Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å kjøpe på battle.net men det er jo bare problemer med alle betalingsmetodene...

Må vel være dårligste timing noensinne å skulle handle på battle.net. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å kjøpe på battle.net men det er jo bare problemer med alle betalingsmetodene...

Flere som har måtte velge Visa Electron når de skal betale med Visa kort, prøv det.

Skrevet

Ikke lenge igjen no.. men er det noen andre enn jeg som faktisk har mer trua på Torchlight 2 enn D3? Kanskje ikke så lurt av meg å spørre dette her.. men men

Jeg likte torchlight 2 betaen veldig godt - bedre enn diablo 3 betaen. Spillet er utvilsomt bra, men det finnes ikke en promille sjanse for at torchlight 2 blir større enn diablo 3. Men jeg tror nok torchlight 2 blir en stor suksess for et såpass lite spill, det blir ganske urettferdig å sammenlikne disse to.

Diablo 3 kommer til å selge 10000x ganger mer, pga navnet og fordi det faktisk er et solid spill(det jeg prøvde i betaen)

Skrevet

ja, er vel ikke det beste tidspunket å kjøpe/gjøre noe gjennom blizzard sine sider no. Regner med at det meste er overbelastet no. Er vel ikke lenge til vi kan lese om brann i Blizzard sitt server på VG.no ^^

Skrevet (endret)

Servers are busy mehehe :D

Jaja, ikke første gangen dette skjer. Heller sove litt nå og stå opp tidligere og heller game før jobb

Endret av zoqiet
Skrevet

Flere som får Player disconnected error? :S

ikke kommet så langt enda :p får server busy errorr 37

Får også det, men får Player disconnected error innimellom error 37 i blant..

Gjest Slettet+130498
Skrevet

fuck, trodde de hadde fått fikset dette etter open beta weekenden sin for et par uker siden...

Skrevet

At hvert eneste selskap som noen gang lanserer et online spill kan gjøre det samme hver eneste gang kan jeg ikke skjønne.... Begynner å tro de gjør det med vilje så folk i kø skal få mer lyst til å spille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...