Gå til innhold

EA torturerte Need for Speed-utviklere (Multi)


Anbefalte innlegg

Amen to that.....

 

NFS: Porsche var etter mitt syn det helt ultimate innen NFS -serien...... var i mine øyne genialt... :)

 

Porsche er jo bare det beste spillet som har kommet fra EA et siste 10-året.. Ikke bare når det gjelder bilspill! :)

 

HP2 var jo ikke helt ræva så klart, men utenom det har det meste fra EA bare blitt værre og værre spør du meg.

Spillene gir liksom inntrykk av å være laget til playstation for så å, en smule misslykket, bli tilpasset PC..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

hot pursuit

hot pursuit 2

 

så startet melkinga

 

underground 1

underground 2?

most wanted

proStreet

 

og nå..

 

Undercover.:D

 

herregud kan ikkje ein spillserie få dø i fred..

 

beating a dead horse seier eg..

 

 

 

Du Hoppa Over Carbon :dontgetit:

 

jaggu gjore eg det..! carbon var inni der og..jaja.. det styrker vel berre poenget mitt..;)

Lenke til kommentar
Etter Hot Pursuit så har Most Wanted vært det beste spillet, i mine øyne.

 

Kan det være fordi man kjører i dagslys? Hmm ...

 

Det tror nå jeg.. få kjøre i dagslys enn i stummende mørke..

 

Kan de kommer seg bort fra dette jævla gatebil vaset tro? Bort fra all faens bling-bling, og ut igjen på åpna landeveier langs sjø og fjell!

 

Har alltid likt NFS serien, helt de kom med Underground serien med masse bling bling.. likte Most Wanted, var litt mindre av den sorten syntes jeg.. og man kjørte i dagslys..

Lenke til kommentar

need for speed porsche er selvfølgelig kongen i serien, men jeg syns ikke noen nfs spill har vært realistiske noen gang. De er og forblir arcade-spill.

 

Skal man ha sim blir det forza eller gran turismo.

 

når det er sagt skjønner jeg ikke at folk slakter nfsu2 på samme måten som resten av søpla. Var det noen av dere som trodde dere kjøpte en gt3-konkurrent og ble skikkelig skuffa når dere så at dere tok feil?

 

Et lett-spilt bilspill med mye frihet i forhold til hvor man vil kjøre, og hva man vil gjøre med bilen.

 

Kan noen her på forumet skjønne at selv om det er MULIG å voldta en bil med all slags jævlige plastdeler og fluoriserende lys, MÅ man ikke gjøre det? har kjørt en svart supra med eneste moddsa har vært under panseret hele veien i nfsu2, og kost meg over at de jeg har spilt med har kjørt rundt med latvisk bilstyling.

 

lydene syns jeg var ganske bra mtp konkurrente også.(nfsu2 altså)

Lenke til kommentar

Eneste de skal ha kreditt for med Pro Street var skademodellen. det er den eneste gode tingen de har lagt med ett ferdig NFS spill siden hot pursuit1 og 2 og Porsche... Fra underground og till idag har de ikke kommet med ett eneste bra NFS spill. EA har så mye penger og burde faktisk kunne skaffe bra nok folk till og lage ett BRA NFS spill for en gang skyld. Klarer de ikke de så slutt og legg frem ett dårlig produkt...

 

Jeg håper virkelig at de klarer det denne gangen, men forhåpningene steg ikke till skyene etter og ha lest dette... Till da så vill jeg bare si GRID og Forza2 for alle penga :w00t: og jeg ser frem till Forza3.

Lenke til kommentar

Likte tittelen. Undercover? Som i Undercover-politi? Hm... ;)

 

For øvrig likte jeg ikke Underground, men Underground 2 var... vel, interessant. Most Wanted var genialt, og selv Carbon hadde sine sider. Liker å kjøre som jeg vil rundt i byen, men vi bør absolutt ha dagslys og mer varierte miljøer denne gangen. Kanskje noe alá Test Drive Unlimited, men med store byer i tillegg til skogen, kysten og ørken og forskjellige værforhold?

 

Angående historien kunne jeg ikke brydd meg mindre, men i de forrige har vi jo kunnet velge selv hvor, når og om vi vil kjøre et løp. Hva så om vi får en liten film før ett og annet løp? Jeg bare hopper over den eller går og lager en kopp kaffe. :p

Lenke til kommentar
noen her som har spilt nead for speed roadchalange?

var det det første spillet?

road challenge er nr 3 i serien om jeg ikke husker feil.

 

eller for å ta det kronologisk (ikke inkludert de småspilla som ikke kom ut overalt):

 

NFS

NFS 2 SE

NFS road challenge/hot pursuit

NFS high stakes

NFS porsche unleashed

NFS hot pursuit 2

NFS underground

NFS underground 2

NFS most wanted

NFS carbon

NFS prostreet

 

for min del så er det nr 3, 4 og 5 som er de tre beste i serien. har spillt alle tre ganske mye.

 

når det er sagt så har jeg spillt igjennom alle spilla minst 1 gang, og jeg ser på det som en tradisjon å spille de, så det blir vel til at jeg drar igjennom undercover også, men dersom de fortsetter å falle i kvalitet, så blir det stopp på den tradisjonen også. noe som er synd egentlig, for jeg vet at EA kan lage gode NFS spill dersom de bare vil. problemet er at alt for mange kjøper det fordi det er så kult å style en bil. derfor er det så enkelt å lage noe kult som egentlig bare er søppel. faktisk så synes jeg at det meste ved prostreet var ganske bra, utenom selve kjøringa da. det var første gang jeg måtte legge vekk tastaturet og dra fram x360 kontrolleren istede.

Lenke til kommentar

Må si Hot Pusuit var virkelig artig.... Undergound serien synes jeg løftet spillet litt igjen... Menst de 3 siste er virkelig bare styling og ganske så lite gameplay :(

 

Blir artig å se hvordan det er med de nye utviklerene, nytt blod gjør sikkert virkelig godt...

Lenke til kommentar

jeg husker at nfs 2 se fulgte med pcen da pappa kjøpte den for mange år siden, det synes jeg var drit bra, knockout med venner, kjøre i autralia med full trafikk, også kjøpte jeg meg underground 2, drit kjedelig var noe møkk og måtte fullføre alle løpene så jeg ble aldri helt ferdig med det, også kom most wanted, det synes jeg faktisk var veldig kult, litt kjedelig i lengden kanskje, men carbon, og prostreet sugde balle

Lenke til kommentar

Spillene fram til hot pursuit 2( som er min personlige favoritt ammen med hot pursuit) var knallgode bilspill, men etter det har serien ikke gått nedover, den har falt 90 grader rett ned, og lugget der, død og begravet(iallefall for min del). de skulle sluttet etter HP2, når de skal lage så dårlige bilspill som det de har prestert etter det.

 

Har prøvd litt av Carbon hos en kompis, og jeg skjønner ikke hvorfor de skal ha så mye historie, Jeg vil bare kjøre raske biler, ikke vase rundt som man gjør på det spillet. EA burde finne tilbake til det de lagde før profitten ble det eneste de tenkte på, da lagde de mange kvalitetsspill.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...