Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Error 300008 hos meg også. Kjøpte et par items på AH og dum som jeg var glemte jeg å sende de til stash. Kom fint inn i game etter at jeg hadde kjøpt itemsene, men logget selvfølgelig ut for å sende dem til stash. Etter det har det bare vært konstant 300008 og en unable to retrieve achievements error når jeg var uheldig å trykket på "Y". Er ikke mer enn 10 minutter siden jeg faktisk var ingame da, så det er vel en feil som nylig har oppstått.

 

Er det forresten bare hos meg at denne tråden er bugged på så måte at diskusjon.no ikke registrerer at det har blitt postet i den nylig? Har vært et problem i en ukes tid, både på telefonen og på pc. Før kunne jeg finne tråden et par sider inn i kategorien, mens nå må jeg søke for å finne den. Tror siste post som var registrert var 20.05.12 i følge informasjonen som du får før du går inn i tråden.

Endret av fknsonikk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stuck på retrieving hero list. Trasige greier. Man har ikke uendelig med tid til overs til å spille, så det gjør det bare ekstra kjedelig når den tiden man har går til å ikke få logget inn.

 

Ja, har samme problemet selv. Prøver å presse inn litt spilling mellom eksamner og flytting nå neste helg.

Tror nok Blizzard tar problemene svært seriøst, men det hjelper ikke stort når så mange allerede har fått et dårlig inntrykk. Selv om jeg eier de nyeste spillene i Blizzards ulike sjangre tror jeg nok jeg kommer til å tenke meg ekstra om neste gang Blizzard lanserer et nytt spill, og håper flere gjør akkurat det samme.

Lenke til kommentar

Den tullingen har snart samlet opp 1 million dollar (euro?) til veldedighet, så ja :S

Er dollar ja. Bare synd at $100.000 av dem går til "administrasjon" :p

Men slik er det vel nå til dags når man skal donere penger til et eller annet..

 

ang drepe butcher på 3 sekunder er strengt tatt ikke så imponerende når han har fått mer eller mindre alt av gear gratis. Han har jo ikke jobbet noe særlig for itemsa han bruker, annet en begging på streamen. Men for all del, er nok moro for han når en gjeng med unger gir han alle pengene de har :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...