Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Lurer på om det blir sånn Heaven VS Hell opplegg, hadde blitt utrolig rått.

 

Kanskje jeg hadde gått for Demoner da, de er sinte, mørke å har wicked powers :D

 

Eller kanskje Heaven, en hero som redder verden fra "the evil powers" :)

Lenke til kommentar

hahaha ta en tur på wow general forum, myyyye folk som allerede klager :p (not a MMO???, Stupid blizzard not keeping up with the rest of the gaming industy and making stupid 2,5d isometric view, should be like TES:O, this and that sucks!) er bare noen få utdrag hehehe

 

Gleder meg som en liten gutt btw :D :D

Lenke til kommentar
hahaha ta en tur på wow general forum, myyyye folk som allerede klager :p (not a MMO???, Stupid blizzard not keeping up with the rest of the gaming industy and making stupid 2,5d isometric view, should be like TES:O, this and that sucks!) er bare noen få utdrag hehehe

 

Gleder meg som en liten gutt btw :D :D

 

 

haha folk er dumme :p er BRA detta ikke ble en mmo! Diablo SKAL være slik som den er! :D gleder meg sinnsykt til dette :D Witch Doctor :love:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
hahaha ta en tur på wow general forum, myyyye folk som allerede klager :p (not a MMO???, Stupid blizzard not keeping up with the rest of the gaming industy and making stupid 2,5d isometric view, should be like TES:O, this and that sucks!) er bare noen få utdrag hehehe

 

Gleder meg som en liten gutt btw :D :D

 

 

haha folk er dumme :p er BRA detta ikke ble en mmo! Diablo SKAL være slik som den er! :D gleder meg sinnsykt til dette :D Witch Doctor :love:

 

Enig, Diablo skal være Diablo!

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Det er så genialt, Blizzard er eneste PC spillutvikleren som skjønner poenget. De driter i DX10 og supergrafikk, satser fullt på spillbarhet og det har fungert hver gang. Man skal kunne spille Diablo 3 med ganske low specs og fremdeles kunne nyte det, og samtidig få en ekstra fet opplevelse om man har bra maskin.

 

Mens andre utviklere bruker hele budsjettet sitt på å lage nye spillmotorer med altfor mye stæsj gjør blizzard det de alltid har gjort, regjerer PC gaming markedet på sin egen måte. :)

 

Jeg kommer fremdeles til å kjøpe meg ny PC om et par uker, nå som jeg ser at det er håp for PC'ens fremtid som spillmaskin. <3 Blizzard!

Lenke til kommentar

Jeg er spent på hvor lang tid det tar før de begynner å bli fornøyd med spillet - slik at det nærmer seg release.

 

Utifra videoen virket spillmotoren, grafikken og resten av fundamentet av spillet veldig gjennomført. Om ikke ferdig? Det har mye å si mtp releasedato om de har spillverdenen nesten ferdigutviklet eller om de bare akkurat har rukket å gjøre ferdig områdene vist i spilldemoen.

 

Det at de bare vil vise frem to av fem klasser er også litt mystisk. Er Blizzard ikke helt fornøyde med de andre enda, vet de ikke hvilke klasser de skal ha eller hvordan ligger de an ?

 

Det hadde vært rart hvis de ikke har kommet så langt, men hadde gjort ferdig nifty details til gameplay videoen sånt som Witch Doctor-skills, bruk av vegger for å slå ut fiender, osv.

 

Alt i alt tror jeg releasen ikke er så grusomt langt unna, tidlig 2009 kanskje ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Kameraet bør i alle fall forbli låst, innzoominga ser grei ut og håper virkelig at de har jobba med dette ei stund. Det så jo temmelig så spillbart ut, så kanskje vi tør håpe på en release neste år?

Lenke til kommentar
Leste et eller annet sted på nettet at spillet er confirmed for 2010. La oss virkelig håpe dette er falske rykter og at spillet kommer før, de kan da ikke trenge 2 år til når motoren og alt er såpass ferdig.

 

Hehe.. Spelet kjem nok ikkje før 2010 nei, eg tvilar litt på at det kjem i 2010 eingong.. Kanskje 2011? Er berre å setje seg ned og vente no. Hugsar ventinga eg hadde på Diablo 2, den ville inga ende ta. Men no er det no iallefall på veg! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...