg er litt kulere(men det er egentlig ikke noe særlig langt heller, med unntak av luggen):

medium_men_hairstyles_596_991.jpg

Endret av MrVegard
Lenke til kommentar

Dave Grohl og Taylor Hawkins er to typer som virkelig kler langt hår, imo:

 

Foo_Fighters.jpg

Dave_Grohl02.jpg

 

 

Dave%20Grohl-1.JPG

Omtrent sånn som dette vil vel håret mitt se ut når jeg klipper det. Bare tynnere og blondt.

 

Jeg tror jeg er nødt til å ha langt/halvlangt hår, for formen på hodet gjør at jeg mistenker jeg vil se ut som en alien om jeg klipper det kort. Gleder meg litt til militæret når jeg er nødt til å stusse den, og endelig se hvordan det ser ut :p

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Synes du det er attraktivt med langt hår?

 

Jeg har ingen planer om å klippe håret mitt, men heller ingen planer om å få hår ned til ryggen eller gå med hestehale.

 

 

Kort eller langt? :)

 

 

jeg mener at langt hår kan kle alle... Det er mange forskjellige frisyrer som kan passe deg, ikke alle ser bra ut, men du finner alltid en som gjør.

 

Jeg er i en vokse periode men visst nok ville jeg ha litt emolignende.. eller noe uansett så er det så mye en kan gjøre med langt hår, jeg mener du burde gå for langt hår jeg :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg kler overhode ikke kort hår, og er smått allergisk mot frisører, så har litt lengde på det. Virker som de fleste er enige i at jeg ser bedre ut sånn, dog er det litt strid om hva som er passende lengde.

 

Hva er poenget med å dra opp en ett år gammel tråd bare for å komme med en helt uinteressant kommentar?

 

Nå må det iallefall sies at kommentaren hans var da langt mer interessant enn din, og tilmed on topic. Hvorfor starte en ny tråd når temaet allerede diskuteres her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...