Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan det er med crafting recipies i ROS? Dropper alle helt tilfeldig eller er det mulig å farme dem fra spesifikke mobs, slik det er med endel legendary mats? Fikk jo Reaper's Wraps fra Malthael, men ellers har det blitt få legendary recipies på meg så langt, kun endel mats.

Lenke til kommentar

Hvordan det er med crafting recipies i ROS? Dropper alle helt tilfeldig eller er det mulig å farme dem fra spesifikke mobs, slik det er med endel legendary mats? Fikk jo Reaper's Wraps fra Malthael, men ellers har det blitt få legendary recipies på meg så langt, kun endel mats.

 

Jeg får recipies men ikke mats...Blizz kaster recipies og leg items (som er dårligere enn rare items jeg får/har)etter meg. Men faen ikke mats jeg trenger for å crafte, av alle ting..weird :omg:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg trodde tidligere i kveld at jeg begynte å bli lei av D3 allerede, men kjenner stadig mens jeg sitter på jobb og leser på builds osv. at jeg gleder meg til å fortsette å spille i morgen. Føler at adventure-modusen i seg selv rettferdiggjør prisen med tanke på antall timer med underholdning jeg får ut av den.

Lenke til kommentar

Det som faktisk er morsomt med D3 nå er at du faktisk finner oppgraderinger mens du spiller, er ikke som før, da AH var området hvor du fant 90% av geared, eller jeg skal ikke lyge, 95% av geared.

 

Huff, føler jeg gjorde mega tabbe å begynne med Wizard, alle andre class er liksom 2 nivå under, blir nesten kjedelig å spille andre class. Som monk (primary main karakter), *sigh* for noe møkka class det er nå, spesielt solo.

 

Hater å spørre om det, noe tips? Liker å velge ting og tang selv men nå føler jeg bare at monk er for noe piss som solo, har faktisk degradert til "master"... er level 70 men har ikke gjort act 5 enda pga jeg hadde tatt en reset på quests like før exp så jeg gjorde act 3 og 4 og ble 70 før jeg nådde act 5.

 

Føler "ranged class" er way 2 go nå, har demon hunter på 65 med mer DPS enn monk og sånn ca 0 resistance, springer rett og slett gjennom det meste der ute... med monk måtte jeg slite gjennom 60-70 :p også på master faktisk.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Det som faktisk er morsomt med D3 nå er at du faktisk finner oppgraderinger mens du spiller, er ikke som før, da AH var området hvor du fant 90% av geared, eller jeg skal ikke lyge, 95% av geared.

 

Huff, føler jeg gjorde mega tabbe å begynne med Wizard, alle andre class er liksom 2 nivå under, blir nesten kjedelig å spille andre class. Som monk (primary main karakter), *sigh* for noe møkka class det er nå, spesielt solo.

 

Hater å spørre om det, noe tips? Liker å velge ting og tang selv men nå føler jeg bare at monk er for noe piss som solo, har faktisk degradert til "master"... er level 70 men har ikke gjort act 5 enda pga jeg hadde tatt en reset på quests like før exp så jeg gjorde act 3 og 4 og ble 70 før jeg nådde act 5.

 

Føler "ranged class" er way 2 go nå, har demon hunter på 65 med mer DPS enn monk og sånn ca 0 resistance, springer rett og slett gjennom det meste der ute... med monk måtte jeg slite gjennom 60-70 :p også på master faktisk.

For all del, bare fortsett å spille fotm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg har ikke testa munk etter 2.0, men jeg har en hardcore munk som jeg spilte til Hell, og synes den var svært god til suvival og solo.

 

Den klassen jeg fullførte RoS med nå var en barbar som føltes utrolig overpowered på Hard. Døde ikke én gang fra act 3 til jeg tok Malthael. Med dette buildet føler jeg meg nærmest uovervinnelig som barbar. Hadde samtidig et par unike boots som tillot meg å bruke Leap på nytt igjen innen 2 sekunder, noe som resulterte i totalt 3 hopp.

Uansett føles barbar som en easymode-class for min del, uten at jeg har prøvd så mange andre enn den og Witch Doctor.

Witch Doctor har jeg heller ikke noe problem med, men føler det blir litt mer hektisk til tider, enn med Barbarian.

Lenke til kommentar

Har også barbarian men har faktisk ikke rørt den siden release, den var faktisk best geared men føler ikke helt å spille det. Kommer sikkert susen etterpå når jeg har gått lei av andre classes.

 

Har dere eller er det bare meg ,men det dropper sykt mange barbarian waists? synes jeg sletter de hele tiden.

Lenke til kommentar

Haha ja, det dropper sykt mange might belts!

 

Jeg har heller ikke rørt monken etter RoS, men den var helt klart mange hakk under Wizard etter patch 2.0. Jeg gearet opp en wizard for kanskje 10m og eide monken min i effektivitet som var gearet for 200+m. Men, monken var uvurderlig i f.eks uber runs og jeg tror fortsatt at en monk/barb har sin plass i et party selv om de ikke dealer så mye DPS som wizard eller DH. Merket i går da vi kjørte rift runs på T1 med 2xwiz og 1xDH (hvor DH var tanken :p) at vi savnet en fjerdemann som kunne tanke og trekke aggro.

 

Finner stadig upgrades, men etter 70 rushet stilner det fort. Tror jeg til slutt bikket 1m DPS på wizen i går (opp fra 700) på noen timers spill, men det blir lenger og lenger mellom upgrades nå. Og jeg synes kanskje leg dropraten er en smule lav når vi spiller i 5 timer og finner 2 stk. Spes mtp. at leg drops nå er veldig likt som D2: 90% er bare crap rolls som ikke er brukbart til annet enn salvage, selv om vi har enchanting.

 

Forresten. Hva føler folk er mest effektivt ift loot? Bountyruns eller rifts?

Lenke til kommentar

 

Leter etter flere norske å spille med, hva heter dere ingame? :-)

 

Jeg heter MorteRossa#2568, para 443 barb

Søk opp klanen Gamer.no gNO så finner du alle sammen :)

 

Clanen er dessverre full, men man har fortsatt mulighet til å joine communitiet som og er opprettet i forbindelse med dette. Søk opp GamerNO

Lenke til kommentar

Nå spilte jeg riktig nok på hard, lvl 65 witch doctor med 110k dps 190k hp og 1 mill toughnes. Men, da folk sier at Malthael er hard, mener de da på en høyere vanskelighetsgrad? For jeg trengte ikke bruke en eneste potion på han, også var det rimelig lett å dodge det meste han prøvde seg på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...