Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Fikk min første pakke fra DealExtreme. Bestilte 29.03, ble sendt 31.03 og mottatt 8 april.

 

Slapp ikke toll, selv om jeg la inn den der "gift" greia.

Det er ikke en gift greie, bare en måte å lettere unngå toll på, men det er da ikke alltid at sånne småting funker.

 

@Grix, tror ikke det.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888 (drop shipping) er kun for å fjerne DX-logo og navn slik at mottakeren ikke ser hvor man har bestillt fra. Til bruk for dem som videreselger altså.

 

Verdien på pakken endres ikke ved å bruke sku.1888. Det er like stor sjanse for å måtte betale moms med sku.1888, så det er derfor ikke noe poeng å legge til sku.1888 hvis du skal sende til deg selv.

 

Det du må gjøre er å dele opp ordren i mindre deler slik at hver eneste ordre blir på maks litt under 200 kroner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Da er min første handel hos DealExtreme gjort, to stykker USB kabler til iPhone (link).

 

~ Mortis360

 

 

Har dem, funker fint. Laget en miniplugg av den ene som sammen med en ladeadapter fra boxwave gjør at jeg kan bruke normalt USb ladeutstyr som usb vegglader, usb billader og usb batteripakke.

 

boxwaveadapter.jpg

Lenke til kommentar

Fikk min universallader til laptop fra DX i dag. Er veldig fornøyd. Endelig liv i laptopen i gjen :)

 

Link Den kabelen som fulgte med passer ikke i stikkontakten i veggen, men jeg hadde en del slike kabler liggende. Laderen passer til 2 av 3 laptoper her i huset.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Da fikk jeg jalla-lookalikeiphone-headset, og et antistatisk armbånd. haha. Men klager ikke. Var jo nesten gratis, medregnet fri frakt :)

 

Sent fra Room225-226, Block B, Focal Industrial Centre, 21Man Lok Street, Hung Hom, Kow Loon, Hong Kong!

 

Måtte bare flire da jeg så det på pakka :p.

Lenke til kommentar

Fikk en pakke med en liten haug godsaker idag! :D

  • Minihøyttaler for mp3spillere - Mye diskant, lite bass, ekstremt mye skurr på lavt volum. Men ganske søt og liten med Apple logo (100% ekte!), oppladbar. Skal bruke den til et lite prosjekt tror jeg ...
  • Planter med beskjed! - Men samtlige kom med "Happy Birthday", litt kjedelig :( Håper de funker da, skal overraske noen :)
  • Usynlig penn, funker fett :)
  • Sykkelalarm! - En liten boks som går på 9v-batteri. De-/Aktiveres med en nøkkel og uler noe jævlig ved den minste berørelse hvis den er aktivert. Monterte den på sykkeln! :D Batteriet kosta mer enn alarmen btw :S
  • Kopp som blinker når det er væske i den - Utrolig morro, sterkt blått lys!

Og det hele kosta 80kr ellerno ...

 

DX sendte meg til og med en sånn multipenn (med kulepenn, laser, UV, skrivelys & stylus i én) på nytt gratis fordi den forrige jeg fikk var feil type (hadde ikke skrivelys og UV). DX har faktisk vidunderlig kundeservice! :)

 

Og HK Post eier! Pakka ble sendt fra HK på søndag og ankom Oslo på tirsdag (kom ikke til mitt postkontor før idag da).

Lenke til kommentar

Har denne jeg og, eller.. Har rettere sagt 3 stk, ene ble semi-ødelagt (må ha ipoden maks 2 cm fra antenna ^_) etter å ha detti i gulvet på jobben 2 ganger fra lomma, var også veldig slarkete fra starten av. Av de 2 nye jeg fikk igår, så har jeg testa den ene. Denne virker bedre bygget uten slark og med OK signaler. Greit kjøp, men er ikke veldig solid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...