Gå til innhold

Gutter og langt hår.. Er det attraktivt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde langt hår før, så ut som en alv.. så skinna jeg meg til det var 4mm kort.

det hadde hvertfall ganske mye å si for min del, for plutselig begynte chicksa og bli mye mye mer interessert.

 

personlig synes jeg gutter flest bør holde seg til kort hår. det er svært få som kler langt hår, spess ikke spinkle metallnørds...

 

:)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Jeg mener du ikke har langt hår. Altså det er ikke kort. Men tenker langt da går det nedover skuldrene. Selv liger jeg litt lengde på håret, men man må jo bruke voks av noe slag. Er så mange med halvlangt år som putter det bak øra og har det fett som faen, da er det litt drøyt. Klippa meg, men så fortsatt ikke øra. Fikk klager jeg. hadde også en liten stund langt hår men ustelt. Gikk til frisøren og ba dem gjøre håret litt rocka(gikk i baggy klær, må ha sett helt retard ut :p) og da kom jentene.

 

Men er jo forskjellig fra person til person, men lønner seg å style det litt uansett hvor langt håret er og det tilliater det.

Lenke til kommentar
Selv har jeg også veldig lyst. Men håret mitt blir forferdelig bølgete og jævlig når det vokser ut :( Og Straight n' Shine opplegg er dyre saker som jeg tviler jeg er villig til å prioritere.
Samme problemet har jeg! T.o.m. prøvd med en god rettetang (OBH Nordica Björn Axén Straight & Curl), uten hell. Spesielt i luggen, plutselig vokser det i en bølge mot midten, utrolig irriterende Endret av deu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Ei jente ser to gutter som er ca. like pene. Den ene har kort hår, og den andre har langt. Hun går ikke automatisk etter gutten med langt hår. Dere kan jo ikke mene det er håret som tiltrekker ei jente?

Så hun velger gutten med kort hår fordi han ikke har langt hår? Makes perfect sense.

 

Dedikert til alle konservative mennesker som mener at gutter kun skal ha kort hår:

post-86885-1231638283_thumb.jpg

Jeg <3 dere.

 

 

I hale:

post-86885-1231638266_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...