ogeror Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Hei får ny pc og lurer hvilket mmorpg spill jeg skal kjøpe til den. blir det wow?? eller Funcom Aoc? hjelp meg og velg plz:P
medlem-68510 Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Hei får ny pc og lurer hvilket mmorpg spill jeg skal kjøpe til den. blir det wow?? eller Funcom Aoc? hjelp meg og velg plz:PAge of Conan fra meg.
master_al Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Velg Age Of Conan, WoW er fortiden mens AOC er fremtiden.
Paulex Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Det blir jo...blæh. prøv begge. Det er det alle ville sagt. Personlig: wow
Joananas Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 (endret) Age of Conan fra meg. second that. Endret 19. juni 2008 av joananas
sharpspear Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 det er ettt valg ingen andre kan ta for deg, du må finne det ut selv
Timeo Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Kjøp deg wow og spill noen måneder til du hører rykter om at aoc er mer bugfritt. Tror de fleste som ikke har vært borti noen av spillene vil få mer glede ut av wow for øyeblikket, selv om det er dårligere grafikk der.
iNeo Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Kjøp deg wow og spill noen måneder til du hører rykter om at aoc er mer bugfritt. Tror de fleste som ikke har vært borti noen av spillene vil få mer glede ut av wow for øyeblikket, selv om det er dårligere grafikk der. Nevn noen bugger da. Er ikke så mange som folk skal ha det til skjønner du.
Bjonski Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Kjøp deg wow og spill noen måneder til du hører rykter om at aoc er mer bugfritt. Tror de fleste som ikke har vært borti noen av spillene vil få mer glede ut av wow for øyeblikket, selv om det er dårligere grafikk der. AoC er 100% spillbart. Litt småbugs må du regne med i alle slags MMO's. Selv de som har vært på markedet i mange år.
DirtyBit Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Kjøp deg wow og spill noen måneder til du hører rykter om at aoc er mer bugfritt. Tror de fleste som ikke har vært borti noen av spillene vil få mer glede ut av wow for øyeblikket, selv om det er dårligere grafikk der. Nevn noen bugger da. Er ikke så mange som folk skal ha det til skjønner du. Necromancer... nuff said....
2ball_ Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 aoc om du vil ha blod og pupper. wow om du vil ha fine farger og masse drittunger..
Myagos Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Husk at WoW allerede har vært ute i 5år så det er veldig mange "proffe" spillere der allerede som ikke har mye til overs for en ny og uerfaren spiller. AoC derimot er helt nytt og enda det har flere småfeil og bugs enn WoW er konseptet, slåssingen, grafikken, stemningen og musikken mye bedre enn WoW. Du får også et spill som passer bra til å teste ut hvor mye den nye computeren din tåler.
Kakebakelate Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Personlig ville jeg ha tatt AoC, men det er tross alt bare meg.
akristina92 Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Ta deg en runde med WoW-trial og se hvordan du liker det. Finner du ut at det er kjedelig, kjøp deg AoC og prøv det. Finner du ut at det er gøy, ha det gøy og drit i AoC til du blir lei av WoW.
Jext Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 WoW > AoC på alle tenkelige måter i min bok dessverre. Men som sagt, skal du prøve deg i et MMO for første gang er det greit med et nytt spill, så orker du masse bugs så prøv AoC.
Bjonski Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 WoW > AoC på alle tenkelige måter i min bok dessverre. Men som sagt, skal du prøve deg i et MMO for første gang er det greit med et nytt spill, så orker du masse bugs så prøv AoC. Masse bugs? nå nei du.. Er ikke så masse bugs nå lengre. Det er en del småbugs, men ikke store greiene.
neoman Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 ville si att det er opp til pcen din. har du en kjempe pc tar du aoc. har du en mindre god pc tar du wow. Selv syns jeg begge spillene er bra. men om du er helt ny i mmo sjangeren er nok wow litt enklere. ikke det att aoc har kjempe vanskelighets grad heller da. Men jeg mener aoc er bedre. grafikken på aoc på low er betraktelig mye bedre enn wow sin på high.
ekwathne Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Skaff deg slik "prøv gratis i 10 dager" koder til begge spillene. Se hvilket du liker best.
Brede_Skapstroppen Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Når jeg så tittelen på denne tråden må jeg si jeg tenkte "herregud, nok en Trolle-tråd som skal få igang en opphetet diskusjon om disse to spillene!" Men for all del, jeg hiver meg på AoC for alle penga. WOW : bra innkjørt spill med pen tegneserieaktig grafikk, gjennomført spillbart, men etter min mening så er det så innmari utspilt og gjennomstudert at det er jo ingen som spiller det for å "oppleve det" Et vannvittig jag etter de beste tinga, og et roterace med powerleveling og grinding uten sidestykke. Syntes personlig det var moro til å begynne med, men gikk lei da det krevde for mye tid. AoC : Helt nytt, vakkert spill med "realistisk" grafikk. Noe problemer på forskjellige områder i forhold til enkelte quests, og characterbalance, men likevel fullt spillbart. Mange spillere som er i startgropa, og som utforsker spillet. Langt mer vennlig spill i forhold til spillere som ønsker å spille noen timer her og der.
Anech Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Personlig mener jeg helt klart AoC. Fikk wow av en kompis som ville ha meg til å spille (for 1 og et halvt år siden?), og etter noen timer fant jeg ut at det ble alt for masse pene, lyse farger, sure high lvls (pga stilte spørmål) og masete unger. AoC derimot... Det er nesten som å spille et rpg selv om det er mmo=P Det fokuserer på å være mer voksent (men ikke like voksent som alle skulle ha det til før det kom ), og ja. Som andre sa, prøv begge. Du kan jo skaffe deg en 10-day trial på wow? dersom du ikke liker det skifter du over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå