Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere MF gear enda? switcher før dere dreper bosser?

 

Kjører hybrid gear.

 

Hver dag denne uken siden til og med søndag som var har jeg funnet noe som jeg ikke klarer la være å føle er rart :p

 

Loot har dimishing returns.

MF er relativt "lite vits" 100MF eller 300 MF er ett fett virker det som, bare du er over 100 er det good game med 5 stacks.

Lenke til kommentar

Gode nyheter :)

 

http://diablo.incgam...omised-hotfixes

 

TLDR;

 

Inferno droprates for ilvl 63 items uppes ca. 50-60% (ilvl 62 og 61 ca. 20-30%) i alle acts.

 

Bosser er nå garantert 2 rares med 5 NV stacks, garantert 1 med 4 stacks.

 

Hvordan er det å gjøre spillet mer og mer casual, drepe endgame, å gjøre ting så lett at folk kommer til å gå enda mer drit lei raskere en bra nyhet?

 

Beklager, men jeg støtter ikke å liker ikke utviklingen som skjer i gaming i dag, over hele linja, det virker som at de satser på at de som vil ha det vanskeligt, bør være ferdige med det før 1 måned pasert, i any game.

 

etter 1 måned kommer nerfs, retardation methods, enda mer nerfs, å buffs på loot osv.

 

jeg HATER casual players. Skulle ønske Blizzard heller lagde Diablo 3 lite for dem -.-

Lenke til kommentar

Gode nyheter :)

 

http://diablo.incgam...omised-hotfixes

 

TLDR;

 

Inferno droprates for ilvl 63 items uppes ca. 50-60% (ilvl 62 og 61 ca. 20-30%) i alle acts.

 

Bosser er nå garantert 2 rares med 5 NV stacks, garantert 1 med 4 stacks.

 

Hvordan er det å gjøre spillet mer og mer casual, drepe endgame, å gjøre ting så lett at folk kommer til å gå enda mer drit lei raskere en bra nyhet?

 

Beklager, men jeg støtter ikke å liker ikke utviklingen som skjer i gaming i dag, over hele linja, det virker som at de satser på at de som vil ha det vanskeligt, bør være ferdige med det før 1 måned pasert, i any game.

 

etter 1 måned kommer nerfs, retardation methods, enda mer nerfs, å buffs på loot osv.

 

jeg HATER casual players. Skulle ønske Blizzard heller lagde Diablo 3 lite for dem -.-

 

Nå gjør jo ikke disse endringene spillet noe mer casual enn det er, de bare øker rewarden for de som farmer i høyere acts i inferno, og sikrer lootet fra bosses litt bedre. 99% av alt man finner er jo crap uansett, som det skal være.

 

At de tweaker og ordner nå synes jeg ingen skal se på som negativt, tvert om. Da LoD kom og folk etter hvert begynte å finne gode uniques, sets og RWs ble jo hele jævla spillet en faceroll selv om a5 var vesentlig mye vanskeligere enn a4 i starten. De svarte jo på dette og uppet vanskelighetsgraden overall ganske betraktelig (tror ikke jeg tar i når jeg sier det ble over 100% vanskeligere endgame). Dette tok dog flere år, nå ser vi endringer fortløpende. Det er jo ingenting i veien for at de upper vanskelighetsgraden i inferno underveis, og etterhvert som folk flest begynner å faktisk ha mulighet til å farme inferno i det hele tatt.

 

Blizzard er jo nødt til å sørge for å få med seg flest mulig til å spille. Ved å sette opp store murvegger fra dag 1 ville jo 70% av alle spillerne gitt seg. Det er dårlig for business, dårlig for communityet, og dårlig for alle spillere. At en liten gruppe skal være de eneste som kan spille endgame og ha det gøy, fordi de har et utall timer å investere daglig ser jeg på som ikke annet enn en kvalm elitistisk holdning.

 

Edit: Men ikke misforstå meg her. Sier på ingen måter at spillet er perfekt, eller i det hele tatt godt designet slik det er, men at de er for enkelt synes jeg ikke.

Endret av Feh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...