Gå til innhold

Øker salgstallene drastisk (PS3)


Anbefalte innlegg

Ikke så veldig overraskende egentlig, men de må selge sykt mange konsoller før de er forbi x360 i følge VGChartz. Nå som de har brukt opp trumfkortet sitt kan det derimot bli intressant og se hvordan resten av salget går.

 

 

Brukt opp trumf kort... det kan jo vær så som så men.

men no kommer sony med Trippel-Trumf

 

og tar markedet med storm med Final Fantasy, Killsone 2,

og sist men ikke minst Gran Turismo5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
La oss vinkle det på litt annen måte, hva i all verden skal liksom Xbox 360 stille opp med?

 

Fable 2? Please...

 

Gears of War 2 eller Alan Wake? De kommer til PC også.

 

De virkelig store eksklusiver som folk venter sårt på som jeg har listet lenger ovenfor til PS3 er faktisk _EKSKLUSIVER_, titler som blir utviklet kun til en format - PS3.

De jeg kommer på nå er Halo Wars, Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts og Gears of War 2 (det tar 100 år før dette kommer til PC).

 

Og hva er så galt med Fable 2? :ph34r:

Lenke til kommentar
La oss vinkle det på litt annen måte, hva i all verden skal liksom Xbox 360 stille opp med?

 

Fable 2? Please...

 

Gears of War 2 eller Alan Wake? De kommer til PC også.

 

De virkelig store eksklusiver som folk venter sårt på som jeg har listet lenger ovenfor til PS3 er faktisk _EKSKLUSIVER_, titler som blir utviklet kun til en format - PS3.

De jeg kommer på nå er Halo Wars, Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts og Gears of War 2 (det tar 100 år før dette kommer til PC).

 

Og hva er så galt med Fable 2? :ph34r:

Fable 2 kommer nok til pc det også :)

Lenke til kommentar

Poenget er som nevnt tidligere følgende:

 

De store eksklusive spillene som f.eks Gears of War 2, vil bli å finne på PC'en etter hvert.

De store eksklusive spillene til PS3, vil man kun finne på nettopp PS3.

 

Ergo får man egentlig det beste fra begge verdener uten å trenge å kjøpe en Xbox 360.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Helvette, gidder folk fortsatt å bedrive fanboyvirksomhet rundt konsoller? Alle konsollene har vel nok gode spill til å ha rettferdiggjort kjøp nå, og gode spill er fortsatt i vente til alle platformer. Ingen trenger vel da å fly rundt i frykt for at de har kjøpt katta i sekken, og man burde kunne senke skuldrene litt.

 

Denne dansen har blitt danset så mange ganger at vi vet hvordan den ender.

 

Tilbake til emnet, synes ikke det er så rart at Sony nå ser at salgstallende øker, MGS4 har jo vært ett av de mest etterlengtede spillene siden før konsollens lansering og har høstet knallbra anmeldelser over hele linja.

Lenke til kommentar

og til dem som ikke har råd til spillepc som for eks meg så ikke orker å bruke flerfoldige tusner så da er det greit å ha alle 3 konsollene ;)

Metal Gear Solid 4 blir omtalt som blant dem beste spillene i historien som er laget, og dem fleste anmeldelsene sier att MGS4 grafiskt er blant det beste i spillenes historie. Og PS3en ble omtalt som en flaskehals, spar meg!!

Lenke til kommentar

Akkurat ferdig med det nå... Jeg bøyer meg i støvet for hideo. Dette er uten tvil det beste spillet jeg noen gang har spilt og jeg har spilt my fair share of games for å si det på engelsk. Har spilt de andre mgs spillene og historien blir avslutta noe så sinnsykt bra at jeg satt og måpte på slutten. Jeg må spille igjennom MGS1, 2 og 3 igjen etter dette.

Lenke til kommentar
Det er noen av de værre fanboy postene jeg har lest.

Hvis noen av de konsollene dere hadde hatt hatte vært så jævlig bra som dere skal ha det til, hadde dere spilt istedenfor å sittet inne på et diskusjonsforum ^^

 

Hvorfor sitter ikke du og spiller da?

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Det er noen av de værre fanboy postene jeg har lest.

Hvis noen av de konsollene dere hadde hatt hatte vært så jævlig bra som dere skal ha det til, hadde dere spilt istedenfor å sittet inne på et diskusjonsforum ^^

 

Hvorfor sitter ikke du og spiller da?

Fordi han har Wii.

Lenke til kommentar

Det hele er smak og behag. Hva slags type spill man liker, det er ingen hemmlighet at PS3 har mer japanske spill enn Xbox360 bla. Av den grunn er PS3 uaktuelt for min del da jeg ikke orker den tåplige japanske spill-kulturen i de aller fleste tilfeller (Final Fantasy osv) og det finnes få titler som intresserer meg på PS3... Kan faktisk ikke finne noen.

 

Men, dette er mitt synspunkt, Playstation 3 er sikkert en bra konsole, OM man liker den typen spill som i stor grad produseres for consolen. Det samme gjelder Xbox 360.

Lenke til kommentar
Det er noen av de værre fanboy postene jeg har lest.

Hvis noen av de konsollene dere hadde hatt hatte vært så jævlig bra som dere skal ha det til, hadde dere spilt istedenfor å sittet inne på et diskusjonsforum ^^

 

Fordi man faktisk har ett liv. Jobb, kjæreste, familie osv osv som tar tid. Og jeg gidder ikke sette meg ned å spille i all resterende tid. Jeg er også av den typen som ikke setter meg ned å spiller før at jeg har tid til minimum 1 times spilletid, helst 2-3 timer.

