Gå til innhold

Gutter og langt hår.. Er det attraktivt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det finnes 3 typer langt, når vi snakker om hår lengde.

 

Guttelangt: Ørelengde +-

Jentelangt: Skuldrene +

Hippielengde: Skulderlengde, eller mer. Kan enkelt settes i hestehale og ser skjeldent bra ut.

 

Jasså?

Da lærte jeg hvertfall noe nytt i dag.

 

For å svare på tråden så håper jeg for guds skyld at JENTER syns langt hår er attraktivt.

Langt hår kler meg mye bedre enn kort, så jeg kommer til å beholde lengden.

Min personlige mening; langt hår - seff attraktivt!

Lenke til kommentar
Det verste jeg ser er gutter med laaangt, tykt hår, uansett om det er løst eller i hestehale.

Vet ikke helt om jeg bommer på antall a-er i laaangt, men jeg passer ypperlig i beskrivelsen din. :cool:

 

Edit: Ja, jeg er av typen hankjønn.

 

Kan jo kanskje legge til at jeg, tro det eller ei, ikke har sett alle hannkjønn med langt hår her i verden, så det kan jo faktisk hende at noen passer det også. :p

Lenke til kommentar

Ei jente ser to gutter som er ca. like pene. Den ene har kort hår, og den andre har langt. Hun går ikke automatisk etter gutten med langt hår. Dere kan jo ikke mene det er håret som tiltrekker ei jente?

Endret av Haute couture
Lenke til kommentar

Nei herlighet, det er selvsagt ingen fasit på hva som er fint! Alle har jo forskjellige meninger, min personlig mening er at de fleste jenter i tenåringsalderen syns at langt går er finest. Når du blir eldre kan det kanskje være litt det med å være "skikkelig" å ha kort, velstelt hår.

 

Selvsagt er det noen som passer til å ha kort hår og noen til å ha langt. Du har jo disse som "alltid har kort".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...