Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Det nye settet er visst ikke noe særlig. Tal Rasha er soleklart best

 

Jeg har gjort det til mitt personlige mål for S3 å motbevise nettop dette :p Jeg har formelig ransaket internettet for video, info og testing av buildet og det virker ikke som om spillere flest har klart å ta ut potensiale av det. Med det sagt er det på både EU og Korea server gjort GR 50 med Delsere's, mens høyeste Tal's er 56. Så  forferdelig kan det ikke være :p Det er også videoer ute der du ser frozen orb gjør 1 milliard (1,000,000,000) dmg crits, så potensialet er der.

 

Ikke salvage den helt enda Mixy, den der er rett og slett helt insane, om ikke BiS, for det buildet med en reroll fra as til +10% dmg og en Ramaladni's. En ancient Sunkeeper er selvsagt mye bedre mtp. dmg, men den der gir enorm frihet ift. slow time casting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke salvage den helt enda Mixy, den der er rett og slett helt insane, om ikke BiS, for det buildet med en reroll fra as til +10% dmg og en Ramaladni's. En ancient Sunkeeper er selvsagt mye bedre mtp. dmg, men den der gir enorm frihet ift. slow time casting.

 

 

Så bra våpen blir ikke salvaget nei, det skal jeg alltids klare å rydde plass til :)

Lenke til kommentar

Har ikke spilt D3 siden før Greater Rifts kom. Ble lei av å farme etter Ring of Ring of Royal Grandeur, men vil nå prøve igjen. Ser derimot at det er 100% garanti for leg på T6. Karakteren min, som er kraftig utdatert, klarer ikke T6. Andre folk på T2 tar ikke bounties i Act 1.

 

Noen tips? Bare fortsette på Normal?

Lenke til kommentar

Begynte på fredag - første DH døde på lvl 20. Nå er jeg på lvl 70 og kjører rifts. Sliter med å finne en build jeg skal gå for... Alle ser ut til å bruke en sentry/evasive/multishot eller cluster arrow build. Pokkers cookie cutter builds alle bruker.

 

Bruk det nye Nats settet da vel. Strafe + RoV. Strafe sørger for kjappest CDR av RoV.

Eller så kan du kjøre Chakrams feks.

DH har aldri hatt flere builds enn nå som kan ta T6.

 

Selv bruker jeg nye UE settet med MS. Minner mye om ett build fra D2, hvor man stacka poison charms og multishotta alt.

Tok GR 40 på hardcore igår, med en realtivt dårlig gruppe. Er mye potensiale i UE, og har langt ifra optimalt gear. Høyeste critten sålangt er vel 700 mener jeg.

Lenke til kommentar

Ja, jeg snuser på en multishot/UE build. :)

 

Hvordan i svarte får dere tak i items så kjapt? Jeg fiser fint igjennom T1 og opp til 12-15 på grift, men vet ikke hvor det lønner seg å grinde etter gear...?

 

En strafe build kan være interessant og litt avvekslende. Hva har man der som gjør at man ikke går tom for Hatred?

 

 

Bruk det nye Nats settet da vel. Strafe + RoV. Strafe sørger for kjappest CDR av RoV.

Eller så kan du kjøre Chakrams feks.

DH har aldri hatt flere builds enn nå som kan ta T6.

 

Selv bruker jeg nye UE settet med MS. Minner mye om ett build fra D2, hvor man stacka poison charms og multishotta alt.

Tok GR 40 på hardcore igår, med en realtivt dårlig gruppe. Er mye potensiale i UE, og har langt ifra optimalt gear. Høyeste critten sålangt er vel 700 mener jeg.

Lenke til kommentar

Blir det bedre items jo høyere opp man kommer i grift?

 

...og jeg spiller Hardcore. Usikker på hvor sugen jeg er på å joine public games.

 

Nei, det er totalt random, men det virker som at hver gang man tar ny pers så dropper det mer. Vet ikke om dette stemmer, bare et inntrykk jeg har. 

Lenke til kommentar

opp til paragon 100 er grisefort gjort i en garasjeport om du blir boosta litt.

 

du må nok regne med å spille til 150-200 føre du har fått et komplett sett. BS er viktig for å få set deler fort, så raske rifts (stenge etter guardian) eller effektive Grifts er veien å gå. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...