Gå til innhold

E3 - Informasjonstråd (14 - 17. juli) - Info i første post


Anbefalte innlegg

Calendar of Events for E3

*The times listed for Gametrailers.com are when the events occur. Expect coverage of the events to be posted on GameTrailers.com immediately afterwards.

 

Det står det på GT, så regner med at de ikke kommer til å ha en stream. Kan se showet i HD rett etterpå regner jeg med, though. :) (garanter SD)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må si jeg sukker over Nintendo etter å ha sett GT preview-tingen av nintendo. Du ser 4 hardcore gamere sitte der og komme til den samme konklusjonen og nevner så godt som ingen kommende spill til Wii som er interessante. Nå som jeg har buzz, rock band og singstar til PS3 trenger jeg heller ikke Wii-en til partyspill :/

Lenke til kommentar

trur me får ein lolbar E3 denne gangen...

 

Sony:

 

-Meir GT5 håpa eg,

-killzone sjølsagt (ingen E3 uten)

-meir Home mas

-motorstorm2

-littlebigplanet

 

 

Microsoft:

 

-3D grensesnittet for Xbox live

-Too Human

-Forza3 :love:

-Gears of War 2

 

føler liksom att sony/ms har spilt ut første parti korta sine no. Sony har forsatt att 2 stykk i trekløveret sitt med FF og GT5 men microsoft har mista litt bensin. 3.parti får nok ein viktig rolle dei kommande månadene med Prototype, Far Cry 2, Force Unleashed ++. Har jo nokre 1.parti sluggere te høsten også sjølsagt Resistance2 og geow2 men det er jo kjente konsept og ikkje mykje overaskelsar kansje:)

 

ellers tek vel kansje Duke Nukem turen innom og..:D

Lenke til kommentar
Jeg må si jeg sukker over Nintendo etter å ha sett GT preview-tingen av nintendo. Du ser 4 hardcore gamere sitte der og komme til den samme konklusjonen og nevner så godt som ingen kommende spill til Wii som er interessante. Nå som jeg har buzz, rock band og singstar til PS3 trenger jeg heller ikke Wii-en til partyspill :/

Det er fordi de ikke vet hvilke spill som kommer. Som alle andre.

 

Faktisk ser du tre personer som ikke aner noe som helst og har ikke noe der å gjøre. Dette har vært den dårligste bonusrunden så langt. De forteller ingenting vi ikke vet i fra før av. Kunne likså godt tatt inn folk i fra gaten.

Lenke til kommentar

Kjempebra tråd på Neogaf med steder der man kan se E3 gratis og live: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=326750

 

Jeg gleder meg mest til å se mer på Left 4 Dead og Mirrors Edge. Siden jeg er en klassisk nintendopojk så gleder jeg meg selvsagt stort til hva man kan forvente til DS/Wii. Zelda Wii? Mad World, F-Zero Wii (jaaaaa pliiis), Retros neste spill.

 

Håper også at en ny fin IP vil dukke opp og blåse oss kollektivt av banen. Er alt for mye Call of Duty 7 og Gears of killzone 3 ute og går. Minner om traurig hollywoodsk-formelgjesp.

Lenke til kommentar

MS' pressekonferanse begynner ikke før 19:30 idag.. :(

 

Microsoft E3 Media Briefing:

 

San Francisco - Monday - 10:30.

Seattle - Monday - 10:30.

Los Angeles - Monday - 10:30.

Denver - Monday - 11:30.

Mexico City - Monday - 12:30.

Minneapolis - Monday - 12:30

Chicago - Monday - 12:30.

Detroit - Monday - 13:30.

Washington DC - Monday - 13:30.

New York - Monday - 13:30.

Rio de Janeiro - Monday - 14:30.

Reykjavik - Monday - 17:30.

London - Monday - 18:30.

Paris - Monday - 19:30.

Copenhagen - Monday- 19:30

Oslo - Monday - 19:30.

Frankfurt - Monday - 19:30.

Stockholm - Monday - 19:30.

Athens - Monday - 20:30

Cairo - Monday - 20:30.

Moscow - Monday - 21:30.

Kabul - Monday - 22:00.

Hong Kong - Tuesday - 01:30.

Tokyo - Tuesday - 02:30.

Melbourne - Tuesday - 03:30.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

I fjor hadde vi et emne for Nintendos pressekonferanse, en for MS sin og selvfølgelig en der vi fulgte Sonys konferanse. Skal vi holde oss til dette emne for alle pressekonferansene i år, eller har noen planer om å opprette tre slike emner, slik vi hadde i fjor? :)

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Kjenner eg vel E3 hysteriet rett, blir det mye gnåling om feil i Live streaminga og slikt :p

 

Lurer på om eg skal kjøre kablet nett på laptopen i kveld, bare for å vere sikker :roll:

 

Skal nok kjøre kabel her ja, + å koble laptopen til tven er et must :) blitt "litt" større bilde da :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...