Gå til innhold

Øker salgstallene drastisk (PS3)


Anbefalte innlegg

downsattack, du graver deg bare dypere og dypere.

Jeg har ikke engang en Playstation 3, og jeg elsker min to år gamle Xbox 360 over alt på jord.

Final Fantasy har jeg spilt så mye at jeg nesten har blitt lei. Jeg elsker Fable 1 og ser stort frem til fable 2.

 

Om min mening om noen konsoll skulle tippet noen vei, hadde min mening tippet mot Xbox 360. Men jeg velger å prøve å holde meg nøytral.

Gå inn på www.teamchrissj.net for å se hvor seriøs jeg er ang det.

 

 

Og om du ikke hørte meg første gangen jeg sa du dreit deg ut, så vær så snill og hør på meg nå.

Du har driti deg ut. Lev med det. Glem det.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er fremover nå Playstation 3 vil slå igjennom med en rekke gode spill.

Derfor har jeg endelig gardert meg, og en PS3 er på vei i posten.

 

 

Har da aldri sagt du ikke har 360, og ut ifra det så graver jeg min egen grav? Beklager, jeg tar ikke det her seriøst nok til at jeg kan dø av det.

Hvis det var alt du har å si til min siste post tror jeg vi kan legge den diskusjonen her død. Jeg har hvertfall ikke noe mer å si bortsett fra at du gjerne kan utdype deg litt i dine poenger.

Kan godt hende jeg driter meg ut, men det er noe man kan si til alle. Det krever ikke et snev av tankegang. Dine poenger kan godt være gode de, men i og med at jeg ikke skjønner hvorfor du blander deg inn, i tillegg til at du ikke begrunner dine meninger synes jeg det her blir vanskelig. Men ok, vi kan ta den gamle vi er enig at du er uenig med meg, selv om jeg ikke forstår hva du vil frem til.

Ha en fin regnværsdag videre

Lenke til kommentar

Det at jeg faktisk aldri har sagt noe som taler for, eller imot verken PS3 eller Xbox 360 i denne tråden er jo i seg selv grunnlag for å si at du feilet stort da du sier jeg en PS3 fanboy.

 

Diskusjonen før ditt innlegg var jo heller ikke så altfor ille.

Noen personer sa at de ikke synes Fable 2 så så bra ut osv. At dette er påvirket av hvilke konsoller de har er opplagt.

Men tross i det så var virkelig ikke fanboydiskusjonen så ille at jeg merket det til noen særlig grad.

 

Etter ditt innlegg derimot så har jo alle og enhver her inne som har sagt noe som helst blitt stemplet som fanboys. (Jeg er jo bevis)

Lenke til kommentar
Det at jeg faktisk aldri har sagt noe som taler for, eller imot verken PS3 eller Xbox 360 i denne tråden er jo i seg selv grunnlag for å si at du feilet stort da du sier jeg en PS3 fanboy.

 

Diskusjonen før ditt innlegg var jo heller ikke så altfor ille.

Noen personer sa at de ikke synes Fable 2 så så bra ut osv. At dette er påvirket av hvilke konsoller de har er opplagt.

Men tross i det så var virkelig ikke fanboydiskusjonen så ille at jeg merket det til noen særlig grad.

 

Etter ditt innlegg derimot så har jo alle og enhver her inne som har sagt noe som helst blitt stemplet som fanboys. (Jeg er jo bevis)

 

Hvis du mener at diskusjonen utartet seg på en saklig måte, og ikke hadde preg av fanboy innlegg er vi hvertfall uenig. Da foreslår jeg du leser de første sidene en gang til.

 

Når det gjelder stemplingen av deg som fanboy må jo det være et justismord av høyere klasse.

Som sagt tidligere, skjønner jeg ikke hvorfor du blandet inn. Når jeg skrev om fanboys i postene mine, så (som jeg har sagt tidligere) rettet jeg meg ikke mot deg.

 

Gidder vi å droppe det her nå?

Lenke til kommentar

Hvorfor jeg blander meg? Fordi det er ett offentlig forum, hva trodde du?

Det blir som å spørre deg hvorfor du blandet deg inn i diskusjonen.

 

Poenget mitt med det første innlegget var bare at du ikke burde løpe rundt å stemple folk som fanboys, det fører aldri noe godt med seg. Det at du maktet å kalle meg en playstation 3 fanboy tyder jo også på at du ikke hadde særlig kontroll på hva du kommenterte.

