Gå til innhold

Test: Firefox 3.0


Anbefalte innlegg

Finnes det et annet skin som bruker tabs fra OS-et? Resten av skinet er ikke så nøye siden jeg har skrudd av det meste av pyntet anyways.

 

Fytte grisen, nå lar ikke FF3 meg logge inn på ruteren min heller. Passord-feltet er "dødt" reagerer hverken når jeg skriver eller limer inn passordet. Lengter tilbake til Firefox 1.5 nå, en tid hvor alt bare funka. :roll:

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-b5747
Det eneste jeg har bruk for som du nevner er "Opera links", som forøvrig er en rip-off av extensions som Foxmarks/Google browser sync, som har eksistert lenge. Bittorrent-klient, sa du? Morsomt at nesten alle generelle Opera-tråder her på forumet tar opp spørsmålet om hvordan man kan bruke en annen bittorrent-klient. Igjen, vi har alle forskjellige behov og fanboys er slitsomt.

 

Jeg tar poengene dine, men du har i så fall misforstått mitt poeng. Jeg skulle ikke konstantere hva man trengte og ikke trengte, ei heller hvem som lagde ting først, bare den funksjonaliteten Opera tilbyr i forhold til Firefox out of the box :) OG: du har ingen grunn til å kalle meg fanboy.

Lenke til kommentar

Nå har de klart å kopiere zoom-funksjonen i Opera.

Den ubrukelige tekst-zoomen som FF2 og IE har har vært grunn nok for meg til å bruke Opera.

 

Opera 9.51 RC2 er ute. Det er bedre om HW tester 9.51, enn 9.5. En del småfeil og bugs har blitt fikset.

Endret av Bro2
Lenke til kommentar
Jeg tar poengene dine, men du har i så fall misforstått mitt poeng. Jeg skulle ikke konstantere hva man trengte og ikke trengte, ei heller hvem som lagde ting først, bare den funksjonaliteten Opera tilbyr i forhold til Firefox out of the box :) OG: du har ingen grunn til å kalle meg fanboy.

Du startet med å si at det meste var rip-off av Opera. Hvordan kan det tolkes på andre måter enn at du ville dra fram "hvem som lagde først"? At Opera har mer out-of-box er ingen hemmelighet, men hvis Opera eller Firefox endrer konsept vil det være et tap for alle brukerne. Akkurat som det hadde vært et tap at alle butikker som selger PC-utstyr ble som Komplett eller alle ble som Elkjøp. Ingen av delene passer for alle.

Lenke til kommentar
Nå har de klart å kopiere zoom-funksjonen i Opera.

Den ubrukelige tekst-zoomen som FF2 og IE har har vært grunn nok for meg til å bruke Opera.

Hos meg er zoom-funksjonen i Opera ufattelig mye kjappere enn den i Firefox, så jeg håper de optimaliserer den litt.

 

Jeg får vel ca samme brukeropplevelse på Opera@Pentium3 vs Firefox@Core2Duo :(

 

 

Ikke at jeg bruker zoom så fryktelig ofte da, men kjekt å ha som Øystein Sunde ville sagt...

Endret av Langbein
Lenke til kommentar
Finnes det et annet skin som bruker tabs fra OS-et? Resten av skinet er ikke så nøye siden jeg har skrudd av det meste av pyntet anyways.

 

Fytte grisen, nå lar ikke FF3 meg logge inn på ruteren min heller. Passord-feltet er "dødt" reagerer hverken når jeg skriver eller limer inn passordet. Lengter tilbake til Firefox 1.5 nå, en tid hvor alt bare funka. :roll:

det gjør det her :) best uten alt "dildallet". en kompis av meg har et rødt/svart skin. dette ser horibelt ut og det er i min mening lite brukervenlig. nå vet jeg ikke hva som er av skins, men selv elsker jeg det som er orginlat. det glir f.eks. perfekt sammen med HW.no. i tillegg har jeg utviklet et lite forhold til fargene blå/grå :love:

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Ok, det første jeg merka når jeg installerte Firefox 3.0 var at jeg kun kunne bruke hurtigsvar-funksjonen på forumet, men ikke "langsvar"-funksjonen. Jeg får markert teksten, men ellers får jeg ikke skrivd eller endret på noe. Noe som vet hva som er galt?

 

Funker glimrende hos meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...