 

Ett godt eksempel er nå med MGS4. Har veldig lyst å sette meg ned å spille i 3-4 timer nå, men er akkurat kommet hjem etter en fiske tur sammen med noen venner. Og kjæresten ønsket at man tar kveld. Noe som sikkert er lurt siden man skal på paintballskyting i morgen.

 

Så derfor sitter jeg ikke å spiller, men tar meg tid til å forklare meg for deg, noe som sikkert er totalt bortkastet tid siden du garantert ikke skjønner hva jeg snakker om.

Lenke til kommentar
Det er noen av de værre fanboy postene jeg har lest.

Hvis noen av de konsollene dere hadde hatt hatte vært så jævlig bra som dere skal ha det til, hadde dere spilt istedenfor å sittet inne på et diskusjonsforum ^^

 

Fordi man faktisk har ett liv. Jobb, kjæreste, familie osv osv som tar tid. Og jeg gidder ikke sette meg ned å spille i all resterende tid. Jeg er også av den typen som ikke setter meg ned å spiller før at jeg har tid til minimum 1 times spilletid, helst 2-3 timer.

 

Ett godt eksempel er nå med MGS4. Har veldig lyst å sette meg ned å spille i 3-4 timer nå, men er akkurat kommet hjem etter en fiske tur sammen med noen venner. Og kjæresten ønsket at man tar kveld. Noe som sikkert er lurt siden man skal på paintballskyting i morgen.

 

Så derfor sitter jeg ikke å spiller, men tar meg tid til å forklare meg for deg, noe som sikkert er totalt bortkastet tid siden du garantert ikke skjønner hva jeg snakker om.

 

Det ser ut som du er veldig opptatt. Da skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å sitte foran dataen å skrive side opp og side ned om hva du har og hva planene dine for morgendagen er. Hvis du virkelig liker MGS4 ( for all del, ett bra spill) så godt, så ta nå heller å spill det.

Og ja det er helt bortkasted tid, for jeg tviler på at noen har bryr seg om familiemedlemmene dine, dama di, og hvertfall det at du skal spille paintball i morgen. Skjønner virkelig ikke hvordan du fant ut at det var relativ info.

Lenke til kommentar
På det amerikanske markedet, viser tallene fra mai at Playstation 3 har fått opp en viss grad med moment, og selger bedre enn hovedkonkurrent Xbox 360.

Den var litt overraskende, Xbox 360 er jo sjanseløs i Asia.

 

Annen kultur der borte!

 

De har jo syke mobiler og andre ting vi kan bare drømme etter. Så det er vell ikke mange som gidder og kjøpe en "gammel" konsoll fra 2005 (?).

 

PS3? Kanskje til nesteår. Oppgradere PC'n. Xbox i fra før av.

 

Kjenner 2 stk som har PS3. Bra usosialt for han med bare PS3 og spille med Venner. Fordi han kjenner knapt ingen som har PS3. Men den andre kompisen min har begge deler. Så da er det artig og spille i lag... Kanskje fordi jeg ikke kjenner så mange fjortiser? Eller fordi jeg ikke har snobbete venner? Hvem kjøper egentlig PS3? Alle slags folk gjør det. Men alle jeg kjenner har X360 ca 20 stk faste. 15 som jeg spiller med. Som jeg kjenner i Real Life.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar
downsattack, hold kjeft. Det var du som sa at han burde spille, og han forklarte hvorfor han ikke kunne.

Her er det nok du som har dreti på draget og må rulle inn.

 

Jessda. Siden man ikke har 3-4 timer til overs til å spille MGS, så går man heller inn for å lage fanboy kommentarer.

Nå, jeg ser ikke hvor i tråden jeg henviste til at han skulle spille, jeg svarte generelt. Nå som Sony har fått sitt første store og det beste spillet på ps3, så må man fortsette å diskutere den evige krangelen som aldri kommer til å ta slutt? Poenget med innlegget mitt var at de med ps3 heller kunne kose seg med mgs, istedenfor å diskutere konsollene, og hvor mye den andre konsollen suger. Noe som blir tatt opp i hver tråd når ingen har noe saklig å si.

 

Når det kommer til deg Lakus så er det rimelig tydelig hvor du står. Final Fantasy er "oooooo". Likevel, få har prøvd det og relativt liten informasjon angående det. Fortsatt et trumfkort som dere sier.

Når det gjelder spill på x360, som f.eks Fable, der det samme gjelder som med FF (få har prøvd, lite info osv) blir det med en gang "Pleeeeease, det kommer til å suge"

Så din mening om at 360 er noe dritt, og at ps3 er konge, som du også har fortalt oss er på vei til deg er ganske tydelig. Deg om det. Du får kose deg med ps3, det virker som du har funnet en konsoll som passer til din personlighet, og det får jeg bare gratulere deg med. Stå på og forsvar Sony sin ære.

 

Til deg Urge, kan godt hende at du føler at det første innlegget mitt var rettet personlig mot deg, det var det ikke. PS3 har nettopp fått et flott spill utgitt, og dermed skjønner ikke jeg poenget med å slenge dritt om kommende eksklusive spill til 360 som ingen av dere har testet, samtidig som dere hyller kommende ps3 eksklusive titler som FF, LBG, Killzone osv. Har dere testet de spillene? Si meg, hva er det som gjør de spillene til trumfkort, mens spill som Fable som har tusenvis av fans med en gang blir "please og en diger flopp"?

Synes vi kan glemme denne diskusjonen. Den vil ikke bringe noe nytt, ingen av dere sitter på noe informasjon som verken jeg eller andre har hørt før i tillegg til at dere viser ganske sterkt hvor klare meninger dere har, og hvor lite tilbøyelige dere er for andre konsoller.

 

Til dere andre, kos dere med MGS

Endret av downsattack
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...