 

Er mer enn villig til å droppe saken, det har jeg oppfordret siden mitt første innlegg (andre) i denne tråden.

Lenke til kommentar
Hvorfor jeg blander meg? Fordi det er ett offentlig forum, hva trodde du?

Det blir som å spørre deg hvorfor du blandet deg inn i diskusjonen.

 

Poenget mitt med det første innlegget var bare at du ikke burde løpe rundt å stemple folk som fanboys, det fører aldri noe godt med seg. Det at du maktet å kalle meg en playstation 3 fanboy tyder jo også på at du ikke hadde særlig kontroll på hva du kommenterte.

 

Er mer enn villig til å droppe saken, det har jeg oppfordret siden mitt første innlegg (andre) i denne tråden.

 

Jeg henviste til fanboyer, pratet om fanboyer, og pratet til fanboyer. Du sier du ikke er dette, og det er da jeg sier: Hvorfor blandet du deg inn da? Selv om noe er offentlig betyr det ikke at alle behøver å kommentere.

Men la oss avslutte det her. Du får ha det moro med mgs NÅR du får ps3 din

Lenke til kommentar

Jeg endevender meg. Gir rett og slett opp.

Ser du ikke hva du selv har sagt?

 

Samme kan det være.

 

Playstation 3 er omsider på vei opp i markedet, og jeg skal kjøpe meg en for å sikre spill-fremtiden min.

Hvilke spill som kommer til andre plattformer er uinteressant i denne diskusjonen, og fanboysnakk har blitt rapportert.

Lenke til kommentar

Syntes det er flott at mgs øker salgstallene til sony ettersom det fører med seg positive ting og jeg gleder meg til nye spill, eksklusive som multiplatform. Det er tross alt spillene jeg bryr meg om og at de skal være optimale, noe det i visse tilfeller ikke har vært på ps3. Håper utviklerne tar seg bedre tid til optimalisering av spill til alle konsollene. MGS4 er jo et prakteksempel.

Lenke til kommentar
Jeg henviste til fanboyer, pratet om fanboyer, og pratet til fanboyer. Du sier du ikke er dette, og det er da jeg sier: Hvorfor blandet du deg inn da? Selv om noe er offentlig betyr det ikke at alle behøver å kommentere.

Nei, du klagde på at en bruker svarte deg da du begynte å syte fordi han hadde et liv utenom spill. Da svarte Lakus og flere andre, hvorpå du begynte å gå amok med fanboy-stempelet ditt. Du presterte til og med å kalle en uten PS3 for PS3-fanboy. Er det rart folk reagerer?

Lenke til kommentar
La oss vinkle det på litt annen måte, hva i all verden skal liksom Xbox 360 stille opp med?

 

Fable 2? Please...

 

Gears of War 2 eller Alan Wake? De kommer til PC også.

 

De virkelig store eksklusiver som folk venter sårt på som jeg har listet lenger ovenfor til PS3 er faktisk _EKSKLUSIVER_, titler som blir utviklet kun til en format - PS3.

 

 

Gears of war 2 kommer først eksulsivt til 360. Dukker sikkert opp på pc etter ett år etter utgivelsen. Fable 2(please??) tror jeg blir helt konge, og nå kan det se ut til at Resident evil 5 blir ekslusivt til xbox.

FF spillene har ikke utviklet seg på minst 10 år og for min del er det like greit at det holder seg unna xboxen.

God of war 3 er det eneste spillet til ps3 som er verdt å vente på imo.

Resistance 2? please...

Lenke til kommentar
og til dem som ikke har råd til spillepc som for eks meg så ikke orker å bruke flerfoldige tusner så da er det greit å ha alle 3 konsollene ;)

Metal Gear Solid 4 blir omtalt som blant dem beste spillene i historien som er laget, og dem fleste anmeldelsene sier att MGS4 grafiskt er blant det beste i spillenes historie. Og PS3en ble omtalt som en flaskehals, spar meg!!

 

"...Og dem fleste anmeldelser sier at MGS4 grafisk sett er blant det best i spillenes historie."

Jaha.. Jeg har lest de fleste anmeldelser av dette spillet, men har ennå ikke lest at det er grafisk sett blant det beste i spillenes historie. Kanskje disse anmelderne ikke spiller pc-spill?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...