Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Requesten har blitt lest, men ikke godkjent/tilbakevist. Du har sagt at du ønsket at produktet i requesten skulle koste 3 dollar.

 

For ei tid tilbake i tråden snakka vi om ein addon i firefox som gjorde at vi kunne få norske prisar. No har plutselig den gått litt rabalder, så det står "kr 0.00" på alle varene. Korleis fiksar eg dette?
DX currency converterer min har plutselig sluttet å funk - noen som bruker den som har samme problem eller vet hva som er problemet?

Japp. Tilbud på alt: 0.00 kr :( Så det vel først for rundt en uka sia.

Er redd for at det er Google sin «feil»... Veldig kjipt likte å se prisen i kr, dollarn svinger jo så mye at jeg ikke klarer å tippe hvor mye ting koster. :p

:(
Lenke til kommentar

Må være noen, ellers hadde jo ikke den siden eksistert.. :p

 

Edit:

 

Nettsiden ser ut til å tilhøre en viss Stian Osdal fra Volda.. Ifølge skattelister.no er han 33 år gammel.. Hmm.. Han tjener penger på ting som vi kan kjøpe til 1/10 av prisen selv.. SKYT HAN!

Endret av Zulboom
Lenke til kommentar

Hvorfor bry deg? Du kjenner til DX og får til priser du er fornøyd med, han får kunder og er fornøyd, disse kundene er lykkelig uvitende om DX.

Dessuten er det mange som har fobi for å handle fra utlandet, ikke minst østen.

 

Ignorance is bliss, det er ens eget ansvar å finne laveste pris. Slik er det med alt i verden.

Lenke til kommentar
Irriterer meg fordi jeg ikke hadde kunnet komme opp med samme idé selv.. Og fordi jeg SELV ikke kan tjene penger på det.. Men men..

Er vel litt oppgitt av at han tar 10x pris av det han kjøper det for..

Det er jo mange/de fleste butikkene her til lands gjør jo det samme. Kjøper billig, selger rådyrt. Se bare på Elkjøp, der kjøper de f.eks. kabler fra utlandet til så lavt som 50 kr og selger det opp til 300 kr (6x). Jeg vet dette pga jeg har et familiemedlem som jobber der, og han vet hvordan man tjener på varene. Og dette er et eksempel av mange.

Så hvis du skal gå rundt å være oppgitt fordi butikkene tjener ved å selge dyrt, så må du nok flytte til Hong Kong/Kina for å være tilfredsstilt med prisene der.

Lenke til kommentar
Irriterer meg fordi jeg ikke hadde kunnet komme opp med samme idé selv.. Og fordi jeg SELV ikke kan tjene penger på det.. Men men..

Dét er en ærlig sak! Endelig en som sier det, istedet for å ta sinnet ut på de som faktisk kom på det. :thumbup:

 

Det er jo mange som har laget mer eller mindre profesjonelle nettbutikker basert på vareutvalget på DX.

 

Det er ingenting som hindrer andre fra å starte opp en ny (og bedre) DX-basert nettbutikk.

 

Slutt å klage/syte. Gjør noe med det hvis du virkelig vil tjene penger! Det ser ut som det er god plass til flere slike nettbutikker. Særlig hvis du tar deg råd til å ha et lite lager i Norge. Da vil man nok klare å konkurrere ut alle de som drop-shipper fra DX med 2-3 ukers leveringstid.

 

Kunder som kjøper fra en norsk nettbutikk forventer raskere levering enn det, så for å gjøre det bra må du nok ha eget lokalt lager.

Lenke til kommentar
Irriterer meg fordi jeg ikke hadde kunnet komme opp med samme idé selv.. Og fordi jeg SELV ikke kan tjene penger på det.. Men men..

Dét er en ærlig sak! Endelig en som sier det, istedet for å ta sinnet ut på de som faktisk kom på det. :thumbup:

 

Det er jo mange som har laget mer eller mindre profesjonelle nettbutikker basert på vareutvalget på DX.

 

Det er ingenting som hindrer andre fra å starte opp en ny (og bedre) DX-basert nettbutikk.

 

Slutt å klage/syte. Gjør noe med det hvis du virkelig vil tjene penger! Det ser ut som det er god plass til flere slike nettbutikker. Særlig hvis du tar deg råd til å ha et lite lager i Norge. Da vil man nok klare å konkurrere ut alle de som drop-shipper fra DX med 2-3 ukers leveringstid.

 

Kunder som kjøper fra en norsk nettbutikk forventer raskere levering enn det, så for å gjøre det bra må du nok ha eget lokalt lager.

 

uenig... da må man selv betale for frakt og må da ha mye dyrere varer

Lenke til kommentar

Kjøpe billig og selge dyrt/med overskudd er ikke akkurat noe nytt i verden vi lever i. Det skjer over alt, bare ikke så åpenlyst som her (for de som allerede kjenner til DX).

 

Når det er sagt tviler jeg sterkt på at disse butikkene som "speiler" DX selger mye. Jeg har sett rundt 5 stykk av dem så langt uten å åpenbart lete etter dem. Alt fra 12 åringer til godt voksne personer som "driver" sjappa. Vet noen brukere på QXL som gjør det samme, og de selger litt etter det jeg har sett via karakterboka